fbpx

טיפים על קידום אתרים אורגני בחינם שכדאי לכם לדעת

טיפים על קידום אתרים אורגני בחינםטיפים על קידום אתרים אורגני בחינם הוא מאמר שכל בעל עסק חייב לקרוא, בין אם הוא כבר עושה קידום אורגני, קידום ממומן או עדיין לא עושה כלום.

קידום אורגני הוא למעשה קידום האתר ע”י ביצוע פעולות טבעיות מבלי לשלם לגוגל (כלומר, לא לפתוח קמפיין ממומן בגוגל אדוורדס – מה שנחשב PPC, קידום ממומן).

במאמר הזה אתן לכם כמה טיפים ונקודות שכדאי לכם לנסות ליישם אם ברצונכם לקדם את עצמכם באינטרנט בחינם וללא עלות:

שיידעו שאתם קיימים

איפה שאפשר לפרסם את עצמכם ואת האתר שלכם – פרסמו. נסו ליצור שיתופי פעולה עם אתרים אחרים או פרסמו את האתר שלכם בכל מקום המאפשר זאת – החל באמצעות פתיחת דפים עסקיים ברשתות חברתיות כמו אינסטגרם ופייסבוק ועד פתיחת כרטיסים באתרי פורטלים ועסקים.

רכבו על גל ויראלי

לפעמים קורים דברים רבים באינטרנט שהופכים מיד לויראלים ומדוברים, עד כדי כך שכבר מדברים עליהם גם בעיתונים ובטלוויזיה. למשל, היה את טירוף הפוקימון גו שעסקים רבים ניצלו כדי לרכב על הגל, היה גם את תהיה חכם, תהיה יוסף, ואפילו פוסט של עיריית תל אביב בה העירייה תייגה את עיריית ירושלים גרם למבול תגובות של בעלי עמודים עסקיים שונים.

ברגע שאתם רואים או נתקלים במשהו ויראלי באינטרנט – תצטרפו לחגיגה ותדאגו שגם העסק שלכם עושה בדיוק מה שעושה אחרים, וככה תנצלו מומנטום מסוים בתור קרש קפיצה לאתר שלכם.

תעזרו לאחרים

כדאי להיות פעיל באינטרנט ולתת עזרה לגולשים שיכולים להפוך ללקוחות פוטנציאלים שלכם. ברגע שאנשים יראו שאתם מבינים עניין, ויש לכם ידע עצום, הם יעריכו אתכם. ברגע שהם יראו שיש לכם עסק שיכול לעניין אותם, הם כבר יידעו שמדובר באתר רציני שכדאי מאוד לרכוש ממנו מוצרים או לקנות ממנו שירות, כי הם לא ישכחו את העזרה החינמית שלכם.

מספיק לענות על שאלות או לחלק ידע שיכול לעזור לאנשים אחרים וזה עושה את כל העבודה. כמו המאמר הזה ממש בו אתם קוראים, בו אני עוזר לגולשים. זה עוזר לצבור נקודות זכות אצל הגולש שיכול להפוך בהמשך גם ללקוח, כי עזרתי לו והוא זוכר שאני מקצועי ונותן מידע רלוונטי.

תחשבו מחוץ לקופסא

תמיד תנסו לבדל את עצמכם מאחרים ולייחד את המוצר או השירות שלכם, ככה אנשים יעדיפו לבחור בכם כי אתם מעניקים ערך מוסף.

הנה דוגמה קטנה ופשוטה – בתור מקדם אתרים פרילנסר, החלטתי שכתובת האתר תהיה על שמי – מה שמדגיש את העובדה שמדובר בבעל מקצוע פרילנסר המעניק יחס ושירות אישי, להבדיל מחברות קידום גדולות בהן הלקוחות עוברים מנציג לנציג.

שאנשים יידעו מי אתם

אל תתביישו להציג את עצמכם, להקים עמוד אודות המספר עליכם ועל הרקע שלכם, לעשות סרטוני לייב בפייסבוק, להעלות סרטונים ליוטיוב בו אתם מדברים ועוד.

למשל, אם אני בונה אתרים – אז כדאי לספר על תהליך בניית האתרים, להקליט סרטון בו אני מדבר על זה או להציג עבודות שעשיתי.

זו דרך נהדרת לשווק את עצמכם, וכשאנשים יידעו מי אתם ובכלל ייחשפו לכל מה שאתם עושים, זה יגרום להם להרגיש שהם כבר מכירים אתכם, למרות שאתם בכלל לא מכירים אותם.

זה הרבה יותר נוח לפנות למישהו ששם תמונה ומספר על עצמו באתר מאשר לפנות למישהו באתר שאין עליו שום מידע ואי אפשר לדעת אם מדובר באמת במישהו אמיתי מאחוריו.

אהבתם את המאמר טיפים על קידום אתרים אורגני בחינם? חכו, יש עוד!

עוד המון טיפים, המלצות ומדריכים מועילים על קידום אתרים, ניהול עמודים ברשתות החברתיות ועוד מחכה לכם בבלוג שלי!

מחפשים מקדם אתרים ? הגעתם למקום הנכון! אתם מוזמנים ליצור איתי קשר עוד היום לפלאפון 050-5869056 ואשמח לצרף אתכם לשורת לקוחותיי המרוצים שמתקדמים בתוצאות החיפוש של גוגל, מקבלים פניות בפייסבוק בזכות שירות ניהול עמוד עסקי בפייסבוק ועוד.

אם יותר נוח לכם להתכתב, ניתן לפנות אלי גם בוואטסאפ או במייל [email protected] או היכנסו לעמוד צור קשר, מלאו את הטופס ואחזור אליכם מיד עם קבלתו.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button