fbpx

מקדם אתרים בגוגל לעסקים קטנים וגדולים ואפילו בינוניים

מקדם אתרים בגוגל לעסקים קטנים וגדולים

מקדם אתרים בגוגל לעסקים קטנים וגדולים הוא בעל מקצוע שאחראי לכל הנושא של השיווק באינטרנט של העסק שלכם על ידי קידום האתר שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל.

גוגל הוא המנוע חיפוש הכי חשוב בעולם, והיום כולם משתמשים בו כדי לגלות דברים, ללמוד דברים חדשים, להתעדכן בחדשות וכמובן לחפש בעלי עסקים שונים – כאן בדיוק הנושא של הקידום נכנס לתמונה.

הרבה בעלי עסקים רוצים, וכמובן צריכים, להופיע בתוצאות של גוגל כדי שאנשים ידעו עליהם, ובכך יהפכו בעצם מגולשים ללקוחות משלמים.

בדיוק בשביל זה קיים קידום אורגני לאתר בו אפשר להגיע לעמודים הראשונים של גוגל לאחר קידום טבעי של האתר, או אם אין לכם סבלנות ואתם רוצים ישר להגיע לראש העמוד ראשון ניתן לעשות קידום ממומן לאתר.

גם לקידום אורגני וגם לקידום ממומן יש חסרונות ויתרונות, כמו כל דבר בחיים. רוב האנשים בוחרים לעשות קידום אורגני, ואלו שבוחרים לעשות קידום ממומן מבינים מיד את העלויות הגבוהות ועוברים לאורגני.

מקדם אתרים בגוגל לעסקים קטנים וגדולים ממליץ: אורגני או ממומן?

אם אתם מתלבטים בין ממומן לאורגני, אסביר לכם בקצרה על היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם ולבסוף אגיד לכם מה לפי דעתי כדאי לעשות או לבחור.

ובכן, לקידום האורגני יש המון יתרונות – ואני אישית, בתור מקדם אתרים פרילנסר, ממליץ עליו בחום.

עם הקידום האורגני תוכלו להגיע לתוצאות יפות בתוצאות החיפוש של גוגל מבלי להיות תלויים לחסדים של גוגל ולשלם להם על כל קליק שעושים לכם. החסרונות רבים – רוב הגולשים, כאשר הם מחפשים משהו, הם מיד מדלגים על החלק של ה”מודעות” ויורדים לתוצאות האורגניות.

תשאלו את עצמכם – כשאתם מחפשים משהו, האם אתם מתעכבים על המודעות? רוב הגולשים יענו לי שלא, אך כמובן שתמיד יש את האחוזים הבודדים שיגידו שכן.

אתם יכולים לשאול גם חברים או בני משפחה ולעשות לעצמכם מין “ניסוי” קטן.

חיסרון שני הוא שהרבה מהקליקים שיעשו לכם – בכלל לא יהיו לקוחות. אלא גולשים שלא התרשמו מהאתר, או מתחרים שעושים לכם בכוונה כדי שתשלמו (תאמינו לי, נתקלתי בדברים כאלו ואפילו חמורים מזה).

היתרון בקידום ממומן הוא שאתם יכולים להגיע לעמוד הראשון במהירות מבלי לחכות עד שהקידום אורגני יעשה את העבודה. זה גם טוב לפרקי זמן בו אתם רוצים למלא יומן או לצאת במבצע חדש.

אך כמובן עם אותה מהירות שעליתם – ככה אתם גם “תעופו” מהתוצאות ברגע שתפסיקו את הקמפיין, מה שאומר – אין קיצורי דרך.

בקידום האורגני יש המון יתרונות להבדיל – בתמורה למחיר, אתם מקבלים שירות של כתיבת תוכן לאתר המושך גולשים במילות מפתח אותם הם מחפשים, אתם מקבלים שירות אופטימיזציה שמבטיח לכם שהתוכן והאתר מותאם לדרישות של גוגל ולחווית המשתמש, שירות בניית קישורים ועוד.

כל זה הופך את האתר לרלוונטי ועדכני בעיניי גוגל אשר מקדמת אותו כלפי מעלה. הגולשים מרוצים מהתוכן ומרגישים קרובים אליכם, מה שיהפוך אותם מגולשים לקונים, וגם גוגל מרוצה שהגולש שלה מרוצה כי הוא קיבל את מה שהוא חיפש כאשר הוא בחר לחפש משהו בגוגל.

כמובן שגם לאורגני יש חסרון – והוא שצריך סבלנות. מדובר בתהליך, שיכול לקחת כמה חודשים, חצי שנה או אפילו שנה – תלוי בסוג העסק, בסוג התחרות, איזה אתר יש לכם (האם עשיתם בניית אתרים בוורדפרס או באתרים כמו וויקס או ג’ומלה?), האם האתר עבר אי פעם קידום, האם בוצעה בו אופטימיזציה ועוד ועוד…

לכן ההמלצה שלי היא לעשות קידום אורגני, אך במקביל ניתן לפתוח קמפיין גם בגוגל אדוורדס (המערכת של גוגל לקידום ממומן) אשר תתן קפיצה לאתר בזמן שיהיו תוצאות מהקידום האורגני.

מחפשים מקדם אתרים בגוגל לעסקים קטנים וגדולים? צרו איתי קשר!

אתם מוזמנים להרגיש בנוח לפנות אלי לפלאפון 050-5869056 ואשמח להעניק לכם שירות קידום אתרים שקוף, אמין ומקצועי לצד מחיר אטרקטיבי ושפוי!

מעדיפים להתכתב? אתם יכולים לשלוח לי מייל לכתובת [email protected] או מלאו את הטופס בעמוד צור קשר באתר שלי ואדאג לחזור אליכם בהקדם תוך 24 שעות.

עוד עלי, על שירותיי, על מה שאני עושה ולקריאה נוספת של מדריכים וטיפים שפירסמתי – היכנסו לבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button