fbpx
דגשים לבניית אתר אינטרנט מוכר
תוכן עניינים

דגשים לבניית אתר אינטרנט מוכר המותאם לקידום אתרים

בניית אתרים חשוב היום לכל עסק, בין אם הוא גדול או קטן, ולא משנה מי אתם ועל מה העסק שלכם, לכן יש דגשים לבניית אתר אינטרנט מוכר שחייבים להכיר.

אחרי הכל, אתם לא קיימים היום אם אין לכם אתר. בין אם יש לכם חנות פיזית, אתם מותג, נותני שירות, יועצים או אפילו מוזיקאים ואנשי רוח –

חשוב שיהיה לכם אתר אשר יתרום לתדמית ולמוניטין שלכם באינטרנט.

אך היום, גם אתר לא מספיק. מה זה אומר? אנשים חושבים שברגע שיהיה להם אתר, כל הבעיות שלהם יפתרו.

וזה לא נכון – כי כדי שהאתר שלכם יגיע באמת לאנשים ויקבל את הנוכחות הראויה לו באינטרנט, עליכם לדאוג גם לשיווק שלו.

זה למה בניית אתר ושיווק דיגיטלי הם דברים הכרחיים וחשובים לכל עסק היום בישראל ובעולם.

לכן, ברגע שיהיה לכם אתר עליכם לדאוג לכל הנושא של קידום אתרים ונוכחות ברשתות החברתיות.

אך קודם לכן, יש דבר אחד חשוב שעליכם לוודא: שהאתר אכן מתאים לשיווק.

בשביל זה, עליכם לדאוג ולוודא שהאתר מותאם לקידום בגוגל כבר מהרגע הראשון, והוא נבנה על דגשים לבניית אתר אינטרנט מוכר המתאים לקידום אורגני.

והמאמר הזה מדבר בדיוק על זה – אם עוד אין לכם אתר, או אם יש לכם אבל הוא לא ראוי עוד להתחלת תהליך השיווק – הישארו עמי והמשיכו לקרוא.

מה חשוב לוודא שיש באתר שלנו כדי להתקדם בגוגל?

ובכן, אני מניח שאני לא צריך להסביר למה אני עוסק דווקא בגוגל, כי לא חסר מנועי חיפוש באינטרנט כמו של יאהו או בינג.

אבל היום מנוע החיפוש של גוגל הוא הרלוונטי ביותר לנו, ולא רק לישראל אלא לכל העולם.

כי כשברגע שמישהו מחפש משהו (ומשהו יכול להיות כל דבר – החל מעכבר למחשב ועד נותן שירות, המלצה, קריאה לצורך פנאי ועוד) הוא קודם כל מחפש אותו בגוגל.

בגוגל כמובן יש כמויות עצומות של מידע לכל דורש, וגוגל ממיינת את התוצאות בהתאם למה שיכול להיות הכי רלוונטי למה שהגולש חיפש.

לכן, כדי להופיע בתוצאות, קודם כל צריך להיות לכם אתר, כך שתוכלו באמת להיסרק בתוצאות ואנשים יוכלו להגיע אליכם, להתרשם ממכם ולקנות ממכם.

אחרי הכל, האתר הוא התדמית שלכם, הוא הכרטיס ביקור שלכם באינטרנט, הוא הסלון שנכנסים אליכם הביתה ומתרשמים מהבית, הוא המשרד הוירטואלי שלכם, הוא… (טוב, אני יכול להמשיך ככה יום שלם. בטח כבר הבנתם).

ובכן, נחזור לשאלה בכותרת. אלו כמה דגשים שחשוב לשים לב אליהם לפני שמתחילים לשווק את האתר ולקדם אותו:

איזה אתר מתאים לכם?

לפני שאתם פונים אל בונה אתרים, מומלץ לשאול את עצמכם:

איזה אתר אתם רוצים? יש מספר רחב של סוגי אתרים, ועליכם לבחור את האתר שעונה על דרישותכם על הצד הטוב ביותר.

למשל, יש אתרי תדמית שהם בעיקר אינפורמטיבים, מלאי תוכן עליכם ועל השירותים שלכם והמטרה שלהם היא ליצור אתכם קשר או לתת מידע על שירות / מוצר.

עוד סוג פופולרי של אתר הוא אתר מכירה, שהמטרה שלהם היא למכור מוצרים, שירותים ואפילו מוצרים דיגיטליים כמו קורסים.

אתרים כאלו מאפשרים גם רכישה דרך האתר עצמו מבלי ליצור קשר באופן אישי עם בעל האתר או העסק.

עוד סוג נוסף של אתר הוא דף נחיתה, שהוא למעשה אתר עם דף אחד בלבד אליו הגולש "נוחת" ישר לתוכו מגוגל או מפייסבוק, דרך קמפיין ממומן.

כמובן שיש עוד סוגי אתרים, אבל אלו העיקריים והנפוצים ביותר.

עכשיו תשאלו את עצמכם: מה המטרה שלכם? אם אתם רוצים חנות וירטואלית אם אפשרות למכור שירותים ומוצרים דרך האתר – אתר חנות הוא בשבילכם.

אם בא לכם שידעו עליכם, שיוכלו להכיר אתכם וליצור אתכם קשר – אתר תדמית זה מעולה.

אם אתם מראש החלטתם שאתם רוצים קידום ממומן ולא קידום אתרים אורגני ומה שהכי חשוב לכם זה לאסוף לידים – דף נחיתה הוא התשובה.

אפיון ועיצוב האתר באופן נכון

לפני שניגשים לפרוייקט, עליכם לחשוב מראש על אפיון העסק שיעזור בסופו של דבר לאפיין את האתר שלכם.

תתחילו לשאול את עצמכם שאלות כמו: מי הקהל יעד שלנו? בני כמה הם? מה הם אוהבים? מה מדבר אליהם?

התשובות לשאלות אלו יעזרו לבונה האתר לשפר את חווית המשתמש ולגרום לגולש להישאר באתר שלכם ולא לברוח ממנו, מה שיגדיל את הסיכויים שלו לפנות אליכם או לקנות ממכם.

למשל, אם אתן מוכרות תכשיטים לנשים, רוב הסיכויים שהאתר יהיה בצבעים עדינים ונשיים כמו ורוד, או שהם יתאימו לאפיון של העסק שלכם כמו לצבעי הלוגו או התכשיטים עצמם.

דמיינו שאתם הלקוח

כשאתם נכנסים לאתר מסוים, מה גורם לכם לברוח ממנו? מה עוזר לכם לקבל את חווית המשתמש המושלמת?

עזרו לגולש להבין בקלות איך להתמצא באתר, איך להשתמש בו והקלו עליו את הגלישה כמה שיותר.

איך? זה לוודא שהאתר לא איטי, שאין פרסומות שמבריחות אנשים וגורמים להם לצאת, שאין חלונות קופצים מעצבנים, שהעיצוב יפה ולא יותר מדי, שהאתר רספונסיבי לניידים ועוד.

התוכן הוא המלך

אחד הדברים החשובים באתר, אם לא הכי חשוב, הוא כמובן התוכן. הרי בסופו של דבר, הגולשים נמצאים באתר שלכם בשבילו.

לכן חשוב לדאוג שהתוכן הוא קריא, מעניין, שיווקי (לא יותר מדי… אנשים לא אוהבים שכל הזמן מנסים למכור להם), נגיש ומונגש, מוצג בצורה ברורה ועוד.

וכמובן – לא לזלזל בקהל הקוראים. חשוב שהתוכן יהיה איכותי לקהל הגולשים, אך גם יהיה מותאם לרובוט של גוגל, כך שתוכלו להיסרק תחת מילות מפתח רלוונטיות בתוצאות החיפוש-

או במילים אחרות, עזרו לגוגל להבין על מה התוכן שלכם עוסק, ועזרו לו להבין שאתם רלוונטיים לביטויי מפתח ספציפים.

אך זכרו – מי שקונה ממכם בסופו של דבר הם האנשים ולא גוגל, לכן כתבו את התוכן בראש ובראשונה עבור אנשים אמיתיים.

בניית אתר אצל מקצוען

כמובן שאתם יכולים לבנות את האתר בעצמכם, או לבקש מחבר שמבין, או מהבן של השכנה שיש לו כישרון.

אך בסופו של דבר, אם אתם רוצים אתר מקצועי, עליכם לפנות אל בונה אתרים מקצועי שעושה זאת למחייתו.

כך תוכלו לקבל אתר המותאם בדיוק לצרכים שלכם, המציג את השירותים או המוצרים שלכם על הצד הטוב ביותר, בנוי לפי אפיון העסק שלכם ובנוי לפי הבקשות שלכם.

אך אם תפנו אל מקדם אתרים שהוא גם בונה אתרים, כמוני, תוכלו לקבל גם אתר מקצועי וגם התאמה לקידום אורגני בגוגל, כך שתוכלו לחסוך גם זמן וגם כסף ולהתחיל מיד לשווק את האתר שלכם.

ולא רק זה – במקום להתחיל לחפש מקדם אתרים פרילנסר או חברת קידום לאחר שהאתר שלכם יהיה מוכן, תוכלו להמשיך עם אותו אדם:

כך האתר לא "ייפול" בין הכיסאות, לא יחליף ידיים וימשיך להתקדם ללא הפסקה.

חסכון של זמן ושל כסף כבר אמרתי?

פנו אלי עוד היום לבניית אתר וקידומו בגוגל!

פנו אלי עוד היום – ניתן להתקשר לפלאפון האישי והישיר שלי 050-5869056 או לכתוב לי למייל [email protected] ואחזור אליכם.

עוד מידע, טיפים, המלצות, הדרכות ועוד הפתעות בבלוג שלי.

מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב print
שיתוף ב email
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – רק למנויי הניוזלטר!

דילוג לתוכן