fbpx

על דף גוגל פלוס לעסק שלי שמעתם?

דף גוגל פלוס לעסק“תודה, תודה, קיבלתי מעטפה מגוגל! ומה כתוב בה מיד נדע…” לאחר צפייה דרוכה של כמה שבועות זה סוף סוף הגיע: קיבלתי הישר לתיבת הדואר האישית שלי, מעטפה לבנה מבריקה הישר מהמשרדים של גוגל. כן כן, גוגל! האתר אותו אנחנו כל כך מנסים להרשים ועובדים קשה ובעצם בזכותו נולד כל העסק הזה שנקרא קידום אתרים. מרוב התלהבות, לא פספסתי הזדמנות לצלם את המעטפה ולהעלות אותה הישר לרשתות החברתיות כמו בפייסבוק, בטוויטר וכמובן גם תיעוד עם טקסט משוויץ “קיבלתי מכתב מגוגל!” באינסטגרם, הרי בלי תמונה באינסטגרם אני לא קיים ולכן גם ניהול אינסטגרם לעסק הוא חשוב לקידום האתר, אבל זה כבר נושא אחר בפני עצמו. ואז, ידידה שעוקבת אחרי הגיבה לי על התמונה: “מה זה?? מה אתה מקבל מכתבים מגוגל?? אתה מכיר משם מישהו?” כבר הרבה אנשים נכנסו לסרטים וכבר דמיינו לעצמם שיש לי קשרים בגוגל. זה הצחיק אותי, כי פעם אחת באיזו קבוצה בפייסבוק נתקלתי בגולש שפרסם הודעה שמישהו פנה אליו ושיווק את עצמו כאיש מומחה מקדם אתרים ואף הגדיל ועשה ואמר שיש לו “דודה” במשרדים של גוגל כך שלעמוד הראשון הוא יגיע במהרה. הגולש צחק, וכך גם התגובות של הגולשים. לאף אחד אין דוד או דודה במשרדים של גוגל, וגם אם היו, הם לא יכולים להשפיע על קידום האתר בגוגל כך שזו חרטה אחת שלמה. קידום אורגני הוא תהליך לא קצר ורק התמדה וסבלנות יביאו אתכם למקומות הראשונים, ולא שום דודה ושום דוד (גילוי נאות: מי שעושה את העבודה בגוגל של הקידום אתרים הוא בעצם רובוט של גוגל ולא בן אדם בשר ודם. ומי שיגיד לכם שתוך יום תופיעו בעמוד הראשון – תברחו ממנו כל עוד נפשכם בכם. כמו שעליתם ככה תפלו).
אז לסיכום החלק הזה, אגלה לכם סוד: אין מה להשוויץ במכתב הזה. אז נכון, זה מכתב מהמשרדים של גוגל, אבל גם אתם יכולים לקבל מכתב כזה בדיוק אל כתובת הבית שלכם, ואף זה יעזור לכם רבות בקידום האתר. איך? למה? איפה? המשיכו לקרוא.

