fbpx

קידום אתרים באינטרנט – עשה זאת בעצמך ! או בעצם… לחפש מקדם אתרים?

קידום אתרים באינטרנט – עשה זאת בעצמך או לחפש מקדם אתרים וזהו? כשמתחילים לבנות אתר לעסק, או בכלל עסק, בסופו של דבר אנחנו מגיעים לשלב שבו האתר עולה לאוויר, השמחה כפולה ואנחנו חושבים שהנה: עשינו את זה, אנחנו גם באינטרנט! אך הרבה בעלי אתרים ועסקים מתאכזבים לגלות, שזה שהם הקימו אתר והוא עלה לאינטרנט, לא אומר שכל האינטרנט יצא מגדרו ויכנס לאתר שלנו. להיפך – אנחנו צריכים להביא את הגולשים אל האתר שלנו, תוך כדי שאנחנו משווקים אותו בכל פלטפורמה אפשרית כמו קידום בפייסבוק , בשאר הרשתות החברתיות, באתרים השונים, אצלנו באתר ועוד, כי באינטרנט אם מוחמד לא בא אל ההר, ההר יבוא אל מוחמד!

קידום אתרים באינטרנט - עשה זאת בעצמךאחרי שתגלו שמצפה לכם עוד דרך ארוכה ומפותלת עד שהגולשים יגלו על האתר שלכם ועליכם לשווק אותו, אתם כנראה תתלבטו בין הדברים הבאים: או שנפנה פשוט לאיש מקצוע, שהוא מומחה קידום אתרים פרילנסר, או שנפנה לחברת קידום אתרים והם בעצם יעשו לנו את העבודה, או שפשוט נגיד לעצמנו: זה רק קידום אתרים באינטרט – עשה זאת בעצמך נשמע לנו טוב!

איך לקדם אתר ? האם יש כזה דבר קידום אתרים אוטומטי?

קודם כל, אאכזב אתכם כבר על ההתחלה ואענה על השאלה השניה – אין כזה דבר קידום אתרים אוטומטי. הרבה פונים אלי בגלל תכנת קידום אתרים כביכול שמופצת באינטרנט ומבטיחה לגולשים חיים קלים ברכישת התכנה שבעצם תשווק את האתר בעצמה. אך צר לי לאכזב, רובוט עדיין לא יכול להחליף מקדם אתרים מקצועי בתפקיד קידום אתרים באינטרנט – עשה זאת בעצמך אולי נשמע פשוט, ולא תורה מסיני, אך יש להתחשב שאם אתם מחליטים לקדם את האתר בעצמכם, אל תסמכו על אף אחד, ובטח שלא על תכנה, שתקדם בשבילכם את האתר. תכנה כביכול מפיצה את האתר שלנו באתרי ספאם ומביאה יותר נזק מאשר תועלת, וגוגל, שאני דואג להגיד ללקוחות שלי וגם לגולשים שלי בערך בכל פוסט שאני כותב, גוגל לא טיפש ולא פראייר. אין כזה דבר משהו שבא בקלות, בטח שלא מדובר בקידום אתרים. החיסרון בנושא קידום אתרים באינטרנט – עשה זאת בעצמך , הוא שבעל העסק במילא עסוק בעסק שלו ואין לו זמן לנהל ולדאוג לאתר שלו מכיוון שהוא עסוק מדי בדברים אחרים, וחבל, כי האתר בינתיים לא מתחדש ולא מתעדכן, צובר אבק וגוגל מעדיף לקדם אתרים אחרים שכן משקיעים על פניו.

חיסרון שני בקידום עצמאי, הוא שהגולש לא בהכרח יודע או מבין מה הוא עושה. לפעמים הוא יכול לגרום לנזק בלתי הפיך לאתר, וזה בתמימות ולא בכוונה. אני מכיר כאלו שלא הבינו כלום בנושא אופטימיזציה למנועי חיפוש והיה צריך רק חודשים שלמים לתקן ולערוך אופטימיזציה לכל העמודים באתר (אני מדבר על מאות על גבי מאות דפים!) ששמו תמונות באתר שלהם שהם עם זכויות יוצרים בתמימות – וחטפו קנס של 40,000 שקל מעו”ד! או כאלו שבעצם השתמשו בקידום אתרים שחור (שוב, מתמימות וחוסר ידע) והאתר שלהם עף מגוגל. או כאלו שהעתיקו חומר מאתר אחר, כאלו שלא ידעו איך לתת קישורים או לקבל, כאלו שלא לקחו ברצינות את נושא כתיבת תוכן לאתרים וזלזלו ברמת האינטיליגנציה של הגולשים (אפשר לפעמים להבין את האנשים האלו, כלומר – לא לכל אחד יש כישרון, כח או זמן לכתוב מאמר בתדירות גבוהה לאתר).

