fbpx

ייעוץ קידום אתרים על ידי מקדם אתרים פרילנסר ומקצועי

ייעוץ קידום אתרים על ידי מקדם אתרים מקצועי ואמין הוא דבר שיכול לתרום ולעזור לכם המון בקידום האתר שלכם באינטרנט ובשיווקו.

זו לא בושה לשאול ולהתחיל לבדוק את עצמכם מה אתם לא עושים בסדר באתר שלכם – להיפך, כי לא הביישן למד! חשוב כל הזמן ללמוד להשתפר ולדעת במה אנחנו טועים.ייעוץ קידום אתרים על ידי מקדם אתרים

תתפלאו אבל יכול להיות שדבר אחד קטן ופעוט יכול להפריד ביניכם לבין התקדמות בתוצאות החיפוש של גוגל!

חברת גוגל, שתהיה בריאה, לוקחת את הזמן בעדכון תוצאות החיפוש. כל מי שהתנסה אי פעם בתהליך קידום אתרים אורגני יודע שמדובר בתהליך, שכמו כל דבר גם לוקח זמן לכן חשוב להישאר סבלניים.

גילוי נאות: אני מת על העבודה שלי, ואני מאושר שאני עושה משהו שאני אוהב וטוב בו. אבל עצם העובדה שאיכות העבודה שלי תלויה בגוגל, מתסכלת. הרי מקדם אתרים עושה את העבודה הכי טובה שלו, אבל עדיין גוגל לא שייכת לאף אחד ואני לא יכול להתחייב מתי תגיעו לעמוד הראשון (מי שמתחייב לכם – לברוח כל עוד נפשכם בכם!).

לכן חשוב כשאנחנו מתחילים את תהליך הקידום בגוגל, לקחת בחשבון שזה לוקח זמן ואין ניסים ונפלאות. צריך סבלנות. ואנחנו הישראלים, מה לעשות, לא בורכנו בסבלנות. אנחנו רוצים הכל עכשיו וישר.

לכן כשאתם מסתכלים על האתרים בעמוד הראשון, תחשבו לעצמם שגם הם חיכו בסבלנות עד שהאתר שלהם יתקדם, וזה לוקח זמן. אין סיבה שאם האתר שלכם עובר קידום אתרים נכון, איכותי, אמין ומקצועי – שגם אתם לא תהיו בעמוד הראשון.

זה הכל עניין של זמן. זה בעצם שם המשחק. עבודה מקצועית, קשה, איכותית וטובה עם תוספת סבלנות גדולה. יש הרבה בעלי עסקים שדווקא בגלל הסעיף של הסבלנות, שאין להם, פונים לקידום ממומן בגוגל.

קידום ממומן הוא בעצם פתיחת קמפיין באדוורדס, מערכת קידום ממומן של גוגל, בו אנחנו נותנים תקציב מסוים ואנחנו מקבלים מודעה בתוצאות החיפוש של גוגל, ישר לעמוד הראשון ולמקומות הראשונים.

החסרונות רבים – לא כל קליק הוא בהכרח גולש, זה פסיכולוגי אצל גולשים לדלג ישר על המודעות, וגם אלו שכבר יכנסו – יראו כמה האתר מוזנח ולא מזמין ורוב הסיכויים שיעזבו. כי לא צריך להשקיע באתר שעושה קידום ממומן, מבחינת גוגל מספיק שיהיו רק מזומנים.

בתהליך הקידום האורגני אתם מבטיחים לעצמכם שהאתר יהיה מלא תוכן, איכותי, מזמין, משווק, מקודם באופן טבעי ועצמאי מבלי לשלם לגוגל המון כסף.

החיסרון הוא הסבלנות, אבל אתם משלמים על איכות ואתם תקבלו תוצאות בסופו של דבר, שיגרמו לכם לצחוק על התקופה שחיכיתם בסבלנות.

אתם רק צריכים מקדם אתרים טוב ומקצועי שילך איתכם יד ביד. אם אתם מקדמים את האתר ופשוט התייאשתם שזה לא זז – סימן שאתם צריכים ייעוץ קידום אתרים ע”י מקדם אתרים כדי לבדוק מה פה לא בסדר ואיפה אפשר לתקן – העיקר לא להתייאש ולא לוותר! “והעיקר והעיקר, לא לפחד, לא לפחד בכלל…”

צרו איתי קשר לקבלת ייעוץ קידום אתרים על ידי מקדם אתרים !

יש לכם מה להגיב או להגיד על הפוסט ייעוץ קידום אתרים על ידי מקדם אתרים ? יש לכם שאלה שלא מצאתם עליה תשובה ואתם חייבים עזרה? העסק תקוע ואתם זקוקים למישהו שייעץ לכם מה לעשות מבחינת פרסום ושיווק?

אתם מוזמנים להגיב לפוסט ממש פה מתחת ואני מבטיח לענות לכל אחד ואחת מכם. כמו כן, מעבר להיותי מקדם אתרים, אני בן אדם ותוכלו למצוא אצלי אוזן קשבת גם בפלאפון 050-5869056. תקבלו יחס אישי ומענה מקצועי, כי אני פרילנסר ובעל עסק פרטי משל עצמי ולא חברת קידום כך שאתם יכולים להיות בטוחים שאצלי אתם לא נופלים בין הכיסאות!

למי שמעדיף יותר להתכתב מאשר לדבר בטלפון (היום בעידן הוואטסאפ והמיילים הרבה מעדיפים מייל על פני שיחה, וזה בסדר לגמרי) יכול לשלוח לי הודעה, להתעניין, להתייעץ ועוד לכתובת המייל [email protected] ואני מבטיח לענות במהרה.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button