fbpx

טיפים מומלצים לפני שעושים קידום אתרים אורגני לאתר שלכם

אז בשעה טובה יש לכם אתר אינטרנט משלכם והחלטתם, ובחוכמה, שאתם רוצים לעשות קידום אורגני-

אבל רגע לפני שאתם מתחילים את תהליך השיווק ויוצאים לדרך (ובתור מקדם אתרים – זו חתיכת דרך), יש כמה טיפים מומלצים שאשמח לשתף אתכם לפני שעושים קידום אתרים.

במדריך הבא אשתף אתכם כמה טיפים והמלצות שאם תאמצו אותם, תוכלו להבטיח לכם הצלחה בטוחה כבר בהתחלת התהליך-

מה שיחסוך לכם לא מעט זמן, וגם כסף.

בחרו בחוכמה את הדומיין שלכם

הדומיין הוא למעשה כתובת האתר שלכם – למשל, הדומיין של האתר שלי הוא כמובן matancohen.co.il.

לכל אתר יש דומיין, שבמהלך השנים גוגל כבר צברה עליו לא מעט דאטה:

ברגע שגוגל רואה שאתרים רבים נותנים קישורים לדומיין בהקשר לתחום ספציפי, היא מבינה שהוא אתר מומלץ ורלוונטי לאותו תחום וכדאי לקדם אותו בתוצאות החיפוש.

זה יכול להיות גם בהיבט שלילי – למשל, דומיין שבעבר חטף “עונש” מגוגל עקב הפרה של התנאים שלה כמו פרצת אבטחה, קידום שחור או ספאם-

ושימוש בדומיין כזה, כמובן, לא יעזור לכם בתהליך של קידום אתרים אורגני לאתר שלכם.

לכן העצה הכי חשובה שאני יכול לתת עבור בעל העסק המתחיל היא לבחור דומיין איכותי וטוב שקשור לתחום שלו-

ואם הוא יכול למצוא דומיין שכבר קודם בעבר תחת אותו תחום שלכם, מה טוב.

אך חשוב לבדוק טוב טוב שהקישורים שהדומיין קיבל הם איכותיים ורלוונטים, שהדומיין לא נענש ושהכל בסדר-

אחרת זה רק יכול לפגוע בכם.

השקיעו במחקר מילות המפתח שלכם

טיפים מומלצים לפני שעושים קידום אתריםבגלל שמחקר מילות המפתח הוא שירות חד פעמי הנעשה בדרך כלל אך ורק בתחילת קידום האתר, הרבה מאוד אנשים מזלזלים בו-

הם לא משקיעים בו מספיק זמן ועד מקרים שבכלל לא עושים אותו כי הם חושבים שהם יודעים בדיוק מה הגולש מחפש.

כשעושים קידום אורגני לאתר, אנחנו רוצים לקלוע בדיוק למה שאנשים מחפשים ולא “לירות באפלה”-

לכן מחקר איכותי ונכון לפני תחילת הקידום תעזור לנו כבר מההתחלה לבנות את האתר נכון, לתכנן את ההיררכיה שלו ולתכנן מבעוד מועד את התוכן שנרצה שיופיע בו.

כמו כן, למרות שהמחקר נעשה פעמים רבות רק בתחילת העבודה על האתר, כדאי מדי כמה זמן לערוך עוד מחקר-

לא חסרים תחומים בהם “נולדים” מילות מפתח חדשות, כך תוכלו להישאר בעניינים ולהגיע לעוד אנשים.

בחרו היטב את מי שבונה לכם את האתר

לרוב, כל האנשים שמבקשים לבנות לעצמם את האתר, יש מטרה משותפת אחת: להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל-

וכמה שיותר למעלה, יותר טוב.

כמובן שיש יוצאים מן הכלל, כמו אנשים שלא אכפת להם להתקדם בגוגל, רק חשוב להם שיהיה להם תיק עבודות אשר יופיע כאשר אנשים יחפשו את שמם באינטרנט .

אך הרוב הגדול רוצה להופיע בגוגל – ועל זה אין שום סדק של ספק.

לכן, לפני שאתם פונים אל בונה אתרים שיבנה לכם את האתר, ערכו איתו תיאום ציפיות:

למשל, בתור מקדם ובונה אתרים, אני ממליץ לכל הלקוחות שלי ולגולשי האתר שלי בכלל לבנות אתרים בוורדפרס

שזו מערכת קוד פתוח בה ניתן לעשות כמעט כל מה שרוצים באתר, יש בה אפשרויות קידום SEO רבות והיא קלה לשימוש.

