fbpx

ניהול דף פייסבוק – קידום עמוד עסקי בפייסבוק – הדרך של העסק שלך להצלחה!

ניהול דף פייסבוק - קידום עמוד עסקי בפייסבוקניהול דף פייסבוק – קידום עמוד עסקי בפייסבוק הוא מאמר שפשוט כל בעל עסק שיש לו אתר חייב לקרוא את זה כדי להגדיל לו את קהל הגולשים באתר ובפייסבוק ואם הניהול הוא נכון, משווק נכון וכתוב בצורה הנכונה שמדברת לגולש – הקהל גולשים יהפוך גם לקהל לקוחות – אתם לא יודעים כמה לידים ופניות מחכות לאתר שלכם בפייסבוק, הם ממש צועקים את שמכם! עליכם רק לעשות דבר אחד פשוט: להיות בעלי דף עסקי בפייסבוק!

ניהול דף פייסבוק – קידום עמוד עסקי בפייסבוק יביא לכם לקוחות!

ברור שתחום קידום אתרים הוא חשוב ונכון שאנשים יחפשו בעל מקצוע או עסק הם יחפשו אותו בגוגל ולא בפייסבוק (שלמען האמת, המנוע חיפוש של פייסבוק צריך לעבוד עוד די הרבה כדי להגיע לקצת מהרמה של גוגל, עמך הסליחה הקורא מארק צוקרברג אבל זו האמת. אני שקוף ואומר תמיד את האמת) ועסק הוא לא באמת נחשב אם הוא לא דאג לדבר הראשון והחשוב בהתקדמות האתר באינטרנט והוא כמובן בניית אתר אינטרנט בוורדפרס, אבל כמו שאני תמיד אומר, אם מוחמד לא בא אל ההר, ההר יבוא אל מוחמד וזה בדיוק מה שעומד מאחורי הרעיון של שיווק וקידום אתרים דרך הרשתות החברתיות.

הרשתות החברתיות משמשות בעצם כמין סניפים קטנים של האתר שלנו ברחבי הרשת. אתם מעצבי בגדים? הרשת החברתית פינטרסט תהיה מושלמת עבורכם! אתם בעלי עסקים רציניים עם רזומה מרשים? לינקדאין זה המקום בשבילכם! וכן הלאה. ככל שאתם נמצאים ביותר רשתות חברתיות, ועוד כאלו שמתאימות לאופי העסק שלכם, כך הסיכויים לקבל לקוחות הוא גדול יותר, כי בעצם אתם מגיעים למגרש הביתי שלהם והם מגלים אתכם שם, ומשם הם כבר מגיעים לאתר שלכם ומתרשמים ממנו.

תחשבו על האתר שלכם ככה: הוא המקור הראשון והחשוב, והרשתות החברתיות הן כמו נציגות שלו ברחבי הרשת, כמו בתי חב”ד קטנים. ועם כל הכבוד לכל נושא שיווק וקידום אתרים ברשתות חברתיות , פייסבוק זו רשת חברתית שמתאימה לכל בעלי העסקים ואנשים רגילים והיא הרשת החברתית הפופולארית בעולם שמעודדת מאוד פתיחת דפים עסקיים בפייסבוק (מה יוצא להם מזה? פשוט מאוד – הם רוצים ומעודדים אתכם לבנות קמפיין ממומן בפייסבוק, ממש כמו קידום אתרים ממומן בגוגל, ומשם פייסבוק מרוויחה את המיליונים שלה). קידום ממומן בפייסבוק חייב להיעשות על ידי בעל מקצוע שמבין בתחום האינטרנט, המדיה והרשתות החברתיות, מקדם אתרים מומחה שיבנה לכם קידום ממומן בפייסבוק ויפיק לכם את התוצאות הטובות ביותר.

אבל לא חובה. מספיק לבחור מנהל שאחראי על ניהול דף פייסבוק – קידום עמוד עסקי בפייסבוק שיודע לכתוב, יודע לשווק ויודע לנהל את העמוד. העמוד צריך להיות מתוחזק ממש כמו אתר וזה אומר להביא לו תנועה, גולשים, לייקים, תשומת לב, שיווק ברחבי הפייסבוק, כתיבת התוכן הנכון שיקלע בדיוק למה שהגולש יחפש ויגרום לו לפעול ואף לסקרן אותו ולדרבן אותו להפוך ללקוח.

חשוב לעדכן את הדף העסקי בפייסבוק כל הזמן, אך במידוד הנכון כך שמצד אחד הדף לא ישעמם ויצבור אבק ולא יביא שום תועלת או עניין לדף הבית של הגולש, אך גם מצד שני שלא יפציץ בפוסטים, יחפור ויהיה מעיק על הגולש.

בתור מקדם אתרים אורגני אשר מציע חבילות ושירותים רבים, אני חייב להודות שחבילת קידום וניהול דף עסקי בפייסבוק היא אחת החבילות היותר פופולאריות שלי, שמביאות ללקוחות שלי הרבה פניות והצלחה וגם תנועה לאתר. אשמח לעזור גם לכם להרים את העסק והאתר דרך עמוד עסקי בפייסבוק שיביא לכם פניות רבות ותשומת לב חדשה. אצלי התשלום הוא פר חודש, לאחר שהחודש מסתיים אני דואג לשלוח לכם למייל מסודר דוח ובו כל הפעילות שהיתה בעמוד העסקי בחודש החולף עם נתונים, סטטיסטיקות, לייקים שהתווספו, לכמה אנשים הפוסטים הגיעו ועוד. לאחר מכן אני שואל אם אתם רוצים שאמשיך לנהל את העמוד גם בחודש הקרוב. אין אצלי חוזים או התחייבויות. הרבה התחילו אצלי רק לחודש אחד של ניסיון ופשוט המשיכו עד היום. אשמח גם לעזור לכם לקבל תוצאות דרך הרשת החברתית המדהימה הזו שמציעה בתוכה כל כך הרבה – ניהול דף פייסבוק | קידום עמוד עסקי בפייסבוק , בניית קמפיינים ממומנים או קבלת לייקים באופן חוקי מאנשים אמיתיים ורלוונטים – כל זה ועוד מחכים לכם אצלי.

מחפשים פרילנסר האחראי על ניהול דף פייסבוק – קידום עמוד עסקי בפייסבוק ?

פנוי אלי עוד היום לקבלת מחיר של קידום דף עסקי בפייסבוק שלי ותמורת מחיר ממש מצחיק לחודש, תקבלו את הניהול הטוב ביותר לעמוד שלכם שיביא לכם הצלחה, פניות, תשומת לב והגעה לקהל היעד שלכם. כך שאת המחיר שתשלמו לי תחזירו די מהר בעזרת פניות של גולשים מתעניינים ולקוחות חדשים.

יש לכם מה להגיב או להגיד על הפוסט ניהול דף פייסבוק – קידום עמוד עסקי בפייסבוק ? עדיין אין לכם שום אזכור של העסק בפייסבוק ומתלבטים מה לפתוח – קבוצה, פרופיל או דף עסקי בפייסבוק? יש לכם עמוד עסקי בפייסבוק אבל הוא לא מביא שום תוצאות?

השאירו את תגובתכם פה למטה לכל שאלה בנושא הפייסבוק או פנו אלי עוד היום דרך עמוד צור הקשר שבאתר או בפלאפון 050-5869056 ותתחילו להתקדם בפייסבוק עוד היום ולראות תוצאות איכותיות ומשמעותיות!

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button