fbpx

העלמת מידע ותוצאות שליליות מגוגל – איך עושים את זה ונשארים בחיים?

העלמת מידע ותוצאות שליליות מגוגלאם חיפשתם את שמכם או את שם העסק שלכם בגוגל ולא אהבתם מה שקיבלתם – המדריך הבא שלי על העלמת מידע ותוצאות שליליות מגוגל יעניין אתכם מאוד.

היום, בעידן שבו האינטרנט שולט ומי שלא נמצא בו הוא בגדר “לא קיים” – אתם בטח מתארים לעצמכם מה נחשב אדם שכן נמצא בו אבל רשומים עליו דברים לא טובים.

האינטרנט בקלות יכול “להרים” בן אדם, אבל באותה קלות גם לשרוף.

מה זאת אומרת? אם יהיו עליכם ביקורות מדהימות, כתבות מפרגנות עליכם באתרים שונים ולקוחות מרוצים – זה כנראה יתבטא גם בתוצאות החיפוש של גוגל.

אך אם אתם בצד השני של המטבע – מצבכם יכול להיות רע ועד גרוע מאוד!

למה העלמת מידע ותוצאות שליליות מגוגל יכול לעזור לאנשים שזקוקים לשירות?

מספיק תוצאה אחת גרועה עליכם בתוצאות החיפוש של גוגל, וזה יכול להשפיע על לקוחות פוטנציאלים לא לרצות לקנות אצלכם.

או כמו שאמא שלי הייתה נוהגת להגיד לי כשהייתי קטן – את האמון והכבוד קשה מאוד לבנות, אבל להרוס אותו דווקא קל מאוד.

לכן, בתור מקדם אתרים, פונים אלי מאות אנשים מדי שבוע לספר לי שהם “אובדי עצות” ולא יודעים מה לעשות כדי להעלים את המידע הרע שנכתב עליהם בגוגל.

כמובן שיש מקרים ויש מקרים… פנה אלי למשל אדם מסכן, שפשוט תוצאה אחת מאיזו כתבה קפצה עליו בגוגל – שבכלל לא קשורה אליו.

הכתבה הייתה על עבריין מסוים, ופשוט מישהו הגיב תגובה רעה עם שמו.

אתם מבינים? המנוע חיפוש של גוגל פשוט “שלף” את השם של אותו אדם והציג את התוצאה הזו בתוצאות החיפוש של אותו אדם.

ולהבדיל, פונים אלי אנשים שבאמת הכתבות נכתבו עליהם והם לא יודעים מה לעשות כדי “להעיף” אותם –

מדהים אותי לפעמים להריץ חיפושים על אנשים שמתקשרים אלי בקשר לשירות ניהול מוניטין באינטרנט ולקרוא את התוצאות שמתקבלות-

במיוחד בנושאי בעיות כספים – נדמה שכל אתרי החדשות פועלות באופן הדדי ומעלות כולן כתבות מהאתרים החזקים שלהם.

תוסיפו לזה גם את פסקי הדין, אם יש, שעולים באתרי פסקי הדין – וקיבלתם את התירוץ המושלם להחליף שם במשרד הפנים.

אבל עכשיו ברצינות – היום כל עם ישראל, העולם ואשתו משתמשים בגוגל, ואם אתם מוכרים שירותים או רוצים לבנות לעצמכם שם, אתם חייבים להיות “נקיים” כשמחפשים אתכם בגוגל.

והאמת? זה לא נכון רק לבעלי מותגים ועסקים אלא גם לאנשים פרטיים-

דמיינו מה עושה בן אדם שיש עליו תוצאה שלילית אשר ניגש לראיון עבודה? או אפילו לדייט?

הדבר הראשון שאנשים עושים היום כדי לדעת יותר על האדם אותו הם הכירו או עומדים להכיר, הוא להריץ עליו חיפוש בגוגל.

לכן תתפלאו, לא צריך להיות מפורסמים כדי “לככב” בגוגל… ולא רק מפורסמים שרוצים “להעלים” שערוריות מגוגל או בעלי עסקים מבקשים את השירות המיוחל.

בתור בונה אתרים ומקדם, אחד הדברים הכי חשובים באסטרטגיית קידום ובכלל שיווק העסק, הוא המוניטין האישי של האדם.

חשוב מאוד לעורר אמון אצל אנשים, לכן אתם לא יכולים להרשות לעצמכם תוצאות רעות בגוגל כאשר מחפשים את שמכם.

בסופו של דבר, זה יכול לפגוע בכם לא רק בפן הכלכלי אלא גם בפן האישי.

אילו אפשרויות עומדות בפניי אם אני רוצה להעלים מידע מגוגל?

