fbpx

קידום אתר: פרופיל פייסבוק אישי או דף עסקי בפייסבוק ?

קידום אתר: פרופיל פייסבוק אישי או דף עסקי בפייסבוק ? באיזו פלטפורמה בפייסבוק יהיה הכי טוב לקדם את האתר והעסק שלנו? מי שהפוסט הזה מגיע אליו מתחלק ל-2 סוגים של אנשים:

קידום אתר: פרופיל פייסבוק אישי או דף עסקי בפייסבוק ?סוג אחד מהם הוא אחד שמבין פה ושם באתרים ובעסקים, ויודע בדיוק מה הוא צריך בפייסבוק ואיך לנהל את האתר שלו דרך הרשת החברתית הפופולארית והמצליחה הזו.

הסוג השני, הוא, מה לעשות, זה שלא נולד מומחה קידום אתרים ולא מתמצא כל כך ובאמת שואל בתמימות בניסיון להבין: האם להסתפק בפרופיל האישי שלי בפייסבוק כדי להגיע לאנשים ולצבור גולשים שיהפכו ללקוחות או לפתוח עמוד עסקי בפייסבוק ?

יתרונות וחסרונות: הפרופיל האישי שלכם בפייסבוק VS דף עמוד עסקי בפייסבוק

אז אחרי שהבנתם שבנוסף לאתר סרוק בגוגל עליכם לתחזק את עצמכם גם בנושא קידום ושיווק ברשתות החברתיות , כי זה מאוד מועיל לנושא קידום אתר: פרופיל פייסבוק אישי או דף עסקי בפייסבוק ? זו השאלה הבאה שתשאלו את עצמכם כשאתם ניגשים לפייסבוק בראש עסקי ולא בראש של כל בן אדם ממוצע שנכנס לפייס בעיקר כדי להסתכל על חברים, לעשות להם לייקים ולהעלות סטאטוסים ותמונות של עצמכם. עכשיו אתם באים לקדם את האתר שלכם ולכן עליכם לחשוב עסקי וביזנס, בהתאם לעסק שלכם.

היתרון בפרופיל האישי בפייסבוק הוא שזה מאוד קל לפתוח אותו. בעצם, רק עצם העובדה שנרשמתם לפייסבוק – כבר מביא לכם את הפרופיל האישי שלכם. זה די קל לעדכן את הפרופיל האישי, להעלות תמונות וסטאטוסים אליו. לכן הרבה אנשים, שלא יודעים איך לפתוח עמוד בפייסבוק ולא מבינים בשיווק ובניהול, מעדיפים לנהל פשוט את העמוד האישי שלהם כעמוד עסקי לכל דבר, כי זה נוח.

הם כבר יודעים להעלות תמונות, סטאטוסים, לבקש חברות. מה צריך יותר מזה? אבל החיסרון העיקרי של הפרופיל האישי הוא שהוא מוגבל מאוד ואין לכם לאן להתקדם או לפתח את זה יותר מדי. אם תרצו למשל בניית קמפיין ממומן בפייסבוק כדי שיגיע לקהל היעד שלכם, לא תוכלו לעשות זאת בפרופיל האישי. בחיים לא תגיעו לעמוד הבית של הפייסבוק בתור מודעה. כמו כן, יש הגבלה של עד 5,000 חברים לכל פרופיל. נגיד ובאמת יש לכם 5,000 לקוחות (מאחל לכם!) והם כולם חברים שלכם, הלקוח ה-5,001 כבר לא יוכל להיות חבר שלכם, אלא רק לעקוב אחריכם. ספק אם תוכלו לעשות רושם בפרופיל האישי ולהביא אנשים וחברים, גם פרופילים אישיים בפייסבוק לא נסרקים טוב בגוגל לעומת העמודים העסקיים.

אז למה צריך ניהול עמוד עסקי בפייסבוק ולא פרופיל אישי? כי פייסבוק גילתה את הפוטנציאל העצום של חשיפת העסקים דרכם והם פתחו עבורנו פלטפורמה בדיוק בשביל הדבר הזה – לבנות דף עסקי שיהיה חשוף ופתוח לכולם, יהיה נגיש ותוכלו להגיע להמון אנשים ולא תהיה לכם הגבלה (אתם יכולים להגיע אפילו ל-10,000 לייקים ואף יותר, כל עוד היד נטויה!), תוכלו לקדם את העמוד ולהשתמש בניהול המודעות שמעניקה פייסבוק, לראות סטטיסטיקות של גולשים אשר צפו או עשו פעולות באתר (ממש כמו הגוגל אנליטיקס !)

אל תשכחו שגם יהיה לגולשים הרבה יותר קל ונוח לפנות אליכם בהודעה אישית (מאשר בהודעה לפרופיל האישי אשר נזרקת לתיבת הודעות בשם Others והבעל עסק פשוט מפספס אלפי פניות ולקוחות שיכלו להיות שלו! עשו שיעורי בית עוד היום וגשו לתיבת ההודעות שלכם בפייסבוק ותחפשו את תיקיית ה”אחר”. לא תאמינו כמה הודעות מחכות לכם שפשוט לא ידעתם עליהם!)

כמו כן לקוחות מרוצים יוכלו לדרג אתכם בעמוד העסקי עצמו מה שישפר את הנראות של אותו עמוד עסקי בפייסבוק ואת רמת השירות שאתם נותנים. גולשים אשר יכנסו לעמוד לא יוכלו להתעלם וכבר במבט אחד חטוף יראו שמי שעומד מאחורי העמוד הוא נותן שירותים טוב, מקצועי, אמין ואחראי ששירות הלקוחות והלקוחות עצמם מאוד חשובים לו.

השאירו לי את הניהול בדף הפייסבוק שלכם – צרו קשר עוד היום עם מומחה ניהול עמודים עסקיים בפייסבוק !

יש לכם מה לכתוב לי או לשאול אותי על הפוסט קידום אתר: פרופיל פייסבוק אישי או דף עסקי בפייסבוק ? יש לכם פרופיל אישי בפייסבוק ולא יודעים איך לעשות את המעבר לדף עסקי בפייסבוק ? מחפשים מקדם אתרים שינהל עבורכם את עמוד הפייסבוק העסקי ויביא לו חשיפה וגולשים שיהפכו ללקוחות?

השאירו את תגובתכם ממש פה למטה בסוף הפוסט ואענה לכם על לכל שאלה, בקשה או תהייה בנושא העמוד העסקי בפייסבוק והפרופיל האישי בפייסבוק ! תרגישו חופשי גם לפנות אלי באופן אישי דרך עמוד צור הקשר שבאתר או בפלאפון 050-5869056 ותתחילו כבר מהיום להתקדם בפייסבוק ולמצוא את הלקוחות הבאים שלכם דרך הרשת החברתית המדהימה הזו!

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button