fbpx

טיפים לשיווק האתר והעסק דרך פייסבוק – מדריך חובה לכל בעל עסק!

טיפים לשיווק האתר והעסק דרך פייסבוקְטיפים לשיווק האתר והעסק דרך פייסבוק הוא מאמר שהחלטתי להקדיש לאחת מהרשתות החברתיות הכי מובילות כיום בישראל בפרט ובעולם בכלל, שאין סיכוי בעולם שאתם לא שמעתם עליה ולא נמצאים בה – הלא היא פייסבוק!

פייסבוק היא פלטפורמת פרסום נהדרת ומצוינת לקידום העסק בנוסף לתהליך קידום אתרים אורגני, ואם לעסק אין היום עמוד פייסבוק – זה כאילו הוא לא קיים.

בטח שמתם לב שהיום כל אתר שמעריך את עצמו, מחזיק פינה באתר בו יש קישור לעמוד הפייסבוק הרשמי של אותו אתר. ולמה זה? ככה אתם שומרים על קשר עם הלקוחות שלכם גם לאחר שהם יצאו מהאתר שלכם, וככה אתם גם מביאים תנועה איכותית לאתר, שחלק נכבד ממנה גם יקנה ממכם שירותים.

בתור מקדם אתרים שגם מתעסק בניהול דפים עסקיים בפייסבוק, להלן כמה דברים שימושים שכדאי ומומלץ לעשות בפייסבוק כדי להרים את האתר ולייצר עוד טראפיק (תנועה) ועוד לקוחות:

פתחו עמוד עסקי בפייסבוק

חשוב מאוד לפתוח עמוד עסקי בפייסבוק כדי ליהנות מיתרונות רבים שאין בפרופיל האישי של פייסבוק. בפרופיל האישי יש הגבלה לעד 5,000 חברים בלבד, בעוד בעמוד פייסבוק יכולים להיות לייקים ללא הגבלה, ובכך אנשים יכולים להיחשף אליכם כמה שיותר.

יש עוד יתרונות כמו דרכי יצירת קשר נוחים יותר, תפוצה גבוהה יותר, אפשרות לעשות קידום ממומן לפוסטים ולהגיע לקהל רלוונטי, לראות סטטיסטיקות ונתונים ועוד.

עוד על יתרונות של פתיחת עמוד פייסבוק עסקי לחצו כאן.

תעלו תוכן מעניין, מקורי ואיכותי עם קישור לאתר

מומלץ להראות לגולשי העמוד שלכם שאתם מעלים כל הזמן תכנים לעמוד – ככה ששווה לעשות לכם לייק. חשוב כל הזמן להעלות תוכן, מומלץ פעמיים בשבוע לפחות, מה שיראה שאתם כל הזמן מתעדכנים ומעדכנים, שתמיד יש חדש אצלכם ושאתם מספקים מידע רלוונטי ושווה.

כמו כן, תהיו מקוריים ותעלו תוכן איכותי, מקורי ומיוחד שאין למתחרים שלכם, מה שייחד אתכם מהשאר ויגרום לגולשים להפוך מגולשים קוראים ללקוחות משלמים.

תתחילו להגיב

חשוב לא רק לשגר תוכן ולשכוח – אלא להראות מעורבות בתוך הדף ומחוץ לו. הרי פייסבוק היא רשת חברתית, לא? אז תהיו חברתיים! תגיבו כמה שאפשר – לגולשים שמגיבים על הפוסטים שלכם, לביקורות, להודעות כמובן, לפוסטים שעולים בעמוד ומחוץ לעמוד שלכם ועוד. תראו שאתם קיימים – ואנשים ידעו שאיש אמיתי עומד מאחורי העמוד שלכם, ושזה לא רובוט או מישהו שאי אפשר להשיג אותו.

נהלו קבוצה

קבוצות בפייסבוק הן עוד שיטה נהדרת לקדם את האתר, את העסק שלכם וגם את עמוד הפייסבוק שלכם.

הרי אנשים רבים מחפשים קבוצות בהם הם יוכלו לשאול שאלות, לשמוע רשמים של אנשים אחרים ולהתייעץ. כאן בדיוק אתם נכנסים לתמונה – בעזרת קבוצה תוכלו להגיב לכל הגולשים וככה הם יתרשמו מהידע שלכם ויראו שאתם מקצועיים, ידעו עליכם וגם תוכלו לשווק את העסק שלכם בקבוצה.

עוד מידע על היתרונות הרבים בפתיחה ובניהול קבוצה היכנסו לעמוד ניהול קבוצה בפייסבוק.

על סטורי שמעתם?

סטורי יש לא רק באינסטגרם אלא גם בפייסבוק – וזו ההזדמנות שלכם לנצל במה נוספת שהפייסבוק מעניקה לכם כדי לקדם את העסק!

סטורי זה בעצם תוכן (תמונה או סרטון) שנמצא במקום בולט לכל משתמשי הפייסבוק, בו אתם מעלים תוכן אשר נמחק 24 שעות בדיוק מהרגע שהעלתם אותו – כלומר, תוכן זמני.

אני אישית מעלה לסטורי תכנים יותר אישיים, קלים ופשוטים, המעניקים מעין “הצצה” אל מאחורי הקלעים של העסקים שלי. ככה אתם גם נשארים בתודעה של עוקבי העמוד שלכם, גם אתם מגדילים אותו וגם אתם זוכים להעניק לכם פן אנושי ואחר של העסק שלכם – וזה גורם להם להכיר אתכם ולסמוך עליכם, למרות שאתם בכלל לא מכירים אותם!

צרו קמפיין ממומן

ניהול ופתיחת קמפיין ממומן בפייסבוק היא דרך נהדרת לשווק פוסטים בעמוד הפייסבוק שלכם באופן ממומן ולהגיע בעזרתו לקהל יעד רלוונטי לעסק שלכם.

אך מומלץ לדעת בדיוק מה אתם עושים, כי אנשים שלא יודעים איך לבנות קמפיין ממומן ולהגדיר קהל יעד, בדרך כלל פשוט זורקים את הכסף לפח. מומלץ וכדאי להתייעץ עם מנהל עמודי פייסבוק עסקיים ליצירת קמפיין.

מחפשים פרילנסר שיעשה לכם קידום בפייסבוק? צרו איתי קשר!

הפייסבוק גדול עליכם? לא יודעים מאיפה להתחיל? צריכים עזרה? צריכים מקדם אתרים פרילנסר שינהל לכם את העמוד ויספק לכם תוכן, יביא לכם לייקים ועוד? אתם מוזמנים לפנות אלי עוד היום לפלאפון 050-5869056 !

רוצים להתכתב? ניתן לשלוח לי מייל לכתובת האימייל [email protected] או היכנסו לעמוד צור קשר, מלאו את הפרטים שלכם בטופס ואחזור אליכם בהקדם.

עוד על קידום אתרים, קידום בפייסבוק וברשתות החברתיות, שיווק העסק ועוד בבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button