החיסרון השלישי הם אלו החביבים עליי במיוחד: הם עושים הכל טוב, באמת. אבל הם לא מבינים שזה תהליך שלוקח המון זמן, ודורש הקדשת זמן ללא תנאים. הם רואים שאין תוצאות 3 חודשים, חצי שנה, 8 חודשים, שנה (!), אין מי שייתן להם ייעוץ קידום אתרים או תמיכה, הם מרימים ידיים, מתייאשים, עוזבים את האתר, ואז הוא שובר צובר אבק – ונעלם, והכל ירד לטמיון.

הגיע הזמן לקבל קידום אתרים מקצועי באינטרנט !

איתי אתם יכולים להיות רגועים – קודם כל, אני מקדם אתרים פרילנסר . כלומר, אתם עובדים רק מולי, אני עושה בשבילכם ה-כ-ל, אתם לא תעברו מאחד לשני כמו בחברות קידום אתרים. אני אדאג לאתר שלכם ולכל מה שהוא צריך, ולכם לא יהיה על מה לשבור ת’ראש. בסוף כל חודש תקבלו הישר למייל קבלה מסודרת עם דוח בו יהיה מפורט מה עשיתי באתר ומה בדיוק התקדם. אין מצב שלא תהיו עם יד על הדופק ולא תדעו מה התחדש באתר – אצלי אתם תדעו הכל, כמו מנהלים גדולים תדעו שהכל מתקתק ויש עבודה, גם אם אתם לא מבינים בתחום של המחשבים והקידום וסומכים עלי – אני תמיד מערב את הלקוחות שלי, כי חשוב לי שהם ידעו ויקחו חלק ומעורבות – והיא מבחינתי רק לצפות מהצד ולראות את הדברים מתבצעים על הצד הטוב ביותר.

אני יודע שזה לא קל לפתוח עסק ואתר חדש, ולפעמים מעדיפים לנסות לשווק את האתר לבד – אך יש לי מחירים נוחים מאוד ככה שאתם תצאו יותר נפסדים אם תשקיעו את הזמן שלכם בלקדם את עצמכם לבד, ככה שזה מצב שבו שניים מנצחים.

דבר שלישי – קידום אתרים אורגני הוא לא תהליך קצר כמו שאתם בטח יודעים והוא לוקח זמן, תלוי בנושא האתר שלכם ובמידת התחרות. אני לא אשקר לכם ואמרח אתכם כמו מקדמים או אנשים אחרים שמעדיפים לעשות עליכם קופה, תוך שניה להביא אתכם לעמוד הראשון בקידום שחור ואז שתפסיקו עם העסקה איתם אתם תפלו ותצטרכו להתחיל הכל מהתחלה. אצלי הכל נעשה באופן פרפקציוניסטי השואף לשלמות, הכל לפי הנחיות גוגל, אפילו לא מועד לשניה משום דבר, הכל מתבצע על הצד הטוב והמושקע ביותר, ככה שכל חודש אתם משלמים על איכות ועל דברים שנעשים לכם באתר ואתם תדעו שלא שילמתם סתם על קליקים או שטויות אחרות – שילמתם על עבודה איכותית ומקצועית, שבסופו של יום תביא לכם גם עבודה ופרנסה.

מקדמים לבד וצריכים ייעוץ קידום אתרים? רוצים לברר על החבילות שלי ולראות שכדאי לסמוך על מקדם אתרים עצמאי? צרו קשר עכשיו 050-5869056 והאתר שלכם בדרך למעלה !

שמרו על קשר עם מומחה קידום אתרים seo !

יש לכם מה להגיב או להגיד על הפוסט? יש לכם שאלות נוספות על קידום אתרים באינטרנט – עשה זאת בעצמך ? השאירו את תגובתכם פה למטה ואגיב לכם בהקדם האפשרי 😀

בחזרה לעמוד בלוג קידום אתרים

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button