fbpx

קידום אתרים מקצועי באינטרנט עושים רק אצל מומחה קידום אתרים!

קידום אתרים מקצועי באינטרנט זה לא משחק ילדים. בתהליך הזה של קידום אתרים אורגני, על הלקוח לסמוך על המקדם אתרים שהוא בחר בעיניים עצומות ולדעת שהוא הפקיד את הדבר הכי חשוב לו לעסק, האתר, בידיים הכי טובות שיש, שידאגו לשווק אותו ולקדם אותו אבל לא בכל מחיר!

מה זה בדיוק המחיר הזה שאני מדבר? המחיר הוא שעלינו להיות סבלניים, לתת למקדם אתרים לעשות את העבודה ולא ללחוץ עליו, כי הוא יודע מה הוא עושה, ואם הוא שקוף ואמיתי איתכם אתם תדעו בדיוק מה הוא עושה באתר שלכם ואילו תוצאות הוא מביא לכם, כך שאין שום סיבה לדאגה.

אתם צריכים להתחיל לדאוג לא בגלל שאתם לא רואים תוצאות, אלא אם אתם רואים שבעל המקצוע שלכם המשמש כאיש מומחה קידום אתרים , לא שולח לכם דוח מושקע כל חודש שמסביר מה בדיוק הוא עשה לנו באתר כל חודש, מה חדש עם המיקומים בגוגל, גרפים של כניסות ויציאות לאתר שלנו ועוד. למרות שלא כל מקדמי האתרים משקיעים ככה בדוחות כמוני, זה לא אומר שעבודתם היא לא קידום אתרים מקצועי באינטרנט, פשוט יש כאלו שבזמן אמת אומרים ללקוח מה הם עושים והם תמיד נשארים עם יד על הדופק. אפשר להגיד שאני שניהם – גם מעדכן כל הזמן מה אני עושה, וגם בסוף חודש שולח סיכום חודש מסודר שהלקוח יוכל לעבור, להתרשם ולקרוא. זה מראה על רצינות ומוסר עבודה גבוה מאוד והלקוח מעריך את זה, כי כמו שאתם בטח יודעים, קידום אורגני בגוגל זה לא תהליך מהיום למחר ולוקח זמן, ויש הרבה לקוחות שאין להם את הסבלנות הזו לחכות ורוצים תוצאות מיד ועכשיו, לכן זה טוב לעדכן את הלקוח תמיד מה חדש ומה נעשה באתר כדי שהוא ידע שהוא קיבל עבודה תמורת הכסף והסבלנות בסופו של דבר תשלם. כן כן, מקדמי אתרים הם לפעמים גם סוג של פסיכולוגים ויועצים. יהיה בסדר! האתר בידיים טובות.

האם אפשר להתחייב למקום ראשון בתוצאות החיפוש של גוגל ?

קידום אתרים מקצועי באינטרנטאחת השאלות הכי מפורסמות והכי חוזרות שגולשים ולקוחות שואלים אותי, ואני עונה לכולם פשוט את אותה תשובה, גם פה באתר, כי אין לי שום רצון כמו מקדמי אתרים אחרים “לעשות רושם” ולהבטיח הבטחות שאין ביכולתי לקיים. למעשה, התשובה שלי לשאלה המפורסמת הזו (ואחת הפופלאריות ביותר בתחום קידום אתרים מקצועי באינטרנט בכלל) לקוחה מהמייל הפרטי שלי, בה עניתי לגולש ששאל אותי את זה, והנה היא לפניכם (כן, גם בתשובות אישיות לגולשים במיילים אני נסחף ומפרט):

עם כל העבודה המסורה, המושקעת, הטובה, האיכותית והמקצועית שלי, אי אפשר להתחייב על הגעה לעמוד הראשון בגוגל וגם להצביע על מתי בדיוק תגיעו לשם. בטח אחרי שקראתם את שורות אלו, אתם אומרים לעצמכם: “מה זה?!?! ראיתי אתר של מקדם אתרים שהבטיח מקום ראשון תוך זמן קצר ואף הוא יחזיר לי את הכסף אם זה לא יקרה תוך כמה חודשים! יאללה, תודה לך מתן, אני ממשיך לאתר הבא, לחסוך כסף ולהגיע למקום הראשון במהירות!!!” אבל גולשים יקרים, כדאי שתמשיכו לקרוא את הפוסט!

כל מי שיתחייב לכם על הגעה למקום הראשון בתוצאות של גוגל במילים שלכם, תברחו ממנו כל עוד נפשכם בכם. לרוץ כמה שיותר מהר ולא להסתכל אחורנית! כי מי שמתחייב על זה הוא פשוט שקרן והוא כנראה בטוח מאוד בעצמו שהוא יצליח לעשות את זה במהרה כי הוא מסתמך על קידום אתרים שחור שנקרא בשפת המקצוע של קידום אתרים בתוצאות החיפוש של גוגל black hat כדי להגיע למטרה הזו שבשבילה הוא התחייב.  זה חברים, לא קידום אתרים מקצועי באינטרנט !

