fbpx

קידום אתרים במנועי חיפוש , באינטרנט וברשתות חברתיות – הכל במקום אחד!

קידום אתרים במנועי חיפוש קידום אתרים במנועי חיפוש הוא אחד הדברים החשובים ביותר שכל בעל עסק עצמאי חייב לעצמו בשביל להתפרסם ולקבל קהל חדש. רוב האנשים מעדיפים קידום אורגני על פני קידום ממומן, ובצדק.

אך באותה נשימה חשוב לזכור שקידום אורגני הוא לא תהליך של מהיום למחר, ולאתר לוקח זמן עד שהוא מקבל וותק וצובר תאוצה ומתחיל להתקדם בתוצאות החיפוש של מנוע החיפוש המפורסם ביותר בעולם, גוגל.

לגוגל דרישות משלו והוא לא פראייר. יש לו תנאים ואם רוצים שהאתר יתקדם ויופיעו בראש התוצאות צריך לעמוד בתנאים הללו. כמובן שבתור מקדם אתרים אני עושה הכל לפי הספר אך אני ישר אומר לכל לקוח חדש שלי שחשוב להתאזר בסבלנות. יש אנשים שאומרים לי “אבל מישהו התחייב לי שאגיע תוך X זמן לעמוד הראשון” – ובכן, אנשים שמתחייבים לכם לכזה דבר הם ללא ספק שקרנים ולא אמינים ומומלץ לברוח מהם כל עוד נפשכם בכם. אולי הם באמת יכולים לעשות זאת, אבל בדרכים לא חוקיות ולכן ללאחר זמן מה הם יעופו כלא היו.

זה למה חשוב לבחור מקדם אתרים שיספק עבורכם עבודת קידום אתרים במנועי חיפוש איכותית ונכונה לפי הספר של גוגל, פשוטו כמשמעו ולהתאזר בסבלנות. כמו שאני תמיד נוהג להגיד, “את רומא לא בנו ביום” וזה נכון גם לגבי האתר שלנו, במיוחד אם הוא חדש, כי יש אנשים שמצפים שיום לאחר שהאתר שלהם עלה לאינטרנט הם יקבלו אלפי פניות ושזה לא קורה כמו שהם ציפו הם מתאכזבים מזה מאוד.

לאחר שהאתר עולה העבודה שלנו לא הסתיימה אלא בעצם אפילו לא התחילה כי צריך לשווק אותו ולספק שירותי כתיבת תוכן לאתר, להתאים להם אופטימיזציה ואף לפתוח לאתר “סניפים” ברשתות החברתיות שאלו הם בעצם עמודים עסקיים ברשתות החברתיות.

שמרו על קשר עם מתן כהן קידום אתרים במנועי חיפוש וברשתות החברתיות !

יש לכם מה להגיב , להגיד או להוסיף על המאמר שלי קידום אתרים במנועי חיפוש ? לא יודעים מה יותר כדאי – קידום אורגני או להשקיע בדף עסקי באחת מהרשתות החברתיות כמו הפייסבוק? לא יודעים למה האתר לא מתקדם בגוגל? פנו אלי עוד היום ואשמח לעזור לכם בכל שאלה, בקשה, הארה או הערה !

קל מאוד ליצור איתי קשר ואתם יכולים לראות את כל האפשרויות בדף צור קשר באתר שלי – אתם יכולים בכל רגע נתון לשלוח לי מייל לכתובת [email protected], להתקשר לפלאפון שלי או לשלוח לי הודעה בוואטסאפ או דרך מערכת הצ’אט שבאתר. ואם אני לא עונה באותו רגע, מבטיח לחזור אליכם כמה שיותר מהר !

רוצים לקרוא עוד דברים שאני כותב ולקבל עדכונים על כל מה שחדש בתחום קידום אתרים ? אתם מוזמנים לשמור איתי על קשר ולפרגן לי לייק בעמוד הפייסבוק שלי !

בחזרה לבלוג של מתן כהן מקדם אתרים

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button