fbpx

שירות כתיבת תוכן לאתרים

כתיבת תוכן לאתריםאנשים שרוצים לקדם את האתר שלהם שיופיע בתוצאות הראשונות של גוגל יכולים כולם פה אחד להסכים על דבר אחד עקרוני שהוא הכי חשוב בקידום אתרים: כתיבת תוכן לאתרים הוא אחד מהדברים הכי חשובים שצריכים להיות לנו באתר, אם לא הדבר הכי חשוב. תחשבו על זה ככה: בלי תוכן לא היה לנו על מה לעשות אופטימיזציה לאתר אינטרנט ולא היה לנו על מה לשווק בכלל את האתר ולתת קישורים מחוץ לאתר, כי למה היינו מקשרים? לדף ריק? כל העבודה של קידום אתרים מתבססת על דבר אחד חשוב ומרכזי: תוכן. אנחנו יכולים לעשות הכל נכון והכל בצורה מושלמת ומצויינת, אבל ברגע שהתוכן שלנו על הפנים – ככה גם התוצאות שלנו יהיו על הפנים. אנשים כל הזמן חושבים שחייבים להרשים את גוגל – אבל הם שוכחים פרט אחד חשוב: לא פחות מגוגל, עלינו לספק מידע שימושי ומעניין לגולש כדי לגרום לכך שהוא יהפוך ללקוח, לכן עלינו להשקיע את מרב המאמצים להעמיד תוכן ראוי למשתמש, מקורי, לא מועתק, מעניין ומניע את הגולש לפעולה ואף לקניית המוצרים רק דרך התוכן שמצוי באתר. זה למה, כתיבת תוכן לאתרים חשובה כל כך.

למה שירותי כתיבת תוכן לאתרים כל כך חשובים לקידום האתר ?

אין לי ספק שמקדם אתרים טוב חייב להיות גם בעל כישוריי כתיבה טובים, אם לא טובים מאוד. כל מקדמי האתרים יגידו לכם, גם מבלי להכיר כאלה, בהסכם מלא ובלי וויכוחים שכתיבת תוכן ומאמרים לאתר זה חשוב מאוד ואף יכריזו לכם חגיגית שהתוכן הוא המלך הבלתי מעורער של האתר, ושאר שירותי קידום אתרים הם נתינים לו ומשרתים אותו.
מבלי לפגוע בכבודם של שאר שירותי הקידום החשובים לקידום האתר, האמרה הזו היא כבר עובדה קיימת, ומקדמי אתרים רבים מסתמכים על מאמרים ותוכן כדי לקדם את האתר של הלקוח שלהם ולהביא לו תוצאות בגוגל. זה לא רק להעלות מאמרים לאתר שלנו כל הזמן, אלא הרבה מעבר. קודם כל נכון, חשוב להעלות לאתר תוכן כל הזמן ולהעשיר את הגולשים שלנו בידע רב בנושא האתר שלנו ולגרום להם לאהוב את האתר ולהתעניין ממנו. חומר ממש טוב יגרום לגולש אף לשמור את האתר במועדפים ולגרום לו להיכנס שוב ושוב לאתר בציפייה לראות מאמר חדש. גולש ממש מעוניין אף לא יעמוד בפיתוי וישתף את החברים שלו באתר. כל זה ידידיי, עושה התוכן בלבד. מבלי שהתמקדתי בשאר השירותים שעוזרים לאתר להתקדם בגוגל, פה התוכן מדבר בעד עצמו ומשווק את עצמו. לכן על כתיבת תוכן לאתרים להיות חכמה, מעניינת, מרתקת, מחדשת לגולש וכמובן משווקת. עלינו לגרום לגולש לסיים לקרוא את המאמר ולהגיד לעצמו: אני חייב לעצמי את השירות הזה!

אז חוץ מכתיבת מאמרים לאתר, על המקדם האתרים הממוצע להיות כותב מאמרים גם מחוץ לאתר במקורות חיצוניים כדי לפרסם את האתר ובעצם לצאת מגבולותיו כדי להביא לו גולשים. גוגל, כמובן, לא מרשה שאותו מאמר יהיה דומה למאמר אחר. כלומר, אסור להעתיק מאמרים. זה הרי ברור לכל בן אדם שהוא הוגן, הרי זו פגיעה בזכויות יוצרים לקחת מאמר ממישהו אחר, ולא רק שזה יכול לפגוע באתר שלנו אלא גם באתרים אחרים ואף להכניס את האתר שלנו לרשימה השחורה של גוגל. אבל לא פה הכוונה- אי אפשר לקחת מאמר שכבר כתבנו באתר ולפרסם באתר אחר, או לשכפל אותו בתוך האתר שלנו, למרות שהוא מקורי ואנחנו כתבנו אותו והוא שלנו ולא עברנו על זכויות יוצרים תסמכו על גוגל שהוא יודע בדיוק מתי המאמר נכתב, איפה הוא פורסם לראשונה ומי כתב אותו. לכן על המקדם אתרים לכתוב כל הזמן מאמרים שונים, מגוונים ואחרים. מה שאומר שכל עמודי התוכן שאתם רואים שהתווספו לאתר שלכם ע”י המקדם אתרים שלכם, תכפילו פי 2 על מאמרים שהוא כתב מחוץ לאתר (אני דואג לשלוח כל חודש ללקוחות שלי דו”ח מפורט כמה מאמרים נכתבו ואיפה הם פורסמו עם קישורים אליהם).

איפה אני מוצא כותב מאמרים שיספק לי שירותי כתיבת תוכן לאתרים ?

אז כמו שציינתי למעלה, מקדם אתרים מומחה טוב הוא כותב תוכן שיווקי טוב. הוא יכול לכתוב מאמר על כל נושא שבעולם לכל בעל מקצוע שבעולם ולכל אתר שבעולם. יש מקדמי אתרים שהם באמת טובים מאוד אבל מה לעשות, לא בורכו בקטע הזה של כתיבת תוכן שיווקי והם בעצמם לא שיווקים בכלל ויתקשו להרים מספר מכובד של מאמרים מדי חודש כל פעם מחדש (מכל מיני סיבות: עייפות, חוסר השראה לכתיבה, עומס בעבודה), לכן הם יעזרו בכותב מאמרים ספציפי שמציע רק את השירות הזה או במקדם אתרים אחר שמציע את השירות הזה. אם בחרתם אותי לקדם את האתר שלכם, הרווחתם! לא רק שאקדם לכם את האתר ואעניק לכם את כל השירותים שאתם צריכים כדי שהאתר שלכם יתקדם בגוגל ויגיע לתוצאות טובות אלא שגם שירות כתיבת תוכן לאתרים הוא כבר כלול בתוך חבילת הקידום האורגני הזולה שלי כך שבמחיר אחד לאיש מקדם אתרים פרילנסר אחד אתם מקבלים הכל: כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט, שיווק האתר, אופטימיזציה למנועי חיפוש, ניהול בלוגים, שיווק ברשתות החברתיות ועוד! לא תצטרכו לדבר עם מיליון ספקים ולהיות בקשר עם מלא בעלי מקצוע ולהתברבר שעות במיילים וטלפונים – היתרון העצום שלי הוא שאני מספק את הכל כך שאתם יכולים להיות רגועים ולנשום לרווחה שהאתר שלכם בידיים טובות אצל מקדם אתרים מקצועי… שהוא גם כותב מאמרים מעולה לא פחות!

יש לכם מה להגיב או להגיד על הפוסט? רוצים להוסיף משהו? יש לכם שאלות? השאירו את תגובתכם פה למטה ואגיב לכם מיד 😀

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button