fbpx

איך אפשר לקדם אתר בגוגל וכמה זה עולה?

איך אפשר לקדם אתר בגוגלאם אתם בעלי עסקים, בין אם קטנים או גדולים, אני בטוח שבטח יצא לכם לשאול את עצמכם איך אפשר לקדם אתר בגוגל, מכיוון שאם העסק שלכם לא מופיע בתוצאות החיפוש הללו – אתם כמו לא קיימים.

אני יודע זאת לא רק כי אני מקדם אתרים – הרי גם אני בעל עסק, ומי כמוני יודע כמה חשוב להופיע בתוצאות של גוגל כדי להיראות ולקבל עבודה.

כמובן שככל שמתקדמים בתוצאות החיפוש אל עבר העמוד הראשון, כך יותר אנשים יכולים להיכנס לאתר שלכם – וכך גוברים הסיכויים, אם האתר שלכם בנוי בצורה נכונה, יפה ומרשימה – שתקבלו בעקבות כך גם פניות, שיהפכו ללקוחות משלמים.

להלן כמה דברים שחשוב לוודא שיש לאתר שלכם אם ברצונכם להתקדם בגוגל:

תוכן מקורי ואיכותי

שירות כתיבת תוכן לאתר הוא אחד הדברים החשובים בכל אתר. התוכן הוא המלך הבלתי מעורער של האתר – ללא תוכן אין אתר, ואין אתר בלי תוכן.

לא מספיק רק לבנות את האתר ולהעלות אותו לאוויר – צריך כל הזמן להעלות תוכן חדש ובכך לעניין את הגולשים, להראות לגוגל שהאתר מתעדכן והוא רלוונטי לכן כדאי להעלות אותו בדירוג התוצאות, ולגרום לגולש להבין שיש מישהו מאחורי האתר שפעיל ועובד, ולא לתת לגולש לחשוב שהאתר מוזנח ואף אחד לא מנהל אותו יותר.

על התוכן להיות מקורי, ללא שגיאות כתיב, וכתוב בצורה שיוויקית אך לא להגזים עם השיווק – אף אחד הרי לא אוהב שכל שורה מנסים למכור לו!

תנסו לחשוב כמו שלקוח חושב, ומה אתם הייתם רוצים לקרוא באתר שלכם אם הייתם הלקוח של עצמכם.

שיווק האתר

עם כמה שחשוב לכתוב תוכן לאתר וכל הזמן לחדש לגולשים (וגם לגוגל), חשוב גם לשווק את האתר. כמו המשפט המפורסם – אם מוחמד לא בא אל ההר, ההר יבוא אל מוחמד.

הרי ידוע לכם בטח שהתהליך של קידום אורגני הוא תהליך, וזה לוקח זמן. כדי לזרז את העניינים כדאי לשווק את האתר דרך בניית קישורים מאתרים אחרים או שיווק האתר דרך ניהול עמודים ברשתות החברתיות (מה שמוביל אותנו לסעיף הבא…)

נוכחות ברשתות החברתיות

בטח שמתם לב היום שלא מספיק היום רק אתר – אלא גם עמוד פייסבוק עסקי פעיל. היום לכל אתר שמכבד את עצמו יש פינה באתר בו יש קישורים לעמודים של האתר ברשתות החברתיות, כמו פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר וכו’.

הרשתות החברתיות, והפייסבוק בראשם, הם לא רק דרך נהדרת לקדם את העסק – זו דרך טובה להביא תנועה לאתר. גוגל אוהבת תנועה מרשתות חברתיות, וברגע שהיא רואה תנועה רבה לדף או מאמר מסוים משם לאתר – המאמר מתקדם בגוגל.

לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר – צרו איתי קשר!

רוצים לשמוע ממני ישירות מה הכי משתלם לעסק שלכם – ניהול עמוד פייסבוק עסקי או קידום אורגני? קידום ממומן או דווקא ניהול עמוד אינסטגרם?

גם אם אתם בעלי עסק חדש ואתם מתלבטים בין בניית דף נחיתה לבין שירות בניית אתרים – אצלי ניתן לקבל את כל שירותי הקידום, הבנייה והשיווק – תחת קורת גג אחת! התקשרו אלי עוד היום 050-5869056 ואשלח לכם הצעת מחיר שמתאימה לעסק שלכם כמו כפפה ליד!

מעדיפים להתכתב או שאני אחזור אליכם? מלאו ושלחו את טופס יצירת הקשר שנמצא בעמוד צור קשר או תשלחו לי מייל לכתובת [email protected].

לקריאה נוספת היכנסו לבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button