fbpx

מה זה קידום אתרים ולמה צריך את זה?

מה זה קידום אתרים ולמה צריך את זה?אם אתם בעלי עסק, נותני שירות או בעלי מותג חדש, ונכנסתם רק לאחרונה לעולם הזה של שיווק דיגיטלי, אני מניח שרבים מכם שאלו את עצמם מה זה קידום אתרים ולמה בעצם צריך את הדבר הזה.

הרי איפה שלא התעניינתם וחיפשתם באינטרנט לגבי שיווק או קידום העסק שלכם, אני מניח שהביטויים קידום אתרים אורגני או המונח SEO לא חמקו מעיניכם.

ובכן, טוב שאתם כאן. כי היום, בשביל לשרוד ולהצליח, כל בעל עסק חייב שיהיה לו נוכחות באינטרנט.

אז מה עושים? יש לכם 2 אפשרויות: או להזמין את שירותיו של מקדם אתרים החי ונושם דיגיטל, או לנסות לשווק ולקדם את עצמכם לבד.

ב-2 האפשרויות יש יתרונות וחסרונות, כמו כל דבר בחיים. למשל, אם תפנו אל מקדם אתרים פרילנסר שיעבוד בשבילכם, זה יעלה לכם כסף.

אך אם תלכו על האפשרות השנייה, ותנסו לקדם בעצמכם, תגלו מהר מאוד שאתם סובלים משתי בעיות חשובות: זמן וכסף.

אין לכם זמן להתעסק בזה (כי זה דורש מחויבות והקדשת כמה שעות לאתר כל שבוע) וגם אין לכם את הידע המספיק לקדם את האתר.

או כמו שאומרים: הדרך לגיהינום סלולה בכוונות טובות… ולמה אני מתכוון כשאני אומר את זה? אנשים רבים חושבים שזה “קל” לקדם את עצמם למרות שהם לא יודעים איך לעשות זאת, והם לא יודעים אם הם עושים את זה נכון ובצורה חוקית – מה שיכול להוביל במקרים חמורים מאוד לקידום שחור שיגרום לגוגל למחוק את האתר שלכם מתוצאות החיפוש.

מה עושים בתהליך קידום אתרים כדי שיהיה חוקי ונכון?

מה שאני עושה במסגרת שירותיי כמקדם אתרים הוא כזה:

קודם כל, כשאני מקבל לידיי אתר של לקוח חדש, אני עושה לו מחקר מילות מפתח. בתהליך זה אני למעשה חוקר מהם הביטויים שקהל היעד של אותו לקוח מחפשים כדי להגיע אליו.

לרוב, כל בעל עסק יודע מה המילים והביטויים שהכי מתאימים לו, כי הוא חי ונושם את העסק שלו. אני בודק את הביטויים שהוא נותן לי ובהמשך אני מגלה ביטויים נוספים שהוא לא חשב עליהם ובודק גם אותם.

בסופו של דבר אני בוחר את כמות הביטויים שהתחייבתי מולו ושולח ללקוח לאישור סופי לפני שאני מתחיל לקדם את האתר.

שלב שני הוא כתיבת תוכן לאתר – אני כותב את כל התוכן לאתר בעצמי, כך שהגולש יכול להיות רגוע שלמעשה כל השירותים נעשים על ידי בלבד ועל כל דבר קטן הוא פונה אך ורק אלי.

בתוכן אני משלב כמובן את הביטויים שהגולשים מחפשים המתאימים לעסק, אך כמובן אני משלב אותם באופן טבעי ונכון במאמר ולא בצורה מרושלת או כזו שמראה על ספאם לכל דבר.

המאמרים שלי הם איכותיים ובדרך כלל הם בני 400 מילים למאמר.

שירותים נוספים שאני מעניק ללקוחות שלי הם אופטימיזציה למנועי חיפוש – בהם אני למעשה מתאים את האתר לדרישות של גוגל. זה תהליך שנעשה כל הזמן במקביל להוספת תוכן חדש.

כמובן שכדאי לבדוק שלאתר, לפני שמתחילים קידום, יש אופטימיזציה כמו שצריך.

בגלל שאני בונה אתרים שהוא גם מקדם אתרים, אני בונה אתרי וורדפרס שכבר מוגשים ללקוח שהם עם אופטימיזציה מעולה, כך שאפשר מיד להתחיל לקדם – כך למעשה אנשים חוסכים זמן וכסף.

מכיוון שלא כל בונה אתרים הוא גם מקדם, כדאי לבדוק עם המקדם שהאופטימיזציה של האתר שלכם אכן טובה.

בנוסף, אני דואג גם לשיווק העסק ולכל הנושא של בניית קישורים חיצוניים לאתר, המהווים המלצה בעיני גוגל של אתר אחר לאתר שלכם, מה שמביא לכם “נקודות זכות” אצל מנוע החיפוש שמבין שהאתר שלכם רלוונטי לביטויים מסוימים.

רוצים להתקדם? צרו איתי קשר!

הגיע הזמן שאתם תתעסקו במה שאתם הכי טובים בו, והוא לנהל את העסק שלכם ולתת שירות, ותעבירו את השיווק שלכם אל מקדם אתרים מומחה.

התקשרו אלי עוד היום לפלאפון האישי שלי 050-5869056 ואשמח להבין על מה העסק שלכם, איזה סוג קידום הכי מתאים לכם ולתת לכם הצעת מחיר שתתאים לכם מבחינת התוצאות והמחיר.

רוצים שאחזור אליכם? מלאו את הפרטים בטופס שנמצא בעמוד צור קשר או כתבו לי ישירות לאימייל [email protected] ואדאג לחזור אליכם במהירות או שמנהלת תיקי הלקוחות שלי תחזור אליכם.

עוד מאמרים ומדריכים שכתבתי על שירותי הקידום שלי ועל קידום בכלל מחכים לכם בבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button