fbpx

קידום אתרים SEO בגוגל – להתקדם ולראות תוצאות

קידום אתרים SEOקידום אתרים SEO הוא עדיין אחד משירותי השיווק, הפרסום והקידום המבוקשים והאהובים ביותר על ידי בעלי עסקים קטנים וגדולים כאחד-

היום כל עסק שמכבד את עצמו מבין, ויודע, שבשביל לקבל חשיפה, כניסות ופניות לאתר שלו, עליו להיות בעל נוכחות בתוצאות החיפוש של גוגל.

הרי מה עושה קהל היעד שלכם כאשר הוא מחפש נותן שירות או מוצר כמוכם? הוא בדרך כלל מחפש בגוגל, מנוע החיפוש החזק והפופולרי ביותר בעולם.

אז נכון, יש אנשים שמתקשרים לבני משפחה וחברים לקבל המלצות, אבל גם אותם אנשים בסופו של דבר תמיד יפנו לגוגל כדי לקבל עוד הצעות מחיר, להשוות ולראות עוד עבודות של אנשים אחרים.

לכן, לא משנה איזה עסק יש לכם, חשוב מאוד לוודא שיש לכם אתר אינטרנט מושקע שבנוי נכון גם מבחינת קידום ושדפיו סרוקים בגוגל, וזה בשביל להקל על הגולש למצוא אתכם.

כמו כן, אל תשכחו שגם לבחירת בונה אתרים תפקיד חשוב מאוד – אפשר לקדם את האתר בצורה מדהימה אבל אם האתר לא ייראה יפה, מושך את העין או יניע את הגולש המבקר בו לפעולה – הוא יכול להתפספס לנו במהירות:

הוא יעזוב את האתר מבלי להשאיר פרטים או מבלי להתקשר אלינו. לכן, אם אין לכם אתר – תדאגו קודם כל לשירות בניית אתרי וורדפרס, ולאחר מכן וודאו שהוא עבר אופטימיזציה נכונה למנועי חיפוש.

כך לא תבזבזו זמן מיותר כאשר האתר עובר קידום ותדעו בוודאות שברגע שהאתר שלכם יגיע לתוצאות יפות בגוגל, הגולש שייכנס אליו לא ירצה לברוח ממנו אלא ירצה לקנות ממכם – וכך הופכים גולש עובר אורח ללקוח משלם.

קידום אתרים אורגני – לחשוב לטווח הרחוק

כמובן ששירות קידום אתרים אורגני זה לא הדבר היחיד שאפשר לעשות בשביל לפרסם את העסק שלנו כיום באינטרנט-

היום בעידן האינטרנט הנוכחי יש לנו לא מעט אפשרויות לפרסום העסק, יעילות יותר, יעילות פחות – בין השירותים המוכרים והמומלצים ניתן למנות את שירות קידום ממומן בגוגל או ברשתות החברתיות, ניהול עמודים עסקיים ברשתות החברתיות (כמו פייסבוק ואינסטגרם) ועוד.

לעשות קידום ממומן בפייסבוק זה נהדר – אפשר להגיע לקהל יעד מדויק וספציפי בקלות ולהציג לו את השירותים שלנו באופן יעיל וקולע.

לעומת זאת, בגוגל לקידום הממומן יש המון מינוסים – כמו שציינתי מקודם, בדרך כלל עסקים משתמשים באתרים שלא עברו קידום אורגני לכן הם לא יפים או לא מושכים את העין, לכן הגולשים נוטשים את האתר מהר.

בנוסף, מתחרים אוהבים לעשות אחד לשני קליקים כך שהרבה מהתקציב שלכם אתם משלמים על קליקים שנעשו לכם בכוונה או על ידי אנשים שאפילו לא התקשרו אליכם.

כן, בתור מקדם אתרים וותיק יוצא לי לראות את זה קורה המון לצערי – זה דבר מכוער, אבל היום עסקים לא בוחלים בשום דבר כדי לפגוע או להרוס למתחרים אחרים.

דבר שלישי הוא, שלהרבה אנשים יש אנטי לקידום הזה, וברגע שהם רואים את התוצאות הראשוניות עם הכיתוב “מודעה” בירוק – הם רואים בזה ספאם או משהו לא רלוונטי, וישר ממשיכים למטה לתוצאות קידום אתרים SEO המתבצעות באופן אורגני וטבעי.

זה למה אסור לזנוח בשום פנים ואופן את הקידום באופן האורגני – כי הממומן יכול להיות מעולה לטווח הקצר או כתומך לקידום האורגני עד שנראה תוצאות, אבל הקידום בשיטה האורגנית נעשה לטווח הארוך והוא בסופו של דבר מה שחשוב.

רוצים לקבל הצעת מחיר על חבילה של קידום אתרים SEO?

צרו איתי קשר עוד היום ותתחילו להניע את האתר שלכם כלפי מעלה לדפים הראשונים בגוגל עם קידום אתרים מקצועי ואמין!

אני מזמין אתכם לדבר איתי ולהתקשר אלי עוד היום לפלאפון 050-5869056 ואשמח לתת לכם הצעת מחיר משתלמת והוגנת שתביא לכם נוכחות, גולשים וכמובן פניות ולקוחות!

אם הייתם רוצים שאני אחזור אליכם, מלאו ושלחו לי את הטופס בעמוד צור קשר או שלחו לי אימייל ישירות לכתובת [email protected] ואחזור אליכם בהקדם האפשרי.

עוד עלי ועל שירותיי בבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button