למעשה, אם המקדם אתרים המקצועי, המומחה, היועץ, הגבר והכל יכול, פשוט יכול לקחת כל אתר לעמוד הראשון בגוגל עם המילים שאתם רוצים בלי שום בעיה, שאתם יודעים שזה תהליך לא קצר שדורש השקעה רבה בתוך האתר ומחוץ לו ויש שם בגוגל כרישים שכבר שנים עם אתרים כבדים בתחום שלכם – למה שתהיה לו בעיה כבר מהיום הראשון שהוא מתחיל לעבוד על האתר שלכם לשים אתכם בעמוד הראשון וזהו?

אז זהו, הוא לא יעשה את זה. ולמה אתם שואלים? כי זה לא כלכלי עבור מי שמתחייב. ככה אתם בכיס שלהם לפחות חצי שנה, ואז לקראת סוף החצי שנה שחתמתם איתם, הם ידאגו “לשבץ” אתכם בעמוד הראשון, ואז כבר לא תצטרכו את שירותם – ותפסיקו לעבוד איתם. המקדם אתרים יעבור ללקוח הבא, ואתם? תהנו מכמה זמן בעמוד הראשון, אחרי שייצא עדכון הפינגווין של גוגל שיגלה שהאתר התקדם בדרכים לא חוקיות – ותעופו עם האתר כאילו בחיים לא הייתם שם, בלי להשאיר שום עקבות. למקדם שעשה לכם את זה לא תוכלו לבוא בטענות, סיימתם את השירות איתו.

אז מה תעשו? תחפשו בעל מקצוע שהוא בונה אתרי וורדפרס, אח”כ מקדם אתרים ותתחילו הכל מהתחלה ובכך לא חסכתם שום כסף אלא להיפך, מתחילים הכל מהתחלה והפעם כבר תדעו להיזהר מהבטחות אחרי שתאבדו את התמימות שלכם.

לצערי הרב גוגל לא שייך לאבא שלי (הלוואי !  😉 ) ולא לאף אחד אחר, לכן עם כל הכבוד לכל מקדמי האתרים בשוק, אי אפשר לדעת מתי האתר שלכם יגיע לעמוד הראשון. נסתרות דרכי גוגל…  התפקיד של מקדם אתרים הוא בעיקרון לעשות הכל כדי שהאתר יגיע לכמה שיותר אנשים ולהתקדם בגוגל בצורה חוקית ונכונה כדי שבסופו של דבר הוא יעלה בשביל להישאר, ולא לעוף.

ואת זה אני עושה בעזרת כתיבת תוכן לאתרים, התאמת התכנים לגוגל (אופטימיזציה בשפת המקצוע), שיווק ברשתות החברתיות, ניהול עמוד פייסבוק כמובן ועוד.

אצלי, האתר שלכם בידיים טובות ובטוחות! בקידום אורגני שלי אתם משלמים על איכות, וכמו שאתם יודעים, על איכות לא מתפשרים. האיכות הזו בסופו של דבר תביא לכם גולשים, שיתרשמו מהאתר וירצו אתכם. לא כמו אתר בקידום ממומן, שזה שהוא מופיע בתור “מודעות” בראש הדף לא נותן הרבה כי האתר בעצם לא מושקע והגולש שכבר נכנס (כי הרוב לא נכנסים ומדלגים, זה פסיכולוגי) יתאכזב מדלות התוכן ויפנה למתחרים, שהם גם דואגים לעשות קליקים כדי שתעופו.

מילה אחרונה על קידום אתרים מקצועי באינטרנט

אל תאמינו לכל בן אדם שמציג עצמו כמקדם אתרים שיביא אתכם לעמוד הראשון במהירות. לכל דבר כזה יש מחיר מאוד כבד, שאולי זה נראה כאילו אתם חוסכים כסף אבל זה רק לטווח הקרוב, כי אחר כך תצטרכו להקים אתר מהתחלה עם דומיין חדש, תכנים חדשים ועוד. על איכות ופרסום לא מתפשרים ולא מתקמצנים, כי פרסום איכותי מביא בסופו של דבר עבודה.

קידום אורגני הוא לא תהליך קצר, ודורש סבלנות מצד הלקוח והשקעה מצד המקדם, לכן עליכם לפנות רק למישהו שאתם מרגישים שאתם יכולים לסמוך עליו ולצאת למסע הזה שנקרא קידום ושיווק העסק והאתר בגוגל.

שמרו איתי על קשר !

יש לכם מה להגיב או להגיד על הפוסט? יש לכם שאלות נוספות על קידום אתרים מקצועי באינטרנט ? השאירו את תגובתכם פה למטה ואגיב לכם בהקדם האפשרי 😀

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button