זה לעומת פלטפורמות בניית אתרים אחרות עם קוד סגור, כמו וויקס או קונים בו, שאם תרצו לערוך בהם שינויים או להתאים אותם לקידום אורגני –

תצטרכו בפעמים רבות לערב איש מקצוע ולשלוף את הארנק.

דעו מראש לאן אתם נכנסים

טיפים מומלצים לפני שעושים קידום אתריםהדבר הראשון שאני אומר ללקוחות שרוצים שאקדם להם את האתר, הוא שייקחו בחשבון שמדובר בתהליך-

וכמו כל תהליך, זה לוקח זמן. או כמו הדוגמה הקלאסית והנדושה שאני אוהב להשתמש בה הרבה – “רומא לא נבנתה ביום”.

קידום אורגני זה לא קידום ממומן, כלומר זה שאתם משלמים למקדם שיקדם אתכם – לא אומר שמיד יהיו לכם טלפונים או תוצאות מיידיות.

כל העקרון של הקידום האורגני הוא שאתם בונים את הנכס שלכם לטווח הרחוק והארוך-

כלומר מדובר על משהו מתמשך הדורש השקעה.

זה כמו אימוץ כלב – ברגע שאימצתם, אתם צריכים להאכיל אותו כדי שהוא יגדל, לא? או אם אתם קונים עציץ חדש – אתם משקים אותו, נכון?

אותו דבר עם קידום אורגני לאתר שלכם – התוצאות יכולות לבוא רק אחרי חצי שנה עד שנה, וגם זה במקרה הטוב-

לכן אתם צריכים להבין את זה מראש ולהיות מחויבים לתהליך הזה, כי אם לא תהיו מוכנים, אתם כנראה תוותרו באמצע ופשוט כל העבודה על האתר תרד על טמיון.

ערכו תיאום ציפיות עם המקדם

קידום אורגני זה משהו מתמשך שצריך להמשיך אותו כל הזמן – ברגע שמפסיקים, גוגל רואה את האתר שלכם כפחות רלוונטי ומעדיפה לקדם אחרים על פניכם:

אחרים שכן ממשיכים לקדם את האתר שלהם – הם ממשיכים לכתוב ולהעלות תוכן איכותי, לערוך אופטימיזציה, לבנות מערך קישורים חיצוני איכותי, לשפר את חווית הגלישה באתר ועוד.

לכן, הטיפ הכי חשוב שלי הוא לא לוותר ולבחור מישהו מקצועי שיעודד אתכם, ילווה אתכם בכל התהליך וישתף אתכם – בין אם זה בהודעות וואטסאפ או בדוחות חודשים.

כך תדעו בדיוק מה נעשה באתר, איך אתם מתקדמים בגוגל ועוד.

הכי חשוב זה לא לוותר ולהיות מחויבים לתהליך. כי בסופו של דבר, עץ נושא פירות-

ואל תשכחו שבינתיים בכסף שאתם משקיעים על האתר אתם בונים משהו לטווח הארוך והכסף הולך על שירותים איכותיים שלא מקבלים אלו שמשקיעים בקידום ממומן-

במקום כסף שיילך על קישורים חיצוניים מאתרים אחרים שיצביעו לגוגל שהאתר שלכם טוב או תוכן איכותי לאתר שישמש אתכם לעוד, הכסף שלהם הולך לטווח המיידי, על “קליקים” של אנשים.

אל תשכחו שגם המתחרים הכי גדולים שלכם – התחילו כמוכם בדיוק. אז אף פעם לא מאוחר להתחיל – הכי חשוב להתחיל, ולהתמיד!

מוכנים לצאת איתי למסע אל הקוסם מארץ גוגל?

שביל הלבנים הצהובות שלכם מתחיל ממש כאן – אצלי תקבלו את כל שירותי השיווק תחת קורת גג אמינה אחת:

אשמח לבנות לכם את האתר, לקדם אותו, לשווק את עמודי העסק שלכם ברשתות החברתיות כמו בפייסבוק ואפילו לנהל לכם ניהול מוניטין-

אני כאן בשבילכם! כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ליצור איתי קשר בפלאפון 050-5869056 – ואתם על דרך המלך!

או מלאו ושלחו את טופס צור קשר באתר שלי ואחזור אליכם בהקדם.

אל תשכחו לעקוב אחרי – מוזמנים לסמן לי לייק בעמוד הפייסבוק שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button