fbpx

פירוט על מחיר קידום אתרים – מה אתם מקבלים וכמה זה עולה?

פירוט על מחיר קידום אתריםפירוט על מחיר קידום אתרים הוא דבר שחייב להופיע בכל הצעת מחיר על קידום אורגני או כל שירות אחר, בו מפורטים לפרטי פרטים כל השירותים שנותן השירות מעניק לכם בתמורה למחיר אותו הוא מבקש.

חבילת קידום כוללת בתוכה כמה וכמה שירותים, אשר הכרחיים כדי לשווק את האתר ולקדם אותו במטרה להביא אותו לעמודים הראשונים ולתוצאות טובות במנוע החיפוש של גוגל.

השירותים שמרכיבים את החבילה הם בדרך כלל תמיד כתיבת תוכן לאתר אשר נחשב לאחד מהדברים הכי חשובים בקידום האתר, אחרי הכל – אתר בלי תוכן לא יכול לעניין את הגולש ולהכיל את אותם ביטויים ומילים אותם גולשים כותבים ומחפשים כדי להגיע אליכם.

כשאתם מקבלים הצעת מחיר לקידום עם פירוט ומחירים, חשוב לבדוק תמיד כמה מאמרים מובטח לכם – ההמלצה שלי, ומה שאני עושה בכל אופן, הוא לפחות 5 מאמרים בחודש, כלומר מאמר לכל שבוע.

בשביל שאתר באמת יהיה אפקטיבי ואיכותי ועם “בשר”, מומלץ שהוא יהיה בין 400 ל-500 מילים, כשהמינימום הוא לפחות 300 מילים, אך מניסיון אישי, מאמרים בעלי 300 מילים הם לא עמוקים או איכותיים כי קשה להעביר מסר מסוים באורך כזה קצר של מילים.

עוד שירות חשוב הוא מחקר מילות מפתח בהם המקדם בודק את המילים והביטויים הכי מחופשים או תחרותיים בגוגל, במטרה שהגולש יחפש את אותם מילים הוא יוכל למצוא בהמשך גם אתכם.

שימו לב, שהשירות הזה הוא חד פעמי בלבד – לכן הוא נעשה פעם אחת בתחילת התהליך ולא כל חודש מחדש, לכן המחיר עליו תמיד בתוספת מחיר בחודש הראשון, ובחודש השני המחיר כבר יורד.

יש מקדמים שמחליטים פשוט לתת אותו בתור בונוס בחודש הראשון כך שהמחיר לא משתנה בעצם, כך ששווה לבדוק את זה ולשים לב לנקודה הזו כאשר אתם עוברים על הצעת המחיר של מקדם אתרים או חברת קידום ושיווק.

שירות נוסף שיהיה כלול בהצעה כולל בניית קישורים או שיווק האתר – אם זה על ידי קישור מאתרים אחרים או מרשתות חברתיות. קישור מאתר אחר לאתר שלכם מהווה בתור “המלצה” בעיניי גוגל, מה שמראה לו שהאתר שלכם רלוונטי לגולשים אם אתר אחר המליץ עליכם.

כמובן שככל שהקישור יהיה מאתר יותר חזק – הרלוונטיות שלו תהיה יותר טובה. אך לצערי, מאוד קשה למצוא קישורים לעתים לכן אתם צריכים מקדם אתר פרילנסר או מישהו אחר שמתמחה בבנייתם, כי זה מצריך המון חיפושים ומתן החלפות.

גם קישורים מאתרים חזקים במיוחד קשה להשיג, אלא אם כן יש לכם תקציב – רוב האתרים החזקים מבקשים תשלום עבור מתן קישור אחד קטן, שבדרך כלל גם ניתן מאיזה דף עמוק עמוק בתוך האתר כך שזה לא עוזר במיוחד לאתר שלכם.

חשוב לזכור, שאסור להוציא קישור מהאתר שלכם לאתר שכבר הוציא לכם קישור. זו טעות נפוצה של הרבה מקדמי אתרים מתחילים או בעלי עסקים שמנסים לקדם את האתר לבד ולא מודעים לכך.

בפירוט המחירים בהצעה תמיד גם יהיה כלול אופטימיזציה למנועי חיפוש – שירות חשוב מאוד, בו בעצם מתאימים את התוכן באתר, ואת האתר כולו, לדרישות של גוגל, כדי שלא רק שהגולש ייהנה מהאתר, אלא גם כדי שהרובוטים של גוגל ימצאו את האתר שלכם בקלות, יבינו מי נגד מי, איך בנויה ההיררכיה, על מה האתר שלכם ועוד.

לסיום, אני תמיד נותן בהצעה שלי גם הפקת דוח חודשי למייל שלכם, כך שבסיום כל חודש עבודה, הלקוחות שלי מקבלים מייל מושקע ובו המון נתונים וסטטיסטיקות על העבודה שהתבצע להם בחודש החולף כולל הישגים, כניסות, קישורים למאמרים, קישורים שהשגתי לאתר ועוד.

ככה הלקוח מעודכן ויודע בדיוק על מה הוא משלם ומה הוא מקבל, וגם יודע מה נעשה באתר כך שהכל שקוף והלקוח מרגיש חלק מהתהליך.

רוצים לקבלהצעת מחיר עם פירוט על מחיר קידום אתרים?

לקבלת מידע נוסף או הצעת מחיר לכל שירות שלא תרצו בנושא השיווק באינטרנט אתם מוזמנים להרגיש חופשי ולהתקשר אלי באופן ישיר למספר הפלאפון 050-5869056 !

רוצים להתכתב? ניתן לכתוב ולשלוח לי מייל לכתובת [email protected] או היכנסו לעמוד צור קשר, מלאו את הפרטים בטופס ושלחו לי אותו, ואחזור אליכם במהרה.

למידע נוסף הכולל המלצות, מדריכים וטיפים על קידום, שיווק ורשתות חברתיות – היכנסו לבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button