fbpx

שיווק דיגיטלי לעסקים גדולים או קטנים אצל מקדם אתרים מומחה

שיווק דיגיטלי לעסקים גדולים או קטניםבעידן של היום, כבר לא צריכים לפרסם בדפי זהב או לתלות מודעות בלוח המודעות הקרוב לביתכם כדי להביא לחשיפה של העסק שלכם ולקבל לקוחות חדשים – שיווק דיגיטלי לעסקים גדולים או קטנים “טרף” את כל הקלפים של עולם הפרסום, והיום כל אחד יכול לקבל חשיפה בקלות וביעילות.

אך בשביל לקבל את החשיפה המיוחלת, צריך לדעת מה לעשות ואיך – ובתור בעלי עסקים, לא לכולם יש את הזמן או את הידע או את היכולת לקדם את עצמכם.

מכיוון שהיום כדי לקדם עסק באינטרנט צריך לחשוב מחוץ לקופסא, להיות מקוריים ולגרום לגולשים הרבים באינטרנט, שראו עוד עשרות נותני שירותים כמוכם, לקנות דווקא ממכם.

בואו ניקח לדוגמא את שירות קידום אתרים לדוגמא – הרי לא חסר חברות קידום גדולות ומקדמי אתרים פרילנסרים באינטרנט.

כלומר, בכל תחום יש תחרות, ועוד לא נולד התחום שיש בו תחרות. ברגע שאתם מקימים אתר ומתחילים לקדם, גוגל לא תגיד לעצמה “וואו, X פתח אתר והוא התחיל לקדם! בואו נקדם אותו למעלה בתוצאות החיפוש!”.

כי כשאתם מקדמים את האתר, עוד מאות עד אלפי בעלי עסקים דומים לעסק שלכם עושים את אותו דבר.

זה בדיוק למה אתם צריכים מקדם אתרים מומחה כדי שיתעסק עבורכם בכל נושא השיווק, כתיבת התוכן, האופטימיזציה, השיווק ברשתות החברתיות ועוד.

שיווק דיגיטלי: מה זה אומר ומה היתרונות שלו?

שיווק דיגיטלי הוא שימוש באינטרנט כדי לשווק, למתג ולפרסם את העסק שלכם – בין אם אתם מוכרים שירות, רעיון או מוצר.

יש לשיווק הדיגיטלי יתרונות רבים שהופכים אותו להרבה יותר משתלם משלט חוצות, מפרסומת ברדיו, בטלוויזיה או בעיתון:

בעוד פרסומות כאלו פונים לקהל הרחב, שיווק דיגיטלי ונכון יכול להתמקד אך ורק בקהל יעד רלוונטי, כלומר אצל קהל אנשים שהעסק שלנו פונה אליהם.

למשל, אם רופא שיניים רוצה לקדם את עצמו במערכת הפרסום הממומנת, הוא יכול לפנות אל האנשים שיכולים להיות לקוחות שלו דרך הגדרת הקהל שלו: אפשר דרך מיקום גאוגרפי (אנשים שגרים קרוב למרפאה שלו יהיו רלוונטים במיוחד, כי הם יעדיפו להגיע אליו מאשר לרופא שיניים מרוחק) או דרך גיל, תחומי עניין קשורים או התנהגות מסוימת.

כמו כן, שיווק דיגיטלי מתאים לכולם – גם לעסקים קטנים ומתחילים ועד לעסקים גדולים ומרוויחים. אפשר לפרסם בכל תקציב ואפילו בסכומי כסף קטנים ונמוכים.

כמובן, שתקציב גדול יביא תוצאות יותר “עשירות” מתקציב נמוך, שיביא תוצאות דלות וקטנות.

איך? זה נכון גם לקידום ממומן וגם לשירות קידום אתרים אורגני. בתקציבים גדולים באורגני מקבלים יותר מילות מפתח, יותר שיווק ויותר שירותים – בעוד תקציבים קטנים יותר מתאימים למילות מפתח בודדות ולעבודה קטנה יותר.

אותו דבר גם לקידום ממומן – למשל, בניהול קמפיין ממומן בפייסבוק, בתקציב קטן מגיעים לחשיפה קטנה במיוחד, בעוד בתקציב גדול מגיעים לחשיפה גדולה.

בנוסף, יש כלים רבים באינטרנט שעוזרים לנו לשפר את הפרסום שלנו על ידי כך שהם נותנים לנו מידע רב ועשיר על תוצאות הפרסום – מכמה אנשים נכנסו, באילו שעות, איך הגיעו לאתר שלנו, אילו מילות מפתח עניינו אותם ועוד.

מעוניינים בשירותי שיווק דיגיטלי לעסק שלכם? צרו איתי קשר!

אם נמאס לכם לעמוד במקום וגם אתם רוצים ליצור לעצמכם נכס אינטרנטי שישמש לא רק ככרטיס הביקור שלכם באינטרנט אלא גם כאתר המייצר פניות ולידים, התקשרו אלי עוד היום לפלאפון 050-5869056 ואשמח לתת לכם הצעת מחיר שווה ומשתלמת במיוחד!

מעדיפים להתכתב? מלאו את הטופס בעמוד צור קשר ואדאג לחזור אליכם בהקדם או שלחו לי מייל ישירות לאימייל [email protected] .

רוצים לקרוא עוד עלי? על מה שאני עושה? על טיפים והמלצות נוספים שיקפיצו לכם את העסק? היכנסו לבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button