fbpx

קידום אתרים בזול – היש חיה כזו?

קידום אתרים בזולקידום אתרים בזול הוא מהביטויים הנפוצים ביותר בתוצאות החיפוש של גוגל, וזה לא פלא – כיום יש יותר ויותר עסקים קטנים, עסקים גדולים ופרילנסרים שמעוניינים בקידום העסק שלהם באינטרנט, אם זה באמצעות קידום האתר או ברשתות החברתיות כמו ניהול עמוד פייסבוק עסקי ועוד.

עולם הדיגיטל מציע אינספור אפשרויות קידום ושיווק, והוא כבר מזמן פגע בפרסומות בעיתונים, בדפי זהב (זוכרים את הספר הצהוב, הגדול והכבד הזה?) או על גבי שלטי חוצות.

היום, כולם באינטרנט – וכשאני כותב כולם, אני באמת מתכוון לכולם – גולשים באינטרנט ומשתמשים בגוגל, בפייסבוק, באינסטגרם, ביוטיוב וכו’.

בין כל האנשים הללו – נמצאים גם קהל היעד שלכם: או כמו שאני נוהג להגיד תמיד, הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.

לכן, אם אתם בעלי עסק שמכבדים את עצמכם, אתם צריכים להשקיע ולבנות אתר שישמש בתור הכרטיס ביקור האינטרטי שלכם, אליו יוכלו הגולשים להיכנס, להתרשם מהשירותים שלכם, לקרוא אודותיכם, ליצור אתכם קשר ועוד.

הזול יוצא יקר – איך לעשות קידום עם השקעה קטנה

ובכן, אם אתם מחפשים קידום במחיר זול למדי, לצערי אין לי בשורות בפי – גם קידום ממומן וגם קידום אורגני ייקח לכם כסף עבור תוצאות או קליקים.

אחרי הכל, פרסום באינטרנט זה לא קסם שקורה בשניה – זה תהליך שלוקח זמן וצריך סבלנות עד שרואים תוצאות והאתר מתקדם בתוצאות החיפוש. מי שיגיד לכם אחרת, משקר, או שעושה פעולות לא חוקיות שלא מקובלות על גוגל כדי להגיע לעמוד הראשון הנחשק.

יש הרבה אנשים שמחליטים לקדם את האתר בעצמם כדי לחסוך כסף – אך למעשה הם לא חוסכים בזמן שלהם, שהוא לפי דעתי הדבר הכי חשוב שכדאי לחסוך בו. כסף בא והולך, זמן רק הולך.

במקום להתעסק בעסק שלכם ובמטלות היומיומיות שלו, תצטרכו להתעסק בקידום, בכתיבת תכנים, בבנייה ובמציאת קישורים מאתרים אחרים, באופטימיזציה ועוד – כשאתם פשוט יכולים לפנות אל פרילנסר שיעשה את כל זה ועוד הרבה עבורכם.

רוצים להתקדם בתוצאות של גוגל? צרו איתי קשר עוד היום!

בין אם אתם מחפשים מקדם אתרים או מעוניינים בשיווק וניהול העסק שלכם ברשתות החברתיות, אתם מוזמנים להתקשר אלי עוד היום למספר הפלאפון 050-5869056 ולקבל את כל הפרטים, מענה לשאלות והצעת מחיר המתאימה לעסק שלכם, גדול או קטן, כמו כפפה ליד !

מעדיפים להתכתב? ניתן לשלוח לי מייל לכתובת האימייל [email protected] או מלאו את הטופס בעמוד צור קשר ואחזור אליכם בהקדם האפשרי.

כבר עוזבים את האתר? אל תצאו מבלי להיכנס לבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button