fbpx

למה אתם צריכים קידום אתרים אורגני כדי שהאתר שלכם יתפרסם?

למה אתם צריכים קידום אתרים אורגנילמה אתם צריכים קידום אתרים אורגני ? אחת השאלות הכי מפורסמות שאנשים שואלים ברגע שיש להם עסק חדש, יש להם אתר – והופ הם מוכנים כבר לקבל לקוחות.

אבל הלקוחות לא מגיעים. כי לא מספיק שיש לכם אתר באינטרנט ופתחתם עסק, עכשיו מגיע התהליך השני לאחר מכן – שיווק האתר והקידום שלו.

יש כל מיני דרכים לקדם את העסק, ועם התפתחות האינטרנט האפשרויות רק גדלות ומתרחבות – יש למשל, שבוחרים בשירות ניהול עמוד פייסבוק עסקי, בו הם בעצם מקדמים את העסק שלהם בפייסבוק.

יש כאלו מתחומים כמו צלמים, חנויות בגדים או בונות ציפורניים, שהדבר הכי חשוב בעסקים אלו הם הנראות, לכן הם בוחרים בשירות ניהול עמוד עסקי באינסטגרם.

יש כאלו שמחליטים להשקיע דווקא בסרטונים של יוטיוב ולכן בונים עמוד יוטיוב עסקי, ויש כאלו שהולכים מיד על הממומן בפייסבוק או על ממומן בגוגל, כי אין להם סבלנות והם רוצים לקבל מיד תוצאות (אבל לכן, הם משלמים גם בהתאם).

האופציה האחרת, שרוב בעלי העסק הקטנים וגם הגדולים עושים, הוא קידום אתרים באופן אורגני ולא ממומן, בו מתקדמים בתוצאות החיפוש של גוגל באופן טבעי מבלי לפתוח קמפיינים ממומנים בגוגל ולהופיע למעלה עם הסימון “מודעות”.

אז מה זה קידום אורגני בכלל ?

הקידום האורגני הוא הדבר הכי חזק היום בתחום הפרסום והשיווק באינטרנט לצד קידום בפייסבוק.

התוצאות הטבעיות הן יותר איכותיות, והן כאן בשביל להישאר.

ברגע שתגיעו לתוצאות טובות, רק תצטרכו לשמר את הגחלת ולהמשיך לקדם – לא תצטרכו לשלם כל הזמן סכומים גדולים לגוגל ממומן, שלא נותן לכם כלום חוץ מלשים אתכם בעמוד הראשון באופן זמני.

ברגע שהקמפיין הממומן נגמר – כך גם מיקום האתר שלכם בעמוד הראשון נעלם, ומפנה את המקום שלו למתחרה אחר.

עם קידום אורגני, שהוא קידום יותר איכותי, האתר שלכם (בתנאי שקודם על ידי מקדם אתרים מומחה שעובד נכון ולא עושה למשל קידום שחור חס וחלילה) יישאר ואף אחד לא יוכל לסלק אותו.

בנוסף, רוב הגולשים יותר נמשכים לקידום האורגני ולא הממומן. תנסו לבדוק את זה על עצמכם: כאשר תחפשו משהו בגוגל, על מה תלחצו? על הפרסומים הראשונים המופיעים בתור “מודעות”? או תדלגו ישר לתוצאות האורגניות הטבעיות?

99 אחוז מהאנשים בוחרים לרדת ישר לתוצאות האורגניות והטבעיות. למה? מאותה סיבה שאתם דילגתם – רוב האנשים רואים ב”מודעות” כמשהו פרסומי, משהו נדחף, משהו לא רלוונטי למה שחיפשנו.

למה אתם צריכים קידום אתרים אורגני עם מקדם אתרים פרילנסר

קידום אתרים אורגני עם מקדם פרילנסראז החלטתם שאתם רוצים לעשות קידום אורגני – בהחלט ההחלטה הכי טובה שתעשו לעסק שלכם.

אך בתור בעל מקצוע אמין וישר, אני תמיד דואג להגיד את כל האמת ללקוח החדש לפני תחילת העבודה – התהליך הזה לוקח זמן.

את רומא לא בנו ביום, וככה גם האתר שלכם לא תוך חודש אחד של עבודת קידום יהיה ישר במקום הראשון בעמוד הראשון.

זה לוקח זמן, השאלה כמה זמן היא השאלה השנייה הנפוצה ביותר אחרי השאלה למה אתם צריכים קידום אתרים אורגני –

זה מאוד תלוי ומשתנה מתחום לתחום, למשל:

כמה מתחרים יש לכם? כמה זמן האתר שלכם קיים? האם הוא עבר אי פעם קידום אתרים? האם הוא בכלל עבר קידום בצורה נכונה? תתפלאו, ראיתי כמה אתרים ש”קודמו” ע”י חברות קידום אתרים ואפילו פרילנסרים שפשוט לא עשו כלום.

כמובן שלכל תחום יש מתחרים, לא משנה מה אתם עוסקים – אפילו לי בתור מקדם אתרים יש מיליון מתחרים בהם חברות קידום ופרילנסרים, שנדמה שכל יום רק מצטרפים עוד ועוד מקדמים חדשים לתחום.

אך עם כל התחרות שיש לי עם כרישים בתחום, אתם הגעתם אלי, קוראים את שורות אלו ממש. ומי אני? סה”כ מתן כהן, מקדם אתרים פרילנסר שבנה את האתר הזה מאפס והתחיל בעמוד ה-40. אז סימן שאני כן עושה עבודה טובה, לא חושבים?

אשמח לעזור גם לכם להתקדם בתוצאות החיפוש של גוגל ולהגיע להישגים. אתם מוזמנים לפנות אלי כבר היום לקבלת פרטים נוספים ומידע על השירותים שלי ובכלל על כל הנושא של עולם השיווק והקידום.

התקשרו אלי עוד היום להזמנת שירותי קידום אתרים !

אהבתם את המאמר שלי על למה אתם צריכים קידום אתרים אורגני ורוצים לקבל את שירותיי בתור מקדם אתרים ?

אל תהססו והתקשרו אלי עוד היום למספר הפלאפון האישי שלי 050-5869056 ונתחיל לעבוד יחדיו יד ביד כדי להביא לאתר שלכם הישגים, נוכחות והתקדמות!

ניתן לפנות אלי גם בכתובת המייל [email protected] או מלאו את הפרטים בעמוד צרו קשר ואדאג לחזור אליכם בהקדם האפשרי.

לעוד טיפים מנצחים שיקפיצו לכם את האתר ויתרמו לנראות שלכם באינטרנט היכנסו לבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button