לאחר שהסברתי לכם את חומרת המצב, נגיע לחלק הכי חשוב – איך להעלים את המידע “הרע” עליכם מגוגל.

ובכן, אם אתם כאן, 99.9% אחוז שיש עליכם לפחות תוצאה אחת שלילית כשמחפשים את שמכם או שם העסק או המותג שלכם בגוגל.

ואם לא – אז אולי אתם בני משפחה, חברים או מקדמים בעצמכם שרוצים לדעת איך להעלים מידע בשביל הלקוח עצמו.

לכן קודם כל אתחיל בדבר הכי שולי אבל גם הכי חשוב: זה תהליך.

מה זאת אומרת? זה לא קורה מהיום למחר, זה יכול לקחת זמן – וזה תלוי כמובן במידת החומרה של התוצאות:

מאילו אתרים הם?

האם מדובר באתרים חזקים ומוכרים?

האם יש הרבה תוצאות רעות?

באילו ביטויים סביב שמכם או שם העסק יש תוצאות שליליות?

ועוד.

וכמו שציינתי בתחילת המדריך – כבוד ואמון קל להרוס בשנייה, אבל קשה מאוד לבנות אותם.

לכן, ניהול מוניטין לוקח זמן, וגם אז – חשוב שתבינו שסיכוי קלוש מאוד שבאמת תצליחו להעלים את המידע הזה מגוגל.

ולמה? ובכן, הסיכוי שהאתרים ישתפו אתכם פעולה וימחקו את הכתבות רק כי “ביקשתם באופן מנומס במייל או בטלפון” שואף לאפס.

גם אם תפנו לגוגל, הם לא ימחקו עבורכם את התוכן – אולי רק בהוראת בית משפט, והסיכוי שזה יקרה באמת קלוש גם הוא.

למה? כי רוב הסיכויים שהתוכן הלא הוגן שנכתב עליכם הוא נכון…

אני בעדכם, כן? אבל חשוב לי שתבינו איך זה הולך. אתם לא יכולים לתבוע וללכת לבית המשפט, או לתבוע – כי מה שמפורסם בגוגל הוא לרוב אמיתי ומתבסס על עובדות קיימות.

אם המקרה היה אחר, ויכולתם לתבוע על לשון הרע כי לא עשיתם כלום והוציאו דברים מהקשרם בכתבה – יש לכם סיכוי ואתם לא צריכים ניהול מוניטין.

אבל אני כמובן מדבר אתכם על מקרים בהם פורסמו עליכם כתבות שונות על מקרים שביצעתם והתפרסמו בפומבי.

אז מה אתה עוזר לי בתור מקדם שמתעסק בניהול מוניטין אתם שואלים?

לאחר שהבנתם שאי אפשר להעלים לגמרי תוצאות שליליות בגוגל, אסביר לכם מה אני עושה בתור מקדם אתרים פרילנסר שמתעסק בתחום המוניטין –

אני פשוט דואג “לדחוק” את התוצאות האלו ולהעיף אותם לעמוד השני!

כך שלמעשה העמוד הראשון עליכם תחת הביטויים שהושפעו יתמלאו בכתבות ובתוכן חיובי או ניטרלי עליכם.

נשמע פעולה פשוטה, קצרה וכזו שכל אחד יכול לעשות לבד, נכון?

אז זהו שלא… כי לרוב התוצאות שרוצים “להסיר” (ששוב, אני דוחק, לא מסיר), אלו תוצאות מאתרים חזקים מאוד, שגוגל תמיד תרצה לתת להם עדיפות.

הרי אם אעלה עליכם כתבה מעולה מאתר מסוים, ויש עליכם כתבה רעה מ-ynet למשל – זה לא כוחות בכלל.

זו הסיבה שחשוב לפנות אל איש מקצוע שידאג עבורכם לניהול המוניטין:

זה יחסי צבור לכל דבר, רק באינטרנט, לכן עליכם לפנות אל אדם שיש לו ידע וניסיון בתחום כדי שידאג לטפל לכם בדחיקת התוצאות השליליות בגוגל והכנסת מידע חדש, עדכני ומרענן גם כלפי הגולשים וגם כלפי גוגל.

לקבלת פרטים נוספים, להזמנת עבודה ולשאלות נוספות אתם מוזמנים לפנות אלי-

אני עומד לשירותכם בנוגע לכל נושא השיווק, קידום אתרים אורגני או ממומן, ניהול עמודים ברשתות החברתיות וכמובן גם לגבי ניהול מוניטין בפלאפון האישי והישיר שלי 050-5869056 .

ניתן גם למלא ולשלוח את הטופס צור קשר באתר שלי אם אתם מעדיפים שאחזור אליכם, או לשלוח לי מייל ישירות אל [email protected].

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button