fbpx

קידום ובניית אתרים בוורדפרס אצל בעל מקצוע אחד!

קידום ובניית אתרים בוורדפרסקידום ובניית אתרים בוורדפרס זה משהו שאין ספק שכל בעל עסק או בעל מקצוע חייב לעצמו אם הוא רוצה לטפס במעלה התוצאות במנוע החיפוש של גוגל, לקבל לקוחות, לקבל פרסום ולהצליח. אבל עד שמגיעים לעמוד הראשון של גוגל וזוכים להכרה עוברים הרבה מים בנהר.

ובשביל להצליח צריך שיעמוד לצדכם בעל מקצוע, כזה שישווק לכם את העסק ואם אין לכם עדיין שום נוכחות באינטרנט ואפילו אין לכם אתר משלכם – לא קרה כלום. זה הזמן לדאוג לנושא של בניית אתרי וורדפרס ולפנות לבעל מקצוע שיבנה לכם אתר.

עוד אין לכם אתר? פנו עוד היום למקדם אתרים בגוגל !

יש כאלו שיקראו את שורות אלו ועוד יגידו לעצמם בציניות: “בטח הוא רוצה לקדם אותי וגם לבנות לי את האתר. ככה הוא יגזור קופון כפול”. ואני, כאדם ישר ואמין, כותב את הפוסט הזה בדיוק, קידום ובניית אתרים בוורדפרס, בשביל להסביר לכם שאם עוד אין לכם אתר ואתם מעוניינים לבנות אחד כזה, עדיף שתבחרו מקדם אתרים שהוא גם בונה אתרים. ולא בגלל שאני רוצה להרוויח או לקבל כמה עבודות, אני כותב את זה בשבילכם!

תחשבו על זה שניה: מה עושה בונה אתרי וורדפרס? הוא בונה אתרים בוורדפרס, הרי זה ברור לנו משם בעל המקצוע. אבל הבן אדם הזה, עם כל הכבוד לעבודה שלו טובה ככל שתהיה, הוא עדיין לא מקדם אתרים אורגני. כלומר, הוא בונה את האתר עבורכם בשביל לספק לכם אתר בסיסי, עם עיצוב יפה ונחמד, ואפילו כמה עמודים.

אבל הבונה אתרים לא בונה איזו תכנית אסטרטגית לקידום האתר כשהוא בונה אותו. הוא פשוט מעמיד אתר, עושה את שלו, ומסיים. ואני לא מאשים אותו, זאת העבודה שלו הרי, רק לבנות אתר.

כשמומחה קידום אתרים פרילנסר בונה אתר וורדפרס, הוא דבר ראשון חושב על התחום השיווקי. הרי כולנו רוצים אתר כדי שהוא יופיע בסופו של דבר בתוצאות החיפוש של גוגל ולא יהיה בשביל היופי, לא? אז זה התפקיד של מקדם אתרים כשהוא בונה את האתר – הוא דואג כבר מההתחלה שהאתר יהיה מותאם ב-100 אחוז מבחינת האופטימיזציה, גם למחשב וגם לפלאפון, ישלב בתוכו את מילות המפתח החשובות והתחרותיות בצורה נכונה ושקולה וכבר בעצם תהליך הקידום האורגני יתחיל מרגע בניית האתר ועלייתו לאוויר.

שמרו על קשר עם בונה אתרי וורדפרס ומקדם אתרים אורגני בגוגל !

יש לכם מה להגיב , להגיד או להוסיף על המאמר קידום ובניית אתרים בוורדפרס ? יש לכם שאלות נוספות על למה כדאי לבנות אתר דווקא במערכת הוורדפרס? ולמה בכלל כדאי שהמקדם אתרים יהיה גם בונה אתרים ? לא יודעים מה יותר עדיף – קידום ממומן או קידום אורגני?

השאירו את תגובתכם פה למטה מתחת לפוסט ואענה לכם בהקדם האפשרי או צרו איתי קשר דרך חלון הצ’אט למענה מהיר! אם אתם מעדיפים לדבר איתי או שאחזור אליכם אתם יותר ממוזמנים להיכנס לעמוד צור קשר שבאתר שלי ולהרים אלי טלפון או לכתוב לי מייל – ואחזור אליכם במהירות !

בחזרה לבלוג של מתן כהן מקדם אתרים

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button