fbpx

שבוע הדופלגנגר ככלי לקידום אתרים ששווה להשתמש

בטח שמתם לב שמשהו מוזר קורה לאחרונה ברשת החברתית פייסבוק: כולם בטירוף של העלאת תמונות של סלבס לתמונת הפרופיל שלהם בפייסבוק. למה הם מעלים תמונות של אחרים? למה דווקא בפברואר? ואיך זה קשור לפייסבוק? בשביל זה נועד המאמר הבא של שבוע הדופלגנגר ככלי לקידום אתרים ! במאמר הקודם עסקתי בעוד טרנד ותופעת אינטרנט חדשה שיכולה לעזור לנו בקידום האתר ולהביא לנו קהל גולשים חדש שיכול להפוך ללקוחות נאמנים, הלא היא תופעת תהיה יוסף בפייסבוק והשבוע אדון בתופעה החדשה שכבשה את האינטרנט, שלא תאמינו אבל היא כבר יותר מתופעה – היא נהפכה לאירוע שלם של שבוע שלם (!) שנחגג מדי שנה בשנה בחודש פברואר ברשת הפייסבוק. אז תסלח לי, יוסף יקר, אבל לשבוע הזה נעזוב אותך קצת בצד כי יש לנו את שבוע הדופלגנגר והשמחה היא כפולה ומרובה כי אפשר להשתמש בתופעת שבוע הדופלגנגר ככלי לקידום אתרים !

אז מה זה השבוע הזה ואיך ננצל אותו לטובת קידום האתר שלנו?

שבוע הדופלגנגר ככלי לקידום אתרים
אני עצוב כי אין לי כפיל

ובכן, נתחיל בתקציר: שבוע הדופלגנגר זה בעצם “שבוע הכפילים” בתרגום לעברית צחה וחופשית, והוא נחגג מדי שנה בשבוע הראשון של חודש פברואר. מה עושים בשבוע הזה? פשוט מאוד. כל אחד צריך למצוא את הכפיל “המפורסם” שלו, כלומר מישהו שדומה לו או אפילו מזכיר אותו, למצוא תמונה ממש טובה שלו שהוא הכי דומה לו ולעלות אותה לפייסבוק. פשוט, נכון? אז תנסו לשבת עם עצמכם ועם חברים או משפחה ותשאלו אותם את השאלה הקיטשית ביותר: למי אני דומה? איזה שחקן / זמר / דוגמן אני מזכיר לכם? כמובן שחשוב לשמור על צניעות ועדיף לוותר על להעלות תמונות של ג’וני דפ או אלביס פרסלי. אבל מצד שני, זה יכול להיות אחלה מקור לבדיחה שתביא לכם לייקים לא מעטים!

הכל טוב ויפה, אבל איך נשתמש בתופעת שבוע הדופלגנגר ככלי לקידום אתרים ?

