fbpx

למה אתם פשוט חייבים חשבון gmail בשביל קידום אתר בגוגל?

בעידן הנוכחי של היום, אנחנו לא צריכים להיות גאון הדור באינטרנט כדי להבין שאם אנחנו צריכים שירות אחד ספציפי, מתוך כל המאגר העצום, המורחב והמלא שהאינטרנט מציע לנו, הוא כתובת מייל אישית משלנו, לכן אנחנו חייבים, אבל פשוט חייבים לפתוח לעצמנו חשבון מייל. גם לבן אדם שיהיה הכי עקשן והכי לא משתמש במחשבים יהיה היום כתובת מייל, מכיוון שהיום אנחנו נדרשים לתת כתובת מייל אישית בהרבה מקומות: אם זה בהרשמה למועדון לקוחות כלשהו, בשליחת טפסים או מכתבים בדרך מהירה לנמען, או אפילו סתם התכתבות בין חברים. גם החברות הגדולות אימצו את המייל והם משתמשים בו כדי לחסוך בנייר ושולחים לכם חשבונות, טפסים שונים שאתם צריכים לחתום, מידע רלוונטי ועוד ועוד. כן חברים, The mail killed the fax star.חשבון gmail בשביל קידום אתר בגוגל

למה לפתוח מייל דווקא בגוגל?

אז השאלה למה לפתוח מייל היא ברורה לכולנו, אבל עכשיו עולה השאלה השנייה שעליה המאמר הזה בעצם עוסק – למה חייבים חשבון gmail (ג’ימייל הוא חשבון המייל של גוגל) בשביל קידום אתרים בגוגל?
קודם כל, בשביל קידום אתרים חייבים כתובת מייל. אחרת, איך תקבלו את הדוחות שלי מדי חודש על איך האתר התקדם, איפה פרסמתי אותו, מאיפה נתתי קישורים, אילו מאמרים כתבתי לכם, כמה אנשים נכנסו לכם לאתר ומאיפה, קבלות ועוד. אבל זו בנימה אישית. כשרוצים לקדם אתר, ברור שאנחנו רוצים לקדם אותו בגוגל – הרי איפה יש עוד מנוע חיפוש כל כך פופלארי ומצליח כמוהו שבו אנשים מחפשים בדיוק אנשים כמוכם ובעצם יכולים להגיע אליכם? רק אצל גוגל. פתיחת חשבון בגוגל היא לא “ליקוק” לענקית האינטרנט, ממש לא. גוגל לא תאהב אתכם ותעדיף לקדם את האתר שלכם בגלל שפתחתם מייל אצלה, פה זה לא העיקר. יש אנשים שמקדמים בגוגל ובכלל עם מייל של יאהו, המתחרה, לדוגמא. אבל אם הם מקדמי אתרים, הם חייבים חשבון בג’ימייל וזה בגלל כמה סיבות:

  1. חשבון גוגל פלוס: גוגל פלוס זוהי רשת חברתית של גוגל, ובעצם ברגע שפתחתם חשבון gmail, תקבלו ישר חשבון גוגל פלוס אישי משלכם בו אפשר להשתמש כדי לקדם את האתר: לעצב אותו, ליצור מעגל חברים ולשלוח להם מאמרים וכתבות מהאתר שיתרשמו, לענות לאנשים, לראות שאתם פעילים בה וכבר תרוויחו כמה נקודות זכות אצל גוגל. נכון, קידום אתר בפייסבוק הוא השיווק והקידום הכי פופלארי וידוע, אבל גוגל ישמח מאוד ויראה זאת בעין יפה אם תלמדו להשתמש בגוגל פלוס ואף תשתמשו בו בתדירות גבוהה.
  2. הופעת העסק במפות גוגל: עוד שירות שגוגל מציע הוא מפות גוגל המפורסמות. מי מאיתנו לא השתמש בה כדי למצוא רחוב או אפילו לנווט בדרכים? בטוח שמתם לב שבין שמות הרחובות והכיכרות, נמצאים גם שמות של עסקים, חנויות, קניונים ועוד. גם אתם צריכים להופיע שם, מי יודע, אולי מישהו יעבור בסביבה ויראה שיש חנות או עסק שלכם שהוא בדיוק צריך, ויוכל להיכנס. בשביל זה מקדם אתרים (או לפחות אצלי זה שירות חובה לכל לקוח) פותח פרופיל עסקי בגוגל.
  3. קידום אתרים ממומן: למי שלא מספיק לו קידום אתרים אורגני ומעוניין גם להשקיע בקידום אתרים ממומן, חשוב שיהיה לו חשבון gmail, אחרת איך נקדם את האתר שלנו באופן ממומן מבלי לפתוח פרויקט קידום ממומן בגוגל ? שירות שאפשרי ומתאפשר רק לבעלי חשבון gmail.
  4. כלי מנהל אתרים, גוגל אנליטיקס ועוד: כלים ואפשרויות שונות שמציע גוגל למנהלי האתרים כדי לנתח ולנהל את האתר בצורה הטובה ביותר וללמוד על התנהגות האתר ברשת, שאפשריים רק לבעלי חשבון gmail. בתור מקדם אתרים פרילנסר, החיבור אליהם הוא מיידי וחובה לכל בעל אתר.
  5. קידום אתר באמצעות יוטיוב : פעם, היו צריכים להירשם ליוטיוב כדי לפתוח משתמש. היום, אם יש לכם חשבון gmail, אתם כבר רשומים ליוטיוב אוטומטית. יוטיוב היא אופציה וכלי נהדר לקידום האתר דרך סרטונים וקליפים תדמיתיים. הטמעתם באתר אף מגדילה את מספר הגולשים ואת אורך שהותם באתר, וגוגל? נהנה מזה מאוד. ווין ווין סיטואיישן לקידום האתר, לגוגל וליוטיוב.
  6. מייל פשוט, קל וטוב: חשבון gmail בשביל קידום אתר בגוגל הוא באמת הכרחי וציינתי ומניתי מלא סיבות, אבל הבסיסית והחשובה ביותר השארתי לסוף- אתם מקבלים מייל. זה הכי בת’כלס. ובאמת שחשבון בגוגל הוא חשבון המייל הכי טוב שיש היום, ועבדתי עם כל חשבונות המיילים ברחבי האינטרנט, אם זה של יאהו, וואלה, נענע, הוטמייל ועוד. כדי לעשות רושם על הלקוחות, תוכלו אף לעשות כתובת מייל אישית משלכם ולהחליף את ה-gmail בכתובת לשם האתר או העסק שלכם. יותר שווה מזה?

לסיכום, חשבון gmail בשביל קידום אתר בגוגל הוא חובה לא רק למקדמי אתרים או לבעלי אתרים ועסקים. הוא חובה לכל מי שמעוניין במייל באינטרנט, שלא רק יישמש כמייל – אלא יפתח לכם שער לכל השירותים הרבים, המדהימים והמגוונים שגוגל מציע לגולש. ואם יש לכם אתר ואתם מעוניינים שהאתר יתקדם בגוגל ובכלל בתחום של קידום אתרים אורגני : אין על מה לדבר בכלל. GMAIL הוא המייל שלכם!

יש לכם מה להגיב? השאירו את דעתכם פה למטה 😀

למידע נוסף וטיפים נוספים היכנסו לבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button