fbpx

איך נשתמש בטרנד חברתי לקידום אתרים מצליח

“יוסף חכם. תהיה יוסף”

מי לא קרא את המשפט הזה לאחרונה בעת גלישה תמימה ברשת החברתית פייסבוק? מבלי שנשים לב הממים והתמונות האחרונות שאנשים מעלים לרשת החברתית לאחרונה מתמקדת בבחור דמיוני בשם יוסף. אז מי זה היוסף הזה בכלל ומה הוא רוצה מהחיים שלנו? וכמובן איך נשתמש בטרנד חברתי לקידום אתרים ? והאם זה בכלל קשור לקידום אתרים ויכול לעזור לאתר שלנו? הישארו עמנו והמשיכו לקרוא!

מה זה טרנד חברתי ואיך נשתמש ב-“תהיה יוסף”?

אז נתחיל בתשובה לשאלה הפשוטה: מי זה למען השם יוסף? יוסף, תאמינו או לא, הוא בכלל לא המצאה ישראלית והוא בטח שלא נולד בפייסבוק. הוא נולד באתר הומוריסטי וההצלחה שלו בכלל התחילה בארץ המגף, איטליה. התופעה הזו של “תהיה יוסף” כל כך הצליחה שהיא בשניות אחדות גלשה אל תוך הרשתות החברתיות ובעיקרן כמובן פייסבוק, שרוב הסיכויים שנתקלתם בו כבר שם במלא וריאציות שונות ומגוונות על מקרים מגוונים בו נתקל יוסף. יוסף הוא בסה”כ עוד מם (תופעת אינטרנט) שהשתלטה לנו על החיים וסביר להניח שבמהירות שבה היא פרצה לחיינו כך היא תעבור. אבל כרגע לדקות אלו ואני מניח שגם בכמה חודשים הקרובים זו התופעה הכי מצליחה באינטרנט שסוחפת אחריה אלפי גולשים שחושבים ויוצרים מדי יום תמונות עם כיתוב משלהם על סיפורי יוסף. הרעיון שעומד מאחורי זה הוא לספר סיפור על משהו שיוסף עושה, והמשהו הזה הוא כביכול הנורמלי והצודק וככה צריך לנהוג – ואז לרשום שאתם צריכים להיות כמו יוסף. גולש ישראלי אף הרים את הכפפה ופתח עמוד בשם “תהיה יוסף” בפייסבוק שנכון לרגע זה מחזיק מעל 73,000 אלף לייקים. ומבין הלייקים האלו יכולים להיות גם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם והגולשים הקבועים באתר שלכם! מפה מגיע הקשר לתחום קידום אתרים ולשיווק – יוסף חכם? אתם יותר חכמים – השתמשו ביוסף!

איך נשתמש בטרנד חברתי “תהיה יוסף” לקידום אתרים ?

איך נשתמש בטרנד חברתי לקידום אתרים קודם כל, אתם בטח יודעים כמה חשוב קידום וגם שיווק בפייסבוק וסביר להניח שאם העסק והאתר שלכם חשובים לכם, יש לכם עמוד עסקי בפייסבוק לתפארת מדינת ישראל וליוספים ביניהם.

אז איך נשתמש בטרנד חברתי לקידום אתרים וב-“תהיה יוסף” בפרט? פשוט תצטרפו לחגיגה!

צרו לעצמכם מם של יוסף, כתבו מוסר השכל שקשור לעסק שלכם ופרסמו אותו בדף הפייסבוק שלכם. אתם יכולים גם לעשות את זה “במסווה” של פרסום העסק שלכם ולא לתת לזה להיראות פרסומי, מה שיכול להוריד מהערך של המם (ראו למשל את התמונה שהכנתי אני על יוסף ומדבר על מקדם אתרים באופן כללי ולא עלי ספציפי).

אתם יכולים לכתוב על משהו ספציפי שקשור לתחום בו האתר או העסק שלכם מדבר עליו ואף להסתפק בלוגו שלכם בקטן בתמונה.

אם תוסיפו את התמונה הזו לעמוד שלכם, אנשים יכולים לראות ולצחוק ואף להשתמש בזה, לשתף את התמונה ובכך בעצם גם את עמוד הפייסבוק שלכם, זה יתגלגל ויעבור הלאה והלאה – כלומר מלא גולשים יכולים להיחשף לעסק שלכם בשניה אחת!

אפילו צה”ל גייס את יוסף לשורותיו והעלה לאינטרנט מם בערבית של יוסף שעושה שימוש בסכין ככלי מטבח ולא לדקירות ופיגועים ופרסם זאת ברשת האינטרנט – אז למה שגם אנחנו לא נגייס את יוסף לשורותינו ונעלה מם מצחיק וקליל על התחום שבו אנחנו עוסקים ונרוויח עוד כמה לייקים? כמובן שהלייקים הוא לא העיקר פה, זה סה”כ מספר.

אבל אל תשכחו שמאחורי לייקים עומדים אנשים והם הגולשים והלקוחות הפוטנציאלים שלכם. הם יכנסו לאתר, יאהבו ואף ירצו להפוך מגולש ללקוח, גוגל יהיה מבסוט – והאתר יתקדם לו בגוגל כתוצאה מכך. ככה חברים, נעשה שיווק ברשתות החברתיות בצורה חכמה ויעילה.

כל אחד יכול ליצור מם של יוסף. אתם סה”כ צריכים רקע לבן, לצייר צורה של בן אדם כמו ילד בגן חובה ולכתוב את הבדיחה שלכם, בתקווה שתגיע לכמה שיותר לבבות בקהל הפייסבוק.

זו דרך מעולה ודוגמא מצוינת לשימוש מסחרי בטרנד שיווקי ברשתות החברתיות, ואני לא יודע מה איתכם, אבל אני כבר מזמן הצטרפתי לחגיגה הזו וכל הלקוחות שלי קיבלו תמונת מם של יוסף לעמוד הפייסבוק העסקי שלכם. רוצים גם? צרו איתי קשר!

יש לכם מה להגיב? השאירו את דעתכם פה למטה 😀

למידע נוסף וטיפים נוספים היכנסו לבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button