fbpx

למה בניית אתר ושיווק דיגיטלי חשובים לכל בעל עסק היום?

למה בניית אתר ושיווק דיגיטלי חשוביםבעידן הנוכחי, התחרות היום בכל תחום שלא יהיה, היא מאוד קשה, ואם אין לכם נוכחות באינטרנט, אתם לא קיימים – זו הסיבה למה בניית אתר ושיווק דיגיטלי חשובים היום לכל מי שרוצה לקבל לקוחות, לשמר לקוחות ושאנשים בכלל ידעו שהוא קיים.

הימים בהם בעל עסק, חנות או מותג היו צריכים לפרסם את עצמם בטלוויזיה, ברדיו או על שלטי חוצות הסתיימו –

כמובן שזה עדיין פרסום ויראלי מאוד, אך האינטרנט טרף את כל הקלפים והפך למקום שבו כל העולם נמצא כל יום, כל היום וכל הזמן.

האינטרנט גרם למהפכה מדהימה בכל העולם, והוא הפך לא רק למקור המידע העיקרי שלנו, אלא שינה את הדרך בה עסקים יוצרים קשר עם הלקוחות.

היום זה לא מספיק להחזיק חנות או עסק – אתם צריכים נוכחות באינטרנט דרכו תוכלו לשמר את הלקוחות הקיימים ועל הדרך להשיג לקוחות חדשים.

האמת? שבזכות האינטרנט, עסקים רבים מבינים שבשביל להצליח לא חייבים כבר שיהיה לכם חנות באופן פיזי והם מעדיפים לפתוח חנות אינטרנטית שתספק את העבודה – וזה אכן עובד ומספיק במקרים רבים.

מה זה במקרים רבים? במידה והעסק בונה לו אתר ודואג לשיווק הדיגיטלי שלו!

הרי פרסום זה לא קסם – זה עבודה, וזה זמן. אבל בסופו של דבר, רומא לא נבנתה ביום, וגם אם עדיין אין לכם נוכחות בכלל (עוד לא חיפשתם בונה אתרים, אין לכם עמוד בפייסבוק ואף אחד לא יודע עליכם) אף פעם לא מאוחר להצטרף לבמה שהאינטרנט מציעה לנו!

בשביל מה צריך אתר? מה, לא מספיק דף בפייסבוק?

בתור מקדם אתרים שעושה באמת כל דבר שקשור לעולם השיווק הדיגיטלי, יוצא לי לא רק לקדם אתרים אלא לעשות הרבה יותר:

לקדם עמודי פייסבוק, עמודי אינסטגרם, סרטונים ביוטיוב, קמפיינים ממומנים בגוגל וברשתות החברתיות ומה לא.

ויש לי הרבה יותר מלקוח אחד, שמסתפק רק בפייסבוק או רק באינסטגרם. כשאני מדבר איתם על אתר, הם תמיד אומרים:

“אבל יש לי עמוד ברשת חברתית, זה מספיק” או “אני מרוצה ממה שיש לי, אני לא צריך אתר” וזו טעות גדולה.

למה? כי עם כל הכבוד לרשתות החברתיות, ויש לי המון כבוד – שירות ניהול עמוד אינסטגרם ופייסבוק הם בין השירותים הפופולריים שלי – כל בעל עסק שמכבד את עצמו חייב היום אתר.

אתר היא הדרך הנוחה ביותר באינטרנט להציג את כל השירותים או המוצרים שלכם במקום אחד:

אני פעמים רבות אומר שאתר זה כרטיס הביקור שלנו באינטרנט, וזה באמת כל כך נכון.

באתר ניתן למצוא בקלות את כל המידע שלקוחות ולקוחות פוטנציאלים מחפשים עליכם או על המותר שלכם:

כתבות יופיעו במסודר בעמוד בלוג, דף מיוחד המוקדש ליצירת קשר, דף אודות עליכם או על השירות, דף מסודר לכל שירות ושירות ועוד.

וזה להבדיל מהפייסבוק או האינסטגרם, שהם יותר מבוססים על פוסטים המקדמים כל פעם משהו אחר ממה שאתם מציעים.

דבר שני, האתר אינטרנט הוא נכס לכל דבר. בעוד אצל הרשתות החברתיות אתם רק “אורחים” – כלומר יש לכם עמודים עסקיים שם זה נכון, אך בסופו של דבר אתם יכולים לקום יום אחד בבוקר ולגלות שהעמוד שלכם נסגר כי הוא לא עמד בתנאים של האתר.

כמובן שהסיכויים לכך הם קלושים אם אתם פועלים לפי ההנחיות, אך קרו מקרים בעולם – זכור במיוחד המקרה של מנהל עמוד הפייסבוק המצליח “סטטוסים מצייצים”, שסגרו לו את העמוד יום בהיר כי התגלה שהוא מפרסם פרסומות בפוסטים תמימים ללא ידיעת הציבור.

כמו כן, ברשתות החברתיות אתם די תלויים בחסדים של האלגוריתם המשתנה בתדירות גבוהה. זה בניגוד לאתר שלכם הוא רק שלכם ואתם השולטים הבלעדיים על התוכן בו.

