fbpx
מחיר קידום אתרים בגוגל: כמה זה עולה?
תוכן עניינים

מחיר קידום אתרים בגוגל: כמה זה עולה? ואיך הוא נקבע? המדריך המלא

אם רציתם לדעת מחיר קידום אתרים ושאלתם כמה זה עולה בגוגל – טוב שהגעתם לכאן מ-2 סיבות:

קודם כל, המדריך הבא שכתבתי לכם עומד לעשות לכם סדר בכל הקשור לשירותי הקידום והמחיר שלהם, ודבר שני-

זה מראה שאני מקדם אתרים טוב, כי מכל האתרים הגעתם שגוגל הציעה לכם, הגעתם לאתר שלי.

בכל אופן, חזרה לענייננו: אנחנו הישראלים אוהבים לבדוק מחירים לפני שאנחנו בוחרים ללכת על בעל מקצוע-

ובטח כשמדובר בנושא חשוב כמו קידום האתר באינטרנט ובגוגל:

חשוב לנו משרד קידום או מקדם אתרים פרילנסר שיעניק לנו מחיר משתלם, שירות מקצועי ויחס אמין ושקוף.

אבל מה זה בעצם מחיר משתלם? על פי אילו סעיפים נקבע המחיר? האם זה אמור להיות יקר או זול? ולמה קידום אתרים אורגני הוא כה חשוב?

את כל התשובות לשאלות הללו, ועוד הרבה יותר, תמצאו במדריך הבא.

נתחיל מהתחלה: מה זה קידום אתרים אורגני בכלל ולמה הוא חשוב?

יש הרבה אתרי אינטרנט וכמובן שגם מנועי חיפוש, אך כשאומרים קידום אתרים אורגני מתכוונים בדרך כלל לפרסום האתר בצורה טבעית בגוגל-

שהוא מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם, בו משתמשים ישראלים בפרט וכל תושבי העולם בכלל.

ניתן לגרום שהאתר שלנו יופיע בגוגל ב-2 דרכים: או דרך קידום אורגני, שזה למעשה קידום "טבעי" של האתר, או דרך קידום ממומן, בו אנחנו משלמים לגוגל ובונים קמפיין.

על ההבדלים בין האורגני והממומן כבר עסקתי המון באתר, אבל ברשותכם אסביר בקצרה מה זה אורגני:

כשמחפשים משהו בגוגל, לרוב גוגל תציג לנו 10 תוצאות טבעיות (שלאחרונה נוספה תוצאה חדשה, תוצאה אפס בגוגל) ומעל התוצאות הללו בדרך כלל תמיד יהיו תוצאות ממומנות עם תווית מודעה-

שאלו למעשה התוצאות הממומנות.

מחיר קידום אתרים בגוגל: כמה זה עולה?
בעזרת קידום אורגני תוכלו להופיע כאן. מנוע החיפוש גוגל

איך קידום האתר עוזר לאתר שלנו להופיע בגוגל ואף להתקדם בו?

על קצה המזלג, זה עובד ככה: המנוע של גוגל מופעל על ידי עכבישים, שהם כינוי לרובוטים חכמים שסורקים אתרים מהרשת כל הזמן.

כאשר גולש מקיש מילת חיפוש, שאלה או ביטוי בגוגל, המידע שמכיל את הביטויים הללו נשלף מתוך ארכיון סריקות שאספו העכבישים-

וזה עולה בתור דף תוצאות חיפוש שאנו כבר מכירים היטב.

לכן, כשיש לנו אתר, העכבישים מגיעים לבקר בו, ואם אנחנו רוצים לעזור להם לעזור לנו, עלינו לקדם אותו-

ואיך מקדמים אתר בגוגל? פשוט נותנים לעכבישים את "המזון" שהם מחפשים:

דואגים לכתוב ולהעלות בתדירות גבוהה תוכן חדש ואיכותי, משיגים קישורים מאתרים חיצוניים, מבצעים אופטימיזציה למנועי חיפוש ועוד-

כל אלו עוזרים להשפיע על התקדמות האתר בתוצאות החיפוש של גוגל אל עבר העמוד הראשון.

איך? אסביר בקצרה:

ברגע שהעכבישים מגיעים לאתר שלנו, הם מסיירים בדפי האתר ובודקים אותו-

כאשר הם רואים תוכן חדש, הם מבינים שהאתר מתעדכן בתדירות גבוהה והוא יכול להיות רלוונטי למה שהגולש חיפש – נקודה אחת לזכותכם.

כשהם רואים שהתוכן איכותי ומדויק למה שהגולש חיפש – עוד יתרון.

