fbpx

קידום אתרים seo בפייסבוק – איך עושים את זה?

קידום אתרים seo בפייסבוקקידום אתרים seo בפייסבוק – זה מה שהרבה בעלי עסקים מבקשים ממקדמי אתרים שיעשו להם, אך יש פה טעות טכנית – יש 2 שירותי שיווק באינטרנט:

אחד מהם הוא קידום אתרים בו מקדמים את האתר על ידי מספר שירותים כדי להביא לו תוצאות והישגים בגוגל: על ידי כתיבת תוכן לאתרים, שיווק ובניית קישורים, מחקר ביטויי מפתח ועוד.

השירות השני הוא בעצם ניהול עמוד פייסבוק בפני עצמו – בלי שום קשר לאתר שלנו. כך שאני בתור מקדם אתרים פרילנסר בעצם מנהל, מתחזק ומשווק עמוד פייסבוק עסקי בנפרד לאתר, כותב לו פוסטים מקוריים ומעניינים, משווק אותו, עונה לגולשים ועוד.

יש בעלי עסקים שמבינים שהם צריכים שיווק ופרסום בשביל לקבל לקוחות שעומדים בפני בחירה: או לדאוג לנושא של בניית אתרי אינטרנט ולהעמיד אתר טוב ואז לקדם ולשווק אותו כדי שאנשים יגיעו אליו דרך חיפוש בגוגל על ידי הזנת מילת מפתח מהתחום של בעל העסק, או לפתוח ולנהל עמוד פייסבוק עסקי שהוא יהיה בעצם האתר שלנו.

יש בעלי עסקים שתקציב וכסף זו לא הבעיה שלהם אז הם גם בונים אתר ומקדמים אותו כדי שאנשים ימצאו אותם בגוגל וגם במקביל מנהלים עמוד פייסבוק כדי שהלקוחות הפוטנציאלים שלהם יגיעו אליהם דרך הפייסבוק.

הרבה בעלי עסקים קטנים וגם גדולים שואלים אותי: מתן, מה עדיף? לקדם בפייסבוק או לקדם אתר בגוגל? אז התשובה שלי היא שאין לזה תשובה חד משמעית, הרי עולם הקידום והפרסום הוא לא מדע מדויק.

יש כאלו שיותר יעבוד להם העניין של השיווק בפייסבוק, יש בעלי עסקים שנכון לתחום שלהם מחפשים אותם יותר בגוגל ויש כאלו ששניהם יעבדו להם במידה שווה ושניהם יביאו לבעל העסק תוצאות.

יש כאלו שמתחילים “בקטנה” מהפייסבוק ואז לאט לאט בונים את האתר ומקדמים אותם וגם ההיפך. הכל תלוי על מה עוסק העסק שלכם. מה שבטוח הוא, שגם ניהול עמוד פייסבוק וגם קידום ושיווק אתר בגוגל הם 2 הדברים החשובים ביותר שאתר ועסק צריכים בשביל לקבל חשיפה ולקוחות חדשים.

צרו קשר עכשיו עם מקדם אתרים המתמחה בקידום אתרים seo ובשיווק בפייסבוק !

קראתם את המאמר שלי קידום אתרים seo בפייסבוק שלי ויש לכם שאלות ? בתור מקדם אתרים אתם יכולים להרגיש בנוח לפנות אלי! אתם מוזמנים להשאיר פה הודעה מתחת לפוסט או ליצור איתי קשר בפלאפון שלי 050-5869056 ניתן גם להשאיר הודעה בוואטסאפ.

אני זמין עבורכם גם במייל שלי לכל שאלה,בקשה, הצעת מחיר ועוד בכתובת [email protected]. ניתן גם למלא את הטופס יצירת קשר בעמוד צור קשר ואני כבר אדאג לחזור אליכם בהקדם האפשרי.

למאמרים, מדריכים, טיפים והמלצות על קידום אורגני וניהול עמודים עסקיים בפייסבוק היכנסו לבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button