fbpx

שירות בניית דף נחיתה בגוגל

בניית דף נחיתה בגוגלבניית דף נחיתה בגוגל הוא בעצם שירות של בניית אתר, אך להבדיל מאתר אינטרנט בו יש המון דפים, בדף נחיתה, כמו שמו, מדובר על דף אחד בלבד.

הגולש שנכנס אל הדף בעצם “נוחת” לתוכו דרך קמפיינים ממומנים – בין אם זה מודעה בגוגל או בפייסבוק.

מטרת הדף היא לקדם שירות / מוצר מסוים של בעל עסק ולהניע את הגולש שנכנס אל הדף לבצע פעולה – אם זה