כשאתם מקבלים קישורים מאתרים אחרים, העכבישים למעשה יכולים לבקר אצלכם באתר בתדירות גבוהה אף יותר, כי הם נכנסים אליכם תוך כדי שהם סורקים אתרים שהוציאו לכם קישור-

והם מבינים שהאתר שלכם סופר רלוונטי, כי הנה – אתר אחר למעשה "המליץ" לעכביש לבקר אצלכם.

וכשאתם מבצעים אופטימיזציה, שזה התאמה של האתר והתוכן למנועי החיפוש, לעכבישים קל יותר להבין מי נגד מי ואיך להציג אתכם בתוצאות.

ואם המקדם שלכם עשה לכם מחקר מילות מפתח טוב – הוא יבין בקלות מה הביטויים החשובים באתר ועל מה הוא בכלל עוסק.

מה כולל בתוכו שירות קידום אתרים?

ובכן, למעשה עניתי לכם את השאלה בסעיף הקודם –

כדי לקדם אתר, מה שהמקדם עושה הוא למעשה לדאוג לכך שהאתר שלכם יהיה רלוונטי, איכותי ובעל חווית גלישה מעולה (לגולש ולעכביש).

זו הסיבה שכל חבילת קידום מכילה בתוכה יצירה והעלאת תוכן, אופטימיזציה לתוכן ושיפור וכן קיים, בניית פרופיל קישורים מאתרים אחרים, מחקר מתחרים ומילות מפתח ועוד-

זה מבלי שציינתי כמובן דוח חודשי ללקוח שאני באופן אישי שולח בכל סוף חודש, כדי שיהיה עם יד על הדופק וידע מה ביצעתי לו באתר בחודש החולף (כי חשוב לי שהלקוח יידע על מה הוא משלם כל חודש. אך אני יודע שלא כולם מספקים דוח).

איך נקבע מחיר קידום אתרים בגוגל?

לאחר שהבנתם מה השירות כולל בתוכו, הגיע הזמן לדבר על איך נקבע המחיר:

כמות התוכן

כמה תוכן תרצו שיתווסף לאתר שלכם בחודש עבודה אחד? תוכלו להזמין חבילת קידום בסיסית של 5 מאמרים איכותיים בלבד, או לתת פייט רציני למתחרים ולהוסיף לאתר שלכם בין 10 ל-20 מאמרים כל חודש-

ככל שתוסיפו יותר תוכן, ככה תגדילו את הסיכויים שלכם להתקדם יותר מהר, לתת "פייט" הוגן למתחרים ובכלל להיות יותר טובים מהם.

ואל תשכחו שהתוכן ישמש אתכם לטווח הארוך, כי תמיד הוא יהיה שם, ויהיה אפשר להגיע אליו דרך גוגל בקלות כך שהוא ימשיך לשרת אתכם תמיד.

כמות קישורים יוצאים

הקישורים היוצאים הם באמת קישורים לאתר שלכם אשר יוצאים מאתרים אחרים –

למשל, אתר X מוציא קישור לאתר Y, ואם אתם Y לצורך העניין, זה אומר שהאתר הוציא לכם קישור.

וכפי שהסברתי מקודם, זה מהווה כמו המלצה בעיניי גוגל שאומרת – וואלה, האתר שלכם שווה אם מישהו אחר המליץ עליכם, ועוד מאנקור רלוונטי למה שאתם עוסקים בו.

בחבילת קידום בסיסית תוכלו להשיג בין קישור ל-3 קישורים בחודש, ואם תחליטו להשקיע יותר מהמתחרים שלכם ולהשיג בין 5 ל-10 קישורים טובים בחודש – אתם על דרך המלך.

כמו כן, אל תשכחו שלפעמים זה לא הכמות אלא האיכות, וכאן בדיוק נכנס לתמונה מקדם אתרים תותח שיודע להשיג לכם קישורים מאתרים רלוונטיים לתחום שלכם, ולא קישורים מאתרים שלא קשורים אליכם בשום צורה או אפילו נחשבים ל"ספאם".

אופטימיזציה ושיפור האתר

ככל שהאתר יותר גדול – כך יש יותר התאמות ושיפורים לבצע בדפי האתר שלו כדי שיתאימו לגוגל, כך שכל הדפים יופיעו וייסרקו בתוצאות החיפוש.

ובנוסף, אל תשכחו שעם כל הכבוד לגוגל, חשוב להתאים אותו לגולש – כי אולי גוגל תעזור לכם להופיע בתוצאות החיפוש, אך בסופו של דבר הגולש הוא זה שייקנה ממכם.

לכן חשוב שהאתר יהיה מהיר, נגיש, קל לשימוש, עם תפריט ברור ונוח, רספונסיבי לנייד ועוד.

מחקר מעמיק

נכון, בדרך כלל המקדם מבצע מחקר מתחרים ומחקר מילות מפתח בתחילת התהליך בלבד, מה שעוזר לו לתכנן ולבנות אסטרטגיית שיווק-

אבל אל תשכחו שהמחקר ממשיך גם בעת הקידום עצמו-

המקדם רואה מה עזר לקדם את האתר ומה פחות, וממשיך לעקוב מקרוב גם אחר המתחרים שלכם והפעולות שהם עושים:

או כמו שהחכם הסיני סון דזה אמר פעם – "שמור את חבריך קרובים – ואת אויביך קרובים עוד יותר".

לאילו מחירים והצעות מחיר עליכם לצפות?

הגענו לחלק האחרון והמעניין ביותר של המדריך: המחיר. או במילים אחרות: כמה זה עולה לנו?

אם לא קראתם את המדריך ודילגתם ישר לחלק הזה – אני ממליץ לכם בחום לחזור אחורה ולקרוא את הכל בקפידה-

זה יעזור לכם להבין למה המחיר הוא כזה, וייתן לכם ערך ומושג לגבי העבודה הכרוכה בכך.

ובכן – לענייננו. אתם כבר יודעים שהעבודה תלויה מאוד באתר, בגודל שלו, בסוג שלו, בשאיפות שלו ובגודל התחרות של העסק שלו-

אבל בגדול, בתור מקדם ואיש שיווק כמעט ואין עסק שאין לו תחרות. אחרי הכל, תחרות זה דרך מבורך – שכן אם לא היה לכם תחרות, לא היה לכם גם ביקוש.

לכן, את המחיר אני באמת נותן לאחר שאני מבין איזה אתר יש לבעל העסק ומה התקציב שלו, שעוזר לי להבין כמה הוא יכול להשקיע בחודש על תוכן, קישורים ועוד-

אך מכיוון שאני באמת רוצה לענות לכם על השאלה, המחיר שאתם יכולים לצפות לו מתחיל מ-1,200 ₪ ויכול להגיע לעד 2,000-3,000 ₪, לא כולל מע"מ.

כמובן שיש מקרים שמדובר באתרים ממש גדולים, כמו אתרים של חברות גדולות או אתרי חנויות עם המון מוצרים, שיכולים לעלות יותר מ-3,000 ש"ח לחודש, לא כולל מע"מ.

אבל שוב, זה תלוי מאוד בכל כך הרבה גורמים, לכן הכי טוב הוא פשוט לפנות אל בעל מקצוע ולקבל ממנו הצעה מתאימה.

קורה לי הרבה שאני מקבל שיחות טלפון מגולשים שנכנסו לאתר שלי ומתקשרים אפילו מבלי להציג את עצמם וישר שואלים "כמה זה עולה?" וכשאני נותן להם את התשובה מיד, הם מתאכזבים, כי הם מחפשים את הכי זול.

לכן חשוב לי להסביר שוב שקידום האתר הוא עבודה לכל דבר שדורשת מחשבה, יצירתיות, מחקר, כתיבה, שימוש בכלים שחלקם אף עולים תשלום ומאמץ.

אני בטוח ששמעתם על זה ש"הזול עולה בסוף ביוקר", וזה כל כך נכון לגבי קידום האתר-

בסופו של דבר, אם אתם לוקחים את העסק שלכם ברצינות, ורוצים לרוץ איתו מרחקים ארוכים לטווח הארוך, אתם חייבים לקדם את האתר שלכם באופן אורגני:

אחרי הכל, כל עסק היום, קטן / בינוני או גדול, מקציב כל חודש לפרסום העסק שלו – שבלעדיו עסק לא יכול להצליח. אי אפשר לא לפרסם ולצפות שיגיעו לקוחות.

עם זאת, יש לי עשרות לקוחות קטנים מאוד, שאני מעניק להם שירות קידום ושיווק במחירים משתלמים עם תמורה למחיר-

לכן אני מזמין אתכם ליצור איתי קשר עוד היום בפלאפון 050-5869056, לספר לי על עצמכם ועל האתר שלכם ולקבל ממני הצעת מחיר אישית שמתאימה לכם כמו כפפה ליד.

עוד אין לכם אתר? אשמח להיות בונה אתרים שיבנה לכם אתר שמותאם כבר לקידום.

מעדיפים ניהול עמוד פייסבוק עסקי? אני מתמחה גם בזה.

אפרופו פייסבוק – אל תשכחו לעקוב אחרי ולשמור איתי על קשר בעמוד הפייסבוק שלי.

לא משנה מה תבחרו, אשמח להיות איש האמון שלכם באינטרנט ולהביא לכם תוצאות.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב print
שיתוף ב email
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button
error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

דילוג לתוכן