fbpx

בניית דף נחיתה בוורדפרס – דף נחיתה שיכול להפוך בעתיד לאתר

בניית דף נחיתה בגוגללאחרונה הרבה פונים אלי לגבי שירות בניית דף נחיתה בוורדפרס – מדובר בבעלי עסקים שלא מבינים כל כך מה ההבדל בין דף נחיתה לאתר אינטרנט שלם מבחינת המחיר, מה יותר משתלם ומה יותר כדאי.

יש כאלו שכן יודעים מה ההבדלים, אך הם לא יודעים מה יותר מתאים לעסק שלהם.

ובכן, זה גם מאוד תלוי בתהליך הקידום והשיווק שאתם מתכוונים לעשות לאחר שהדף או האתר שלכם יהיו מוכנים.

אם למשל אתם מתכוונים לעשות קידום אורגני לאתר כדי להופיע בתוצאות של גוגל באופן טבעי ולראות תוצאות לטווח הארוך – אין ספק ששירות בניית אתרי וורדפרס הוא בדיוק בשבילכם.

אם אתם יותר בכיוון של קידום ממומן ואתם לא מתכוונים לעשות קידום אורגני, או אתם רוצים שירות ניהול עמוד פייסבוק עסקי ומדי פעם לעשות קמפיינים ממומנים עם דף שיאסוף פרטי קשר מהגולשים (“לידים”) – בניית דף נחיתה יתאים לכם כמו כפפה ליד.

דף נחיתה בוורדפרס – הפתרון לכל הבעיות

אך יש הרבה בעלי עסקים שגם רוצים לעשות קידום אורגני וגם קידום ממומן, או שעדיין לא סגורים איזה שיווק לעשות לעסק שלהם – ומה אם יום אחד הם יחליטו שנמאס להם מהקידום הממומן והם רוצים אורגני? או ההפך?

לכן אני מציע שירות בניית דפי נחיתה במערכת וורדפרס – המערכת המצוינת בה אני בונה אתרים ולא רק דפי נחיתה.

מערכת וורדפרס היא תשתית מצוינת לבניית אתרים בה רוב בוני האתרים משתמשים כיום לבניית אתרים. אם תשימו לב, מבט אחד חטוף באינטרנט מגלה שרוב האתרים היום בנויים באתרי וורדפרס, בעיקר אתרים של בעלי עסקים שרוצים להתקדם באופן אורגני בגוגל.

אני לא אומר שרק עם אתרי וורדפרס ניתן להגיע לעמודים הראשונים – יש עוד מערכות טובות, אבל עם וורדפרס הסיכויים לכך הם הגבוהים ביותר, וזה הרי מה שכולנו רוצים בסופו של יום.

וורדפרס היא מערכת פתוחה עם קוד פתוח שמותאמת באופן מצוין לכל הנושא של SEO וקידום. תוסיפו לזה שהמערכת מאוד ידידותית למשתמש וקלה להבנה (אני מעביר הדרכה בסיום השירות כך שגם אתם תוכלו לתפעל ולהוסיף תכנים משל עצמכם לאתר בקלי קלות!).

בתור מקדם אתרים, אתרי וורדפרס הם האתרים האהובים עלי כמובן. זה למה אני בונה דפי נחיתה גם במערכת וורדפרס.

ההבדל הוא שאם אתם מזמינים ממני דף נחיתה, אתם משלמים הרבה פחות מבניית אתר – כי בסופו של דבר, מה זה דף נחיתה? זה אתר עם דף אחד ראשי בלבד, לעומת אתר אינטרנט שמכיל יותר מדף אחד (דף שירותים, דף אודות, דף בלוג, דף צור קשר, דף הבית…).

אך דף נחיתה לא יראה כמו דף הבית באתר רגיל. דף נחיתה צריך לתפוס את תשומת הלב של הגולש, שגם ככה היא קצרה, ולגרום לו להבין תוך הזמן הקצר העומד לרשותנו על מה העסק שלנו, מי אנחנו, מה אנחנו מציעים ולמה כדאי לו לרכוש את שירותינו – כל זה בעזרת דף אחד בודד!

אצלי אתם מקבלים הכל – גם דף נחיתה מושקע ויפה וגם שירות כתיבת תוכן לאתרים שכולל בתוכו כבר את התוכן השיווקי שיגרום לגולש ליצור אתכם קשר! אתם גם חוסכים זמן וגם כסף, תחת קורת גג אחת!

בנוסף, אם יום אחד תתחרטו, או אם יום אחד תחליטו שאתם רוצים להתקדם ולבנות אתר – תוכלו לחסוך כסף רב ולהפוך את אותו דף נחיתה שעשיתי לכם, לאתר אינטרנט גדול! כך שלמעשה חצי מהתהליך כבר עברתם כי התשתית עצמה מוכנה – נשאר רק להפוך את מה שקיים לאתר אינטרנט מרשים וראוי להתחלת תהליך הקידום האורגני!

בהמשך אוכל אפילו לשמש בתור המקדם אתר שלכם ולהביא לכם תוצאות בתוצאות החיפוש הטבעיות של גוגל כך שאת כל השירותים אתם מקבלים אצל אדם אחד, מבלי ליפול בין הכיסאות ומבלי להעביר את הדף נחיתה או האתר שלכם אלפי ידיים אחרות!

רוצים דף נחיתה מושקע ומקצועי בוורדפרס? צרו איתי קשר עוד היום!

אתם מוזמנים להתקשר אלי עוד היום למספר הפלאפון 050-5869056 ואשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת לעסק שלכם כמו כפפה ליד – עם אופציה להפוך את הדף שלכם לאתר בהמשך!

רוצים שאני אפנה אליכם? היכנסו לעמוד צור קשר ומלאו את הטופס, ואדאג לחזור אליכם תוך פחות מ-24 שעות. ניתן גם לשלוח לי מייל ישירות לאימייל שלי [email protected].

למידע נוסף על שירותיי היכנסו לבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button