אז לאחר שהבנו מה זה השבוע הזה ומה הטירוף של האנשים להעלות תמונות שלא שלהם לתמונת הפרופיל שלנו בפייסבוק, ננסה לחשוב איך נשתמש בתופעת הרשת התמימה הזו בקידום העסק שלנו. אני לא יודע מה איתכם אבל בראשי המלא רעיונות שיווק ישר צצו רעיונות מצחיקים ואיך לקדם אותנו. ובכן, אתם יודעים כמה שיווק בעמוד עסקי בפייסבוק חשוב לקידום אתר ויכול להביא לנו מלא לייקים מגולשים רבים שיכולים בהמשך להפוך ללקוחות שלנו. אז ננסה לשבת עם עצמנו ונבחר את הכפיל המושלם שלנו ונעלה אותו לעמוד העסקי שלנו בפייסבוק. אם אתם יודעים את מי אתם הולכים לשים בתמונת פרופיל, נסו לבחור את התמונה הכי טובה שלו שהוא דומה לכם או אפילו תמונה מצחיקה ומשעשעת שלו שתביא את הגולשים שלכם לצחוק והם יהיו פשוט חייבים להגיב לכם על התמונה הזו. כמו למשל, תמונה של אלביס פרסלי ולכתוב “הופרדנו בלידתם – לא כך?”. הגולשים שעשו לכם כבר לייק על העמוד יכולים לראות את זה ואם הם מכירים כבר את הפנים שלכם הרווחתם כי רוב הסיכויים שהם לא ישתקו ויהיו חייבים להגיב לכם עליה. החברים של אותו גולש יראו בעמוד הבית שלהם בפייסבוק “גולש X עשה לייק לתמונה של עמוד Y” וסקרנותם תגבור עליהם והם בטח יגידו לעצמם “לא, אני חייב לראות איך הבעל עסק הזה נראה אם הוא חושב שהוא דומה לאלביס” – הם יכנסו לעמוד הפייסבוק שלכם ויש אף כאלו שיחפשו בכוח תמונה שלכם בשביל להשוות. בזמן הזה, הם נחשפים לשירותי העסק שלכם, מדפדפים בעמוד הפייסבוק שלכם (קידום אתר באמצעות הרשתות החברתיות מביא הכי הרבה גולשים כי בעל העסק בעצם “מתקרב” אל הלקוח דרך כך ומביא חשיפה לאנשים רבים שלא דווקא דרך גוגל) ואף יכנסו לאתר שלכם דרך הקישור שנתתם בעמוד העסקי בפייסבוק. אם לא מצאתם לעצמכם כפיל או דמות בדיונית שדומה לכם או שאין לכם תמונה טובה להעלות לעמוד, עוד אפשרות שאתם יכולים להשתמש בה כדי לעורר תגובה מצד הגולש במסגרת שבוע הכפילים הוא פשוט להעלות תמונה אישית שלכם, ולכתוב “אני לא מוצא כפיל. מי אתם חושבים שיכול להתאים לי בתור כפיל?” ככה אנחנו בעצם פונים לגולש ומבקשים ממנו להתערב ולהביע את דעתו והופכים אותו מגולש סמוי לגולש פעיל, מגיב ומעורב בעמוד שלנו. גם אם הם בסוף לא יחליטו לקנות אצלכם והם לא יעברו את השלב הזה של מגולש ללקוח, אתם עשיתם את שלכם כי בזכות זה אתם בעצם “שתלתם” בראש של הגולש את שירותי העסק שלכם ובפעם הבאה שהוא יצטרך את השירותים שאתם מציעים, הוא כבר ידע בראש שלו למי צריך לפנות כי הוא כבר סוג של מכיר אתכם, ואת פרצופכם ואפילו את הכפיל שלכם. זה למה שבוע הדופלגנגר ככלי לקידום אתרים הוא מעולה ועוזר להביא עוד גולשים ואף להפוך אותם לקוחות!

לא לשכוח להפיץ את התמונה בכל הרשתות החברתיות שלכם

הפיצו את התמונה בכל הרשתות החברתיות שאתם רשומים אליהם כדי להגדיל בכמה שיותר את כמות הכניסות לאתר ולנצל את השבוע הזה עד סופו, וזו הזדמנות להראות חיים בכל הרשתות שלפעמים שוכחים מהם ולא זוכרים שהם קיימים.
אל תשכחו גם לעשות שיתוף של תמונת הכפיל בפרופיל הפייסבוק האישי שלכם כדי שאם יש לכם חברים שלא בדיוק מודעים לעסק שלכם או לכאלו שמודעים אבל הם שכחו, זו הזדמנות נהדרת להזכיר להם ע”י שיתוף העמוד במסוות תמונת הכפיל, מבלי להתחנן או לבקש מהם “תעשו לי בבקשה לייק!”.
הצורך הנואש היום ללייקים קצת מעוור את האנשים וגורם להם ולבעלי עסקים לצאת מגדרם, כי זה עונה על הצורך הכי בסיסי שלהם: להיות פופלאריים ולזכות בהכרה על דברים שהם מפרסמים וכך בעצם להשיג תשומת לב של גולשים ולקוחות פוטנציאלים. אבל חשוב לזכור שאם נקבל לייק זה לא אומר שנקבל על זה בונוס בבנק או כמה שקלים על כל לייק, ולא בהכרח הגולש שמבקר לנו באתר או בעמוד הפייסבוק עסקי יהפוך ללקוח, ממש לא. הלייק הוא רק בשביל להראות לאנשים שאתם קיימים ולגרום מודעות ופרסום לעסק שלכם ומשמש ככלי לקידום אתרים. בסופו של דבר, דרך זה אנחנו משיגים את תשומת הלב של הגולש כדי להתקדם ואף שותלים בראשו את שם העסק שלכם, כך שאם יום אחד הוא יזדקק לכם – אתם ישר תהיו האופציה הראשונה. אז מה אכפת לכם? אין מה להפסיד. גם אני בתור מקדם אתרים אשתמש בתופעת שבוע הדופלגנגר ככלי לקידום אתרים ואעלה תמונה של כפיל. במקרה הכי גרוע תצחיקו כמה גולשים ותקבלו כמה לייקים. מה רע? גם לגרום למישהו זר לצחוק זו ברכה 😆

יש לכם מה להגיב או להגיד על הפוסט? רוצים להוסיף משהו? יש לכם שאלות? השאירו את דעתכם פה למטה ואגיב לכם מיד 😀

לעוד ממני ולעוד מידע היכנסו לבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button