fbpx

איך עושים קידום אורגני מוצלח בגוגל כדי להגיע לעמוד הראשון?! המדריך המלא!

השאלה איך עושים קידום אורגני מוצלח בגוגל היא אולי השאלה שכל בעל עסק שיש לו אתר, שואל את עצמו-

כי היום הדרך הכי טובה להביא גולשים לאתר, בתקווה שיהפכו ללקוחות, היא כמובן לבנות לעצמכם נכס משל עצמכם בעזרת שירות בניית אתרים, ואז לעשות לו קידום אתרים אורגני כדי להביא אותו למקומות טובים בגוגל באופן טבעי.

ככה לא תהיו כפופים לאף אחד, לא תצטרכו לשלם אלפי שקלים לגוגל באופן ממומן ותשקיעו באמת על הנכס שלכם לטווח הרחוק.

אבל בשביל להגיע לעמוד הראשון, יש לא מעט דברים שעליכם לעשות ולדאוג להם, במיוחד אם האתר שלכם חדש דנדש ורק עכשיו סיים לעבוד עליו בונה אתרים מקצועי.

ואל תטעו – גם אם יש לכם אתר וותיק, יכול להיות שלא קידמתם או שלא קידמו לכם אותו כראוי, ויש דברים שצריך לתקן, כך שאתם יכולים לעמוד במצב לא פחות מייאש.

10 טיפים על איך עושים קידום אורגני מוצלח בגוגל

כמובן שיש המון פרטים חשובים לקידום אתר, אבל באמת ניסיתי במאמר הזה להיות כמה שיותר קצר וקולע-

לכן בחרתי במדריך הזה את 10 הכללים החשובים ביותר שכל בעל אתר או כל מקדם אתרים שמקדם לקוח חייבים לבצע בכל אתר אם הם רוצים שיתקדם בגוגל:

מחקר מילות מפתח

בגלל שזה שלב שנעשה ממש בהתחלה, הרבה אנשים מזלזלים בו – וחבל מאוד.

למרות שהוא תהליך זמני בלבד (למרות שתמיד טוב מדי כמה זמן לבדוק “מה חדש” ולחפש מילות מפתח חדשות, אחרי הכל, כל הזמן יש חידושים בכל תחום), חובה להשקיע עליו זמן כמו שצריך.

הרי בסופו של דבר, מילות מפתח הם מילים שגולשים מחפשים כדי להגיע לאתרים – ואתם רוצים להיות בטוחים ב-100% שאתם יודעים במדויק מה הגולשים שלכם מחפשים.

ככה הסיכויים שהאתר שלכם יעלה בפניהם כשהם מחפשים שירות כמו שאתם מציעים בגוגל, ייגדל מאוד.

הרבה אנשים חושבים שהם “יודעים” מה הגולשים שלהם מחפשים, אחרי הכל, הם עובדים בזה – ובמקרים רבים זה אכן נכון, אך עדיין חשוב לבצע מחקר מעמיק כדי לא לירות באפלה וללכת על פי נתונים ולא על פי “מה שנראה לנו שמחפשים”.

כי בן אדם אחד יכול לחפש בגוגל “מנהל אתרים בגוגל” ו-100 אנשים אחרים יחפשו “מקדם אתרים פרילנסר“.

אסטרטגיה

למלחמה יוצאים עם אסטרטגיה מוכנה ומסודרת, נכון? אז ככה גם כשמקדמים אתר בגוגל.

אז נכון, זו לא באמת מלחמה במלוא מובן המילה, ואף אחד לא הולך להיפצע ולמות – אבל אתם כן רוצים לתת בראש ולתת “פייט” הוגן למתחרים שלכם, לא?

לכן כדאי ורצוי לדעת את “האויבים” שלכם (נו, נכנסתי לדימוי של המלחמה בכל הכח, תזרמו), באילו ביטויים הם משתמשים, מה הם עושים, ואיך הם עושים.

זה כמו משימת ריגול שכזו, בעזרתה יודעים מה אחרים עושים ואז חושבים על תכנית שתהפוך אתכם להרבה יותר טובים מהם.

היררכיה

גולש נכנס לכם לאתר – אתם רוצים שירגיש בבית ולא ילך לאיבוד, נכון? כמו אורח שבא אל ביתכם.

הרי הכל מסודר אצלכם יפה בבית – יש סלון, מטבח, מסדרון שמוביל לחדרים שונים, יש חדרים שיש בהם מקלחת ויש חדרים שהמקלחת שלהם הם בחדר נפרד.

כך גם האתר צריך להיות מסודר. למשל, דף הבית הוא הדף הראשי והחשוב ביותר באתר.

ממנו, יוצאים “שורשים” לעמודים שונים: למשל, אצלי יש שירות קידום אתרים, וממנו יוצאים עוד שורשים לדפים של קידום אורגני או קידום ממומן.

זה חשוב מאוד שהאתר יהיה מאורגן ומסודר יפה וכמו שצריך – גם בשביל להעצים את חווית המשתמש (עליה אכתוב ממש בסעיף הבא, המשיכו לקרוא!) וגם כדי לעזור לרובוט של גוגל להבין מי נגד מי באתר שלכם ואיך הוא בנוי.

חווית משתמש

בשנים האחרונות זה הפך לאחד הדברים החשובים ביותר בקידום אתרים ובבניית אתרים-

אתם רוצים לתת לגולש להרגיש הכי טוב שאפשר ולתת לו את חווית הגלישה האולטימטיבית.

איך זה בא לידי ביטוי? קודם כל, העיצוב של האתר צריך להיות ברור ופשוט, כלי נגישות אתרים היא מומלצת, האתר צריך להיות מהיר (בן אדם לא יחכה חצי שעה עד שהאתר שלכם ייטען… ואפילו לא יותר מ-5 שניות!), האתר צריך להיפתח כמו שצריך בנייד (כלומר, אתר רספונסיבי) ועוד.

תוכן

מהו אתר בלי תוכן? כלום בעצם. התוכן הוא החלק הכי חשוב באתר, מכיוון שהוא זה שמשאיר את הגולשים אצלכם.

חשוב להשקיע בכתיבת תכנים באופן קבוע לאתר כדי שהאתר לא יאבד מהרלוונטיות שלו, ועל הדרך ככה יהיו לכם יותר ויותר דפים בתוצאות החיפוש של גוגל, עם כמה שיותר מילות מפתח.

אופטימיזציה

ומה שווה תוכן אם לא בוצע לו אופטימיזציה למנועי חיפוש, שזה בעצם התאמת התוכן לגוגל?

בתהליך זה אתם מצביעים לגוגל בדיוק מהן מילות המפתח, מה הסדר של הכותרות, מה שם התמונה במאמר וכו’.

אתם גם משפרים את הנראות שלכם בתוצאות של גוגל וגם מקלים על הגולש והרובוט המבקרים באתר שלכם כאחד.

זכרו – הרובוט אולי סורק, אבל הבן אדם בסוף זה שקונה ממכם!

בניית קישורים

קישורים מתחלקים ל-2 פרמטרים חשובים:

קישורים פנימיים באתר

אלו למעשה קישורים בתוך האתר שמפנים את הגולש למאמרים אחרים שכתבתם שיכולים לעניין אותו.

ככה הגולש גם נשאר באתר שלכם יותר זמן, מה שמצביע לגוגל שהאתר שלכם רלוונטי, וכך גם אתם נותנים לו ערך נוסף – כמו הקישורים בתוך ויקיפדיה, זה הדוגמה הקלאסית.

בנוסף, זו דרך נהדרת לקדם מילות מפתח שונות ולהבהיר לגוגל אילו ביטויים חשובים באתר שלכם.

קישורים חיצוניים לאתר

לעומת זאת, יש גם קישורים חיצוניים (Backlinks) שהם למעשה קישורים שאתרים אחרים מעניקים לאתר שלכם.

זה מצביע לגוגל על כך שאתרים אחרים ממליצים עליכם, ועוד ממילות מפתח אחרות – כך שזה מחזק מאוד את האתר ועוזר לו להתקדם בגוגל.

למדו על הגולשים

קידום זה תהליך, ואתם רוצים כל הזמן להשתפר ולהיות טובים יותר בשביל הגולשים שלכם.

השתמשו בכלים שמעניקה לכם גוגל כדי ללמוד על הגולשים שלכם כמה שיותר:

מאיפה הם גולשים, מהפלאפון או מהמחשב? אם יותר מהפלאפון, וודאו שהאתר שלכם עולה יפה בפלאפון ללא בעיות.

על אילו עמודים הם גולשים הכי הרבה? נסו לראות מה עשיתם שעבד נכון. באילו עמודים הם “בורחים כל עוד נפשם בם”? נסו לשפר אותם.

ויש עוד אלפי דוגמאות…

עזרו לגוגל לעזור לכם

לפעמים אני מתחיל לקדם לקוחות חדשים ואני נדהם לראות מיד על ההתחלה שאפילו לא פתחו להם קובץ robots.txt שאומר לגוגל אילו עמודים לסרוק באתר.

שלא נדבר על מפות אתר לגוגל… או אתרים שבכלל לא נסרקו בגוגל!

עזרו לגוגל לעזור לכם ונסו להקל על האלגוריתם כמה שיותר, כדי שאתם תוכלו בסופו של דבר ליהנות מזה.

דף 404

וודאו שיש באתר שלכם דף עם שגיאת 404 – כך שאם הגולש נכנס בטעות לדף שלא קיים באתר, תפתח לו דף שגיאה שאומרת לו שהדף שהוא ניסה להיכנס אליו לא קיים.

זה גם יעזור לקידום וגם יעזור לגוגל לא להגיע ל”מבוי סתום” כשהוא גולש באתר שלכם.

גוגל לעסקים

זה לא קשור ישירות לקידום האתר, למרות שהוא כן עוזר לגולשים להגיע אליכם, אבל זה כן כלי חשוב שעוזר לשפר את הנראות שלכם בגוגל.

כך הגולש יכול לראות בקלות מה הטלפון שלכם, מהי כתובת האתר שלכם, שעות הפעילות, תמונה, מפה, ביקורות שלקוחות כתבו ועוד.

ואם זה לא מספיק – זה בחינם!

אל מקדם אתרים כבר פניתם?

אל תעשו את זה לבד – מומלץ לפנות אל מקדם אתרים מקצועי ואמין שאפשר לסמוך עליו שיבצע לכם את העבודה בצורה מקצועית ושקופה.

וזה לא חייב להיות עסק יקר בכלל! כך תוכלו להתפנות לדבר שאתם באמת הכי מבינים בו, העסק שלכם, ולהשאיר את הפרסום בידיים של מישהו אחר שיעשה זאת עבורכם.

אשמח להיות איש האמון שלכם ולהביא לכם תוצאות-

מוזמנים להתקשר אלי עוד היום לפלאפון 050-5869056 או במייל [email protected] ואשמח לצרף אתכם לשורת לקוחותיי המרוצים שכבר נהנים מקידום האתר שלהם במחיר נוח ושפוי!

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button