fbpx

גוגל סוגרת את הרשת החברתית גוגל פלוס: למה? מה זה אומר? ומה לעשות?

גוגל סוגרת את הרשת החברתית גוגל פלוס ועולם האינטרנט סוער. הרבה לקוחות שלי פנו אלי לאחרונה בבהלה, שהם קיבלו מייל מבהיל מגוגל, המבשר להם שהחשבון שלהם בגוגל פלוס עומד להיסגר.

הסברתי מיד לכולם והוצאתי מייל מסודר כדי להרגיע את הרוחות, והחלטתי על הדרך לעדכן גם באתר שלי מה בדיוק קרה עם גוגל פלוס ולמה קיבלתם על זה מייל.

ובכן, גוגל פלוס היא בעצם רשת חברתית שגוגל הקימה, בתקווה שתתחרה עם רשתות חברתיות מצליחות ומובילות כמו טוויטר וכמובן גם פייסבוק.

לצערה הרב של גוגל, ההצלחה של גוגל פלוס לא היתה מזהירה כמו פייסבוק, וגולשים לא מיהרו לנטוש את פייסבוק ולעבור לגוגל פלוס.

גוגל פלוס היה מעולה בעיקר בשביל עוד רשת חברתית לרזומה של כל אתר ולאתר נהדר לשווק בו את האתר ולעשות תוך כדי רושם על גוגל – אחרי הכל, אם עושים קידום אתרים ברשת החברתית של גוגל, זה כבר מוסיף לכל אתר כמה נקודות.

אך לאחרונה גוגל החליטה, בעיקר לאור אי ההצלחה שלה ובעיקר בגלל באג אבטחה חמור במערכת שלה, לנקוט צעדים להידוק אבטחת המידע של משתמשים רבים בעולם.

הצעד הראשון שהוחלט הוא לבטל את גוגל פלוס לאלתר, כי נמצא שאפליקציות אשר היו מקושרות לגוגל פלוס היו דולות מידע על משתמשים באמצעות הרשת החברתית התמימה הזו.

גוגל סוגרת את הרשת החברתית גוגל פלוס; אך האם יש לכם גוגל עסקים?

אם יש לכם חשבון גוגל פלוס, זה לא כזה משנה. כי כבר ממזמן גוגל לא משקיעה ברשת החברתית שלה, והיא השיקה שירות חדש במקום: “גוגל עסקים”.

פעם, בשביל לגרום לעסק להופיע במפות של גוגל, ובשביל שהעסק יופיע בצד שמאל כאשר מחפשים אותו בגוגל (מכירים את זה שהעסק מוצג בצד שמאל עם כתובת, טלפון, ועוד?) היה צריך לפתוח עמוד גוגל פלוס עסקי.

היום, בשביל להופיע בצד תוצאות החיפוש ובשביל להופיע במפות גוגל, פשוט צריך לפתוח עסק ב”גוגל עסקים” שתפס בטבעיות וממזמן את מקומו של גוגל פלוס.

גם אני בתור מקדם אתרים פרילנסר, נהגתי לקדם את לקוחותיי ולפתוח להם דפי גוגל פלוס עסקיים כדי לשפר את הנראות שלהם בתוצאות החיפוש ובשביל לגרום להם להופיע במפות, כמו כל עסק שמכבד את עצמו.

היום אני ממשיך להשתמש ב”גוגל עסקים” ומשווק את האתרים של לקוחותיי שם, כך שללקוחות שלי זה לא משנה בכלל, ואם אתם קוראים את שורות אלו ונמנים מבין שורת לקוחותיי (המרוצים!) – אתם יכולים להיות רגועים. אתם בידיים טובות!

צרו קשר עכשיו עם מקדם אתרים מומחה לקידום ושיווק האתר שלכם!

מחפשים מקדם אתרים מומחה? מקדם פרילנסר שיביא לכם תוצאות וגם יעניק לכם יחס אישי?

אתם מוזמנים להתקשר אלי עוד היום לפלאפון האישי שלי 050-5869056, לספר לי על עצמכם ומה אתם עושים, על האתר שלכם (לא קרה כלום אם אין לכם אתר – אני גם מעניק שירותי בניית אתרים בוורדפרס) ואשמח להעניק לכם שירות מקצועי, אמין ואחראי.

ניתן לפנות אלי גם באימייל [email protected] אם נוח לכם יותר להתכתב או מלאו את הטופס בעמוד צור קשר ואדאג לחזור אליכם כמה שיותר מהר.

לעוד מאמרים, מדריכים, טיפים, המלצות, מידע וחדשות קידום וגוגל היכנסו לבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button