fbpx

בניית אתרי אינטרנט כולל קידום אתרים אורגני

בניית אתרי אינטרנט כולל קידום אתרים הוא דבר חשוב מאין כמותו כאשר פותחים עסק. הרי היום, בלי נוכחות באינטרנט אין שום סיכוי שהעסק יתפרסם ויגיע לאנשים, כי בלי נוכחות ובלי שיווק דיגיטלי – העסק כאילו לא קיים.

אם אין לכם בכלל אתר ואתם בכלל לא יכולים לחשוב עדיין על תהליך קידום אורגני לאתר, כי בלי אתר אין על מה לעשות קידום – אך אין טעם להילחץ, אף פעם לא מאוחר לפנות לבעל מקצוע שנושא בניית אתרים בוורדפרס הוא ההתמחות שלו!

בגלל שאני מקדם אתרים פרילנסר, ההיתרון העצום בבחירתי כבונה האתר שלכם הוא כשכבר מהרגע בו אני בונה את האתר, אני מתאים אותו להנחיות ולחוקי הקידום של גוגל, ככה שברגע שאני מסיים לבנות את האתר, הוא בעצם מוכן כבר לקידום. אתם מקבלים 2 שירותים בחבילה אחת: בניית אתרי אינטרנט כולל קידום אתרים.

אצל חברות לבניית אתרים מומלצות אחרות, מה שקורה הוא שהם לא מבינים בקידום, לכן הם בונים את האתר, ורוב הסיכויים שהם מביאים לכם גם אתר ריק אותו אתם צריכים לאחר מכן להתחיל למלא בתוכן, ואחר כך לשלם למקדם אתרים שיקדם את האתר, ורק חודש ראשון הוא צריך לעבור על האתר הקיים ולבצע בו אופטימיזציה למנועי חיפוש ולהתאים אותו קודם כל לקידום.

וכל זה, בעצם, גורם לא רק שלא חסכתם כסף, אלא שבזבזתם המון זמן מיותר וכסף מבוזבז שיכל בינתיים לשרת אתכם בתהליך קידום אורגני לאתר, ויכולתם בעצם בזמן המבוזבז הזה כבר להתחיל לטפס במעלה העמודים בתוצאות החיפוש של גוגל.

למה לבחור בי כבונה האתר שלכם והמקדם?

אצלי אין אותיות קטנות או חוזים, הכל שקוף, מקצועי ונעשה באופן חכם מבחינת בניית האתר והקידום שלו. אני בונה עבורכם אתר יפה, מושך ושיווקי בפחות מחודש עבודה, ואתם מקבלים אותו כבר מוכן כשהוא מותאם כבר לקידום ואין צורך להתאים אותו לגוגל אלא ישר להתחיל לקדם אותו, וגם אתם מקבלים את האתר עם תוכן ועמודים מוכנים, במקום שתתחילו לרוץ ולחפש פרילנסר שעוסקים בכתיבת תוכן לאתרים או לשלם לחברת בניית אתרים גוגל עוד כסף נוסף כדי שימלאו את האתר בתוכן, מה שבסוף יעלה לכם אלפי שקלים (הרבה יותר מהמחיר “הזול” שהובטח לכם מההתחלה). כי כמו שלימדו אותי מגיל קטן, הזול הוא תמיד הכי יקר בסוף.

בנוסף, אני מקדם אתרים פרילנסר כך שכל מאמצי העבודה שלי מוקדשים אך ורק לכם, לא כמו חברות אחרות שבונות עשרות אתרים לאותו בעל מקצוע – כשאני מקדם מישהו מתחום מסוים, אני מקדם רק אותו ולא מתחרים שלו. כי אם כבר הייתי מקדם מתחרה שלך מאותו תחום, עם כל הצער לא הייתי לוקח את העבודה לבנות ולקדם אותך בגוגל.

עוד דבר חשוב הוא שאצלי האתר שלכם לא נופל בין הכיסאות, כי מה שקורה הוא שאנשים בונים אתר אצל חברת בניית אתרים בזול ואחר כך הם עוברים עם האתר למקדם אתרים חדש בשביל שיעשה עבורם קידום אתרים, ומה שקורה הוא שכשהאתר “מחליף בעלים” הוא מחליף בעצם גם שיטות עבודה אחרות והאתר יכול להיפגע ותהליך הקידום יכול להתחיל מהתחלה.

אצלי האתר נבנה מראש כמותאם לתהליך הקידום האורגני ואחר כך אוכל גם לקדם אותו, כך שאתם לא עוברים בין אנשי מקצוע רבים או מחליפים אנשים, האתר נשאר כל הזמן תחת אותו בן אדם מנוסה ומקצועי שעובד עליו ומכיר את האתר מהרגע שהיה “עובר”. קידום ובניית אתרים אצל בעל מקצוע אחד זה יתרון עצום ושיש לכם קשר אישי עם אותו בעל מקצוע פרילנסר זה בכלל נהדר.

וכמו שציינתי, אצלי אתם מקבלים את האתר מוכן לגמרי, בלי אותיות קטנות. כך שלא תצטרכו להמשיך לשלם בשביל שאוסיף תוכן או דברים בסגנון. אצלי האתר מוגש לכם עם תוכן בעמוד הבית ובעוד עמודים נוספים והוא כבר מוכן ב-100% להתחיל את המסע של קידום אורגני.

צרו קשר עכשיו עם מקדם אתרים המתמחה בבניית אתר לעסק !

בניית אתרי אינטרנט כולל קידום אתריםאתם מוזמנים להגיב לי פה בתחתית הפוסט בניית אתרי אינטרנט כולל קידום אתרים ואענה לכם בהקדם. כמו כן תרגישו בנוח גם לפנות אלי באופן אישי דרך הפלאפון 050-5869056 בשיחה ישירה או בוואטסאפ (בהתאם לנוחיותכם) או דרך המייל [email protected] או דרך עמוד צור קשר שבאתר שלי המציע מגוון דרכים ליצור עמי קשר.

עוזבים את האתר שלי? אל תשכחו להיכנס לבלוג שלי כדי ללמוד עוד על תהליך הקידום והשיווק באינטרנט.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button