באתר תוכלו לפנות לקהל חדש וגם לשמר את הלקוחות הקיימים במתן שירות לקוחות, ואם אתם מוכרים מוצרים תוכלו להפוך את האתר שלכם לאתר חנות ולמכור בו מוצרים 24 שעות ביממה, גם כשאתם ישנים או נמצאים בחו”ל!

בעוד בפייסבוק ובאינסטגרם אתם יכולים רק להציג את המוצרים שלכם, אבל אנשים לא יכולים לקנות אותם ממכם מבלי ליצור אתכם קשר ולתת לכם את פרטי האשראי באופן אוטומטי.

בנוסף, גם אם יש לכם עמוד פייסבוק או אינסטגרם סופר מצליחים, בסופו של דבר אנשים יחפשו את האתר שלכם.

האתר יוצר רושם שאף עמוד לא יחליף ומעניק לכם מקצועיות, מוניטין ואמינות.

כאשר אנשים מגלים שאין לכם אתר, או שהאתר שלכם נראה על הפנים ואין בו כלום, זה מוציא להם את החשק להמשיך להתעניין בכם או בשירותים שלכם ואף לרכוש ממכם שירות – כך שאתם מאבדים לקוח פוטנציאלי.

ובשביל מה צריך שיווק דיגיטלי? יש לי כבר אתר, זה לא מספיק?

אז בניתם אתר, אנשים אומרים שהוא יפה ומושך, הוא כבר נסרק בתוצאות של גוגל והכל טוב ויפה.

אבל כאן לא נגמרה ההשקעה! גם כשפותחים חנות או עסק, אתם לא יושבים בחיבוק ידיים ומחכים שמישהו פתאום יגיע, נכון?

אותו דבר גם עם אתר. אתם צריכים לדאוג לשווק אותו, לדבר עליו, לדחוף אותו בכל פינה, בשביל שכמה יותר גולשים יידעו עליכם, ישמעו עליכם וידברו עליכם.

אני שומע הרבה את המשפט “אבל יש מלא תחרות בתחום שלי… אין לי סיכוי!” זה אומנם נכון, בכל תחום יש תחרות (וזה דווקא טוב – אחרת לא היה ביקוש!).

אבל זה לא בלתי אפשרי. גם בתור מקדם, יש לי תחרות מטורפת מול חברות קידום אתרים ופרילנסרים, אבל הנה, אתם נמצאים כאן וקוראים שורות אלו – זה סימן שכן עשיתי משהו טוב!

לכן, אל תתייאשו מתחרות קשה. כל מה שעליכם לעשות הוא לבנות תכנית שיווק אסטרטגית שתבליט את הייחוד שלכם על פני עסקים אחרים, ולא להפסיק לדחוף ולקדם את העסק שלכם בכל מקום.

למשל אצלי, אני מתגאה בכך שאני מקדם אתרים פרילנסר המעניק יחס אישי, מקצועי ואמין, ועושה הכל לכל לקוח מבלי יוצא מן הכלל-

בין אם מדובר בשירות קידום אתרים אורגני הכולל כתיבת תוכן, קישורים, אופטימיזציה ועוד, ועד ניהול עמודים ברשתות החברתיות, בניית אתרי וורדפרס ועוד.

שיווק דיגיטלי זה ביטוי קצר לתחום כל כך רחב ונרחב. בכמה מילים קצרות, מדובר בפעולות שמביאות חשיפה לעסק שלכם, בעקבותיו יגיעו גם הלקוחות המשלמים –

בין אם זה פרסום מאמרים באתרים אחרים, קידום אורגני או ממומן לאתר, נוכחות ברשתות החברתיות, ניהול מוניטין ועוד.

כל הפעולות האלו יעזרו לא רק להביא את האתר שלכם לנוכחות משמעותית בתוצאות החיפוש של גוגל, אלא יבססו את שמכם ואת המוצר שלכם, ידאגו לתת לכם במה ברשתות החברתיות הפופולריות, ידאגו לשמר את הלקוחות שלכם ולהגיע לקהלים חדשים כך שלא יהיה מצב שאנשים ישכחו אתכם!

התקדמו עוד היום לשנת 2020 ופנו אלי לשיווק העסק שלכם!

לאחר שקראתם את המאמר החשוב למה בניית אתר ושיווק דיגיטלי חשובים, אני מזמין אתכם לא להישאר מאחור. הגיע הזמן שתקבלו נוכחות, לקוחות והצלחה, ותיתנו פייט הוגן למתחרים שלכם!

הצלחת העסק שלכם באינטרנט מתחילה כאן. צרו איתי קשר עוד היום ואדאג לתת לכם הצעת מחיר מעולה לכל שירות שתרצו תוך התאמת השירות לצרכים של העסק שלכם.

בין אם אין לכם עוד נוכחות בכלל באינטרנט ואתם בעלי עסקים מתחילים שצריכים שירות בניית אתרים ועד שירות שיווק מתקדם לאתר ורשתות חברתיות – אני כאן בשבילכם!

ניתן לפנות אלי בפלאפון 050-5869056 או במייל [email protected] .

עוד מדריכים, טיפים והמלצות תוכלו לקרוא בבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button