fbpx
כך תבחרו מקדם אתרים מקצועי ותותח
תוכן עניינים

כך תבחרו מקדם אתרים מקצועי ותותח שירוץ אתכם למרחקים ארוכים

אם אתם מחפשים מקדם אתרים פרילנסר שהוא לא פחות מאדם מקצועי ותותח שיודע את עבודתו נאמנה כך תבחרו נכון:

לפני שאתם ניגשים לחיפוש אחר מקדם מקצועי, אתם בטח מבינים כמה זה חשוב לבחור מישהו שבאמת אפשר לסמוך עליו:

אחרי הכל, קידום אורגני לאתר זה לא תהליך קצר מהיום למחר, לכן אתם חייבים לצידכם מישהו שמתכוון לרוץ אתכם למרחקים ארוכים:

מישהו שייקח את האתר שלכם וישקיע בו כאילו היה העסק שלו ויעשה הכל כדי לקדם אותו בגוגל – אך בצורה נכונה וחוקית כמובן.

למה קידום אתרים הוא תהליך פרסום שאסור לזלזל בו?

קידום אורגני הוא תהליך שיווק "רגיל" – כלומר, השיווק נעשה על ידי אדם בשר ודם שעושה פעולות שונות כדי לקדם אותו בגוגל.

זה בניגוד לקידום ממומן, שגם נעשה כמובן על ידי אדם בשר ודם שיודע לבנות קמפיין ולנהל אותו, אך ההגעה למקומות הראשונים נעשית במיוחד בעזרת כרטיס אשראי.

למקדם תפקיד חשוב בקידום האתר ודחיפתו אל עבר העמוד הראשון הנחשק במילות המפתח שלכם:

הוא צריך לגרום לגוגל, וגם לגולש, לאהוב אתכם מספיק כדי להגיע אליכם וכדי להשאיר לכם פניה.

ואיך עושים את זה? בעזרת עבודה רציפה הכוללת כתיבת תוכן, בניית קישורים פנימיים וחיצוניים, אופטימיזציה למנועי חיפוש ועוד פעולות כאלו ואחרות.

על סמך מה לבחור מקדם אתר?

קודם כל, תמיד כדאי לקחת בעל מקצוע מהתחום –

בין אם זה חברת קידום או פרילנסר, כזה שיודע את העבודה ויש לו ניסיון ויכול לבצע את העבודה על האתר שלכם באופן מלא ובצורה מקצועית.

הבחירה בין חברת קידום גדולה או מקדם פרילנסר היא תלויה בכם:

יש כאלו שמעדיפים לבחור חברה גדולה, ויש כאלו שמעדיפים יחס אישי מפרילנסר עצמאי שפועל מולם באופן ישיר.

אך כשאתם בוחרים עם מי ללכת, חשוב מאוד לברר אודותיו:

כל מקדם וחברה גדולה לקידום אשר מכבדים את עצמם יחזיקו באתר שלהם עמוד אודות (שאגב, טיפ ממני על הדרך – הוא עמוד חשוב וקריטי כדי להתקדם בגוגל, ככה אתם מחזקים את האמינות שלכם כלפי גוגל).

ואם אין להם עמוד אודות, המלצות בפייסבוק או באתר, או אין להם בכלל אתר – נורה אדומה גדולה צריכה להידלק לכם בראש.

אז נכון, הסנדלר הולך יחף – אבל לא צריכים להגזים, כל חברה ופרילנסר בתחום שמכבדים את עצמם ינהלו ויקדמו אתר.

אם למשל אתם כבר כאן, קוראים את המאמר הזה – אני מניח שהגעתם אלי דרך גוגל או הפייסבוק, כך שעשיתי עבודה טובה אחרי הכל, לא?

בכל אופן, נסו לבדוק גם את הניסיון של בעל המקצוע –

אילו אתרים הוא קידם? האם יצא לו לקדם אנשים מהתחום שלכם? כמה שנים הוא בתחום? האם הוא בכלל מסוגל לענות על הצרכים שלכם?

תיאום ציפיות הוא משהו מאוד חשוב בתחום הזה – אל תתביישו להגיד כבר בשיחה הראשונה מה אתם רוצים בדיוק, מה השאיפות ומה המטרות שלכם בקידום האתר.

כמו כן, עוד נקודות שחשוב לבדוק הם כמובן הזמינות, צורת העבודה, המחיר והיחס האישי-

אחרי הכל, זה לא נעים לעבוד עם מישהו שלא עונה לטלפון, שאתם צריכים "לרדוף אחריו" או נותן לכם להרגיש "שבויים" שלו.

למה לבחור דווקא בשירותיי כמקדם האתר שלכם?

להלן כמה נקודות שמאפיינות אותי בתור מקדם אתרים פרילנסר שאפשר לסמוך עליו בהפקדת הנכס הדיגיטלי החשוב לכם מכל בידיו:

אני פרילנסר

יש כאלו שיעדיפו לעבוד עם חברות, אבל בתור פרילנסר אני יודע שהרבה פונים אלי לאחר שהם נכוו מחברות קידום-

וזה בגלל שהיחס שם לא אישי ויוצא שהעבודה על האתר שלכם "מתפזרת" בין כמה עובדים.

גם בסופו של דבר, בתור פרילנסר, ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלי – אז חשוב לי מאוד שתצליחו כדי שתהיו מרוצים ותמשיכו לעבוד איתי:

ובכלל, עצם זה שאתם מצליחים זה כרטיס הביקור המושלם עבורי כמישהו שאוהב את העבודה בתחום ושואף להמשיך לעבוד כמקדם.

אצלי הלקוחות תמיד בעניינים

אין מצב שהלקוח שלי לא מעורב או לא יודע מה אני עושה באתר-

בניגוד לחברות קידום גדולות, או למקדמים אחרים שמעדיפים להתנהל רק בכתב כמו במיילים או בוואטספים, אתם יכולים להרגיש בנוח לפנות אלי תמיד:

גם בכתב וגם בטלפון: אני זמין כל יום ראשון עד חמישי ונותן מענה מ-9:00 ועד 17:00.

צריכים משהו דחוף? תמיד תוכלו להשאיר הודעה ואחזור אליכם מיד בשעות הפעילות שלי ביום העסקים שאחרי.

כמו כן, אני תמיד עונה מהר לכל שאלה, בקשה או הודעה – ואם יצא שאני לא יכול לענות באותו רגע שהתקשרתם, אני תמיד חוזר במהירות ובאותו היום.

מלבד זה, אתם לא צריכים "להציק" לי כדי לדעת מה אני עושה באתר, כי אני בכל סוף חודש שולח לכל לקוח שלי דוח עבודה:

הדוח מראה מה העבודה שנעשתה באתר בחודש החולף, כמה נכנסו לאתר, כמה האתר התקדם בתוצאות החיפוש, אילו קישורים חיצוניים חדשים מפנים אליו, איזה תוכן עלה ועוד ועוד.

כל השירותים תחת קורת גג אחת

יש לא מעט חברות ופרילנסרים שמתמקדים בשירות אחד בלבד:

יש כאלו שקוראים לעצמם חברות ניהול מוניטין אשר מעניקים שירותי קידום ושיווק לאתרים ובעלי עסקים שצריכים "להעיף" תוצאות שליליות מתוצאות החיפוש של גוגל;

יש חברות אשר מתמחות ברשתות חברתיות ובעיקר בשירות ניהול עמוד עסקי בפייסבוק;

או יש אנשים שקוראים לעצמם מומחים לשירותי קידום ממומן בגוגל, כאלו שרק עושים קידום אורגני וכאלו שעושים את שניהם.

מכיוון שאני מתמחה בשיווק ועוסק בתחום כבר מעל לעשור, אני מעניק את כל השירותים הללו ועוד הרבה יותר-

כך שאצלי אתם לא צריכים להתעסק עם מלא אנשים:

אתם עובדים מול אדם אחד בלבד (אני), מבלי ליפול בין הכיסאות או לגרום לנכסים שלכם לעבור ידיים כל הזמן.

כך שלכל שאלה, בקשה או פניה אתם יודעים שיש לכם כתובת וטלפון ישירים בהם תקבלו תשובה על כל דבר שקשור לאינטרנט.

זה גם יעיל מאוד כלפי הנוכחות שלכם באינטרנט – ניקח לדוגמה לקוחות שאני גם מקדם להם את האתר וגם מנהל להם את עמוד הפייסבוק:

בגלל שאני עושה עבורם את שניהם, השיווק הרבה יותר אפקטיבי:

למשל, אני דואג שכל מי שמבקר באתר של הלקוח שלי, יכנס אחר כך לפייסבוק ותקפוץ לו מודעה מעמוד הפייסבוק שלו-

ככה למעשה הלקוח שלי תמיד נשאר בתודעה של הלקוח, גם אחרי שהוא עזב את האתר, וברגע שאנחנו מפרסמים לקהל שביקר באתר אנחנו מתמקדים באנשים מאוד רלוונטיים וממוקדים.

עבודה חוקית וישרה

אצלי אתם יכולים להיות רגועים שהאתרים שלכם בידיים הכי טובות שיש-

אני בחיים לא אעשה משהו "לא חוקי" באתר שלכם במטרה להביא אתכם לעמוד הראשון.

כמובן שאני אעשה הכל כדי שתתקדמו, אבל במסגרת האפשרויות שלי – כי כמו שאמרתי, גם ככה זה תהליך לא קצר, לכן אני עובד כדי שתראו תוצאות לטווח הארוך:

יש לא מעט אנשים שעושים "קידום אתרים שחור" כדי להביא תוצאות מהירות, ואז בגלל שזה לא עמד בתנאים של גוגל, הם עפים במהירות שבה הם עלו.

לכן, אצלי אין את הדברים האלו:

אני לא דוחס מילות מפתח בכל שורה בלי קשר הגיוני, אני לא "צובע" ביטויים בלבן כדי שגוגל לא תראה אותם אבל תסרוק (כן כן, תתפלאו אבל עושים את זה)-

כל התוכן שאני מעלה לאתר שלכם ותכנים מחוץ לאתר שנועדו לקדם אתכם הם מקוריים ב-100%, ואין חומרים משוכפלים או מועתקים:

יותר מזה, אני בעצמי יושב וכותב אותו כדי להבטיח שגם אף אחד אחר לא חס וחלילה לקח או העתיק חלקים ממנו.

נאמנות לפני הכל

אם למשל אני מקדם עורך דין לענייני משפחה בתחום מסוים, אני לא אקח לעצמי עוד עורך דין מאותו תחום בדיוק.

אם למשל מדובר בעורך דין המתמחה בשירות אחר, כמו נזיקי גוף, זה כבר משהו אחר.

אבל בעיקרון, אין לי לקוחות מאותם תחומים ספציפיים ומדויקים וזה כדי למנוע מצב של "תחרות פנימית" אצלי.

הרי ברגע שאני מקדם מישהו, אני מקדם אותו כאילו היה העסק שלי, והמטרה שלי היא שיגיע ראשון ויעקוף את המתחרים.

ברגע שמקדמים אחרים מקדמים כמה מאותו תחום, יוצא מצב שהם מקדמים גם את המתחרים-

וכמה ששמעתי מלקוחות שהיו אצל חברות ומקדמים שפעלו ככה, אשר הבטיחו להם שהם "המועדפים" עליהם – זה כנראה מה שהם אמרו גם למתחרה השני שלהם שהם גם מקדמים…

כך תבחרו מקדם אתרים מקצועי ותותח

כך תבחרו את מתן כהן – מקדם אתרים מקצועי ותותח !

הרגישו חופשי לפנות אלי ולקבל הצעת מחיר הוגנת ומשתלמת לטווח הרחוק בפלאפון 050-5869056 ואשמח לעמוד לשירותכם!

מעדיפים לכתוב לי או שאני אחזור אליכם? מלאו ושלחו את טופס צור קשר באתר.

שמרו על קשר וסמנו לייק בעמוד הפייסבוק שלי !

מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב print
שיתוף ב email
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button
error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

דילוג לתוכן