דף גוגל פלוס לעסק שלכם ככלי חיוני לקידום האתר בגוגל

כשתפתחו את המכתב מגוגל, לא תגלו שם מחמאות על קידום האתר היפה שאתם עושים או הדרך שאתם עוברים, אלא בעצם תקבלו קוד להזין במחשב. אז בואו נתחיל מהתחלה: איך מגיעים לקוד הזה? מה זה דף גוגל פלוס לעסק שלי ואיך הוא תורם לקידום האתר? אז ככה: יום אחד הפייסבוק פרץ לשוק האינטרנט בסערה, וכך גם עוד רשתות חברתיות נוספות שאתם בטוח מכירים כמו אינסטגרם וטוויטר, שכולם דרך שימושית ומקובלת לקידום אתרים. גוגל צפה מהצד והתחיל לקנא. הרי לגוגל יש יד בהכל – בסרטונים (יוטיוב שייך לגוגל וגם קידום סרטונים ביוטיוב היא דרך מעולה לקדם את האתר), חשבון מייל, דפדפן אינטרנט משלהם בשם גוגל כרום, אתר בלוגר (כבר ציינתי שפתיחה וגם ניהול בלוגים כאמצעי לקידום אתרים הוא פשוט חובה?) וכן הלאה וכן הלאה, כי אם אמשיך לציין פה את כל השירותים שגוגל נותן אני לא אסיים. אז יום אחד קמו בגוגל והחליטו שהם הולכים להתחרות בפייסבוק ולהקים רשת חברתית משלהם. הם פתחו אחת כזו וקראו לה “באזז”, אך כמובן שהרשת הזו לא הצליחה ועובדה שבטוח 90 אחוז ממי שבדיוק קורא את שורות אלו לא הכיר בכלל את השם.
לאחר שזו נכשלה כמובן ולא הצליחה להניב תוצאות ולהתחרות כראוי בענקית הרשתות החברתיות, החליטו בגוגל לצאת בשירות חדש ולהמציא רשת חברתית חדשה: גוגל עסקים. בשביל להצטרף לרשת הזו אתם בעצם לא צריכים לעשות שום דבר מיוחד אלא רק להיות בעלי חשבון גוגל מייל והרשת החברתית כבר אצלכם. ברשת הזו אתם יכולים להעלות תמונות, סרטונים, לשתף כל מיני כתבות שאהבתם מרחבי האינטרנט ועוד, כך שזה ממש כמו העמוד שלכם בפייסבוק. אתם יכולים להוסיף גם חברים ולהתכתב איתם, כמו כל רשת חברתית לגיטימית. אבל כמו שלפייסבוק יש את פלטפורמת עמוד עסקי בפייסבוק, גוגל הוסיפו עוד שירות לגוגל פלוס: גוגל פלוס לעסקים !
השירות הזה מיועד לבעלי עסקים שיש להם עסק משלהם במקום פיזי בארץ כמו חנות, מסעדה, מפעל או כל דבר שיש לו כתובת. פה בעצם אתם רושמים את עצמכם, מציינים את כתובת העסק ולאחר שנרשמים צריך לאמת את הכתובת, הרי גוגל לא רוצה שתעבדו עליו ותציינו סתם כתובת של מקום שאתם בכלל לא יושבים עליו, אחרי הכל, העסק יצטרף למפות של גוגל והוא לא רוצה שהמפות שלו יתמלאו בספאם, לכן הוא לא מתעצל ושולח לכתובת שציינתם מעטפה עם קוד אותו אתם מזינים במחשב ואז אתם נחשבים כמאומתים, ואפשר להתחיל לעבוד.

מה היתרונות של דף גוגל פלוס לעסק ?

דף גוגל פלוס לעסק
ככה תופיעו בתוצאות החיפוש של גוגל לאחר פתיחת עמוד עסקי בגוגל פלוס (צד שמאל). צילום: צילום מסך
  1. זו עוד דרך לשווק את האתר ולתת בו קישורים למאמרים, פוסטים, עמודים, או כל חומר נוסף שיש לכם על האתר, ממש כמו שמפרסמים בגוגל פלוס הרגיל.
  2. לאחר האימות תצטרפו ישירות למפות של גוגל מה שיעזור לאנשים שסתם מסתכלים על המפה או מנווטים את דרכם בערים לגלות אתכם ולמצוא אתכם וגם להגיע אליכם במהירות.
  3. שיפור נראות האתר שלכם במנוע החיפוש ונתינת פרטים חיוניים חשובים לגולש על העסק שלכם, שעות העבודה, מיקום, מספר טלפון ועוד. (ראו תמונה לדוגמא)
  4. יש שיחלקו עלי, אבל פעילות בגוגל פלוס הפרטי שלכם וגם בגוגל פלוס לעסק הוא מאוד חיוני בשביל גוגל מכיוון שאתם משתמשים ברשת החברתית שלו הוא מחשיב את הכל כקישורים חיצוניים ויעדיף שתשתמשו בגוגל פלוס מאשר ברשתות חברתיות מתחרות כמו בפייסבוק (אבל כמובן שניהול עמוד עסקי בפייסבוק תורם המון כי כל הישראלים כבר שם ושיווק ברשתות החברתיות הוא חיוני וכמה שיותר יותר טוב, אבל גוגל ישמח לא מעט אם יראה פעילות בגוגל פלוס שלו).

יש לכם מה להגיב או להגיד על הפוסט? רוצים להוסיף משהו? יש לכם שאלות נוספות על דף גוגל פלוס לעסק ? השאירו את תגובתכם פה למטה ואגיב לכם בהקדם 😀

בחזרה לעמוד בלוג קידום אתרים

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button