fbpx

לבחור מומחה קידום אתרים: ככה תבחרו נכון ותחסכו כסף

לבחור מומחה קידום אתרים: ככה תבחרו נכוןאם חיפשתם איך לבחור חברת קידום אתרים או איך לבחור מומחה קידום אתרים: ככה תבחרו נכון ותחסכו כסף באמצעות המדריך החדש הזה שכתבתי עבורכם.

גילוי נאות: בטח ששמתם לב לזה, אבל אציין בכל זאת: אתם באתר שלי, מתן כהן, מקדם אתרים מומחה המתעסק בשיווק ברשתות חברתיות ובקידום אתרים בגוגל.

אם אתם כאן, אתם בטח מבינים כבר כמה הנוכחות הדיגיטלית חשובה היום, בטח בתקופה הנוכחית בה אני כותב את המדריך – הקורונה, שנראית רחוקה מלהסתיים.

אבל מה שבטוח הוא, שההשפעה שלה תישאר איתנו לתמיד, וההבנה של בעלי העסקים, שנוכחות ברשתות החברתיות וניהול נכס באינטרנט הוא דבר הכרחי לכולם ממש כמו חנות פיזית – ואף יותר!

כי לא מספיק אם יש לכם חנות, אם העסק שלכם עובר מאוזן לאוזן, ואם יש לכם איזה דף שמזכיר את השם שלכם אי שם באינטרנט:

אתם צריכים לדאוג לכך שיש לכם אתר, שיש לו נוכחות ושקל לגולשים חדשים להגיע אליו – ולא רק אלו שמחפשים ספציפית אתכם כי הם יודעים את השם שלכם.

כי האינטרנט כאן בשביל להישאר, ואתם צריכים להתאים את העסק שלכם ל-2020 ולעידן החדש:

מה שמוביל לשאלה שבשבילה אתם כאן: איך בוחרים מקדם אתרים שאפשר לסמוך עליו שיקדם את העסק שלכם כאילו היה שלו?

מה עדיף – חברת קידום או מקדם פרילנסר?

ובכן, בגלל שאני תמיד נוהג להגיד את האמת, אני לא אובייקטיבי לענות על השאלה, הרי בכל זאת, אני מקדם אתרים פרילנסר.

אך כשזה נוגע לשירותי קידום אתרים אורגני, אתם רוצים לצידכם מישהו שירוץ אתכם לטווח הארוך והרחוק:

כזה שיקדם לכם את העסק כאילו היה שלו, כזה שייתן לעסק שלכם את מלוא תשומת הלב שהוא זקוק לו וידחוף אתכם קדימה.

אצל חברות קידום גדולות אתם אומנם יכולים לקבל את אותם שירותים, אך ההבדל הוא ביחס האישי וברמת האכפתיות:

האתר שלכם יכול לעבור שם בין ידיים שונות בתוך החברה, והצלחה שלכם תחשב הצלחה של החברה אך לא של זה שבאמת קידם אתכם בתוך החברה.

בנוסף, אצל פרילנסר, מלבד השירות החם והאישי מלבד למקצועיות ולשירות הקידום עצמו, המחירים הרבה יותר משתלמים, נוחים וזולים-

ככה זה לפחות אצלי, כי אני דואג לכתוב עבורכם את כל התכנים, מבצע בעצמי את האופטימיזציה באתר ועוד:

וזה לעומת חברת קידום גדולה, שלרוב תחלק את כל העבודה בין כמה אנשים שונים או תעביר אותה, לכן הם ירצו שיישאר לכם מספיק רווח בשביל עצמם.

על סמך מה לבחור את מי שנעבוד איתו?

להלן כמה נקודות שחייבים לקחת בחשבון כאשר בוחרים בעל שירות לקידום האתר שלכם:

ניסיון

זה נכון לגבי כל שירות, לכן זה אולי מובן מאליו אבל חשוב לי עדיין להדגיש את העניין של הניסיון –

כדאי לבחור מישהו שיש לו ניסיון, שהוא כבר קידם אתרים ועדיין מקדם, שהוא מבין בתחום וכזה שאפשר לסמוך עליו.

ביקורות, תוצאות וחוות דעת

לפני שאתם סוגרים עסקה – כדאי ואף רצוי לחפש באינטרנט ביקורות או חוות דעת על בעל המקצוע:

כל מי שמכבד את עצמו דואג בעצמו לספק ללקוחות הפוטנציאלים דוגמאות ללקוחות מרוצים (אצלי למשל, ניתן למצוא ביקורות בעמוד הפייסבוק שלי או בדף אודות ובדף הבית באתר שלי).

מתן יחס אישי

אתם לא רוצים לבחור במישהו שיתעלם מהבקשות שלכם, שלא יענה לכם למיילים או לטלפונים או שחס וחלילה לא יבצע את העבודה.

כמו כל נותן שירות שאתם בוחרים, גם המקדם או חברת הקידום חייבים לדאוג למענה ולליווי אישי בהקשר לכל שאלה, בקשה, הערה או הארה שיש לכם.

בשבילי ההצלחה של הלקוח חשובה לי מאוד, כי אחרי הכל – זו גם ההצלחה שלי.

לכן כל לקוח שלי יודע שהוא יכול לפנות אלי תמיד בכל דרך שיבחר – בין אם זה בכתב דרך המייל או הוואטסאפ או בפלאפון.

רק קחו בחשבון שאם התקשרתם ב-12 בלילה ואין מענה: אין טעם להתרגז, זה מובן למדי, כי לכל בעל מקצוע יש את שעות העבודה שלו.

שקיפות

גם אם אתם הלקוחות, ואתם לא מתיימרים גדולים בלהבין מה ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן, או מה בדיוק עושים לכם באתר-

אני ממליץ בחום לדאוג לעניין של השקיפות. כי גם אם אתם לא מבינים, זכותכם וחובתכם לבדוק מה נעשה באתר שלכם ועל מה אתם בעצם משלמים.

יש לי לא מעט לקוחות שקיבלתי, שגיליתי לתדהמתי שחברת הקידום שקידמה אותם לפניי פשוט לא עשתה להם כלום, אם בכלל, באתרים שלהם!

לכן אתם רוצים לצידכם מישהו שגם מבלי שתשאלו אותו מה קורה באתר, יידאג לשתף אתכם במה שקורה בו:

אני למשל דואג לשלוח לכל לקוח שלי בסיום כל חודש עבודה, דוח מקיף במייל הכולל התקדמות האתר בגוגל, המאמרים שנכתבו באתר, קישורים חיצוניים, עבודת אופטימיזציה ועוד.

כי חשוב לי שהלקוח יהיה עם היד על הדופק, ושהוא יקבל תמונת מצב מדויקת על כל מה שנעשה לו בנכס הדיגיטלי שלו – האתר.

בניית אסטרטגיה

אחרי הכל, אתם לא רוצים “לירות באפלה” – חשוב מאוד לבצע תיאום ציפיות עם המקדם, להבהיר לו מה אתם רוצים להשיג עם הקידום ואילו שירותים בעסק אתם רוצים לדחוף.

המקדם כבר ימשיך משם וידאג לכל בניית התכנית האסטרטגית, מחקר מילות מפתח, כתיבת התכנים בהתאם וכו’.

אצלי למשל, מקבל כל לקוח שאלון מפורט ובו שאלות מדויקות וחשובות לקידום האתר, שהתשובות שהלקוחות כותבים לי עוזרים לי לאפיין את העסק ואת הקידום שלו.

רוצים לדעת עוד? תשאלו אותי אישית!

כל שאלה על קידום אתרים, על אינסטגרם או על ניהול עמוד פייסבוק עסקי, בניית אתרים וכו’ – אפשר לשאול אותי ואענה בשמחה!

אני נחמד כמו שאני כותב, ואני מבטיח לסייע לכם, ומי יודע – אולי לצרף אתכם גם לשורת לקוחותיי המרוצים שבשבילם אני מקדם / בונה אתרים / מנהל עמודים ברשתות החברתיות?

התקשרו אלי עכשיו לפלאפון 050-5869056 או השאירו לי פניה במייל [email protected] או דרך הטופס בעמוד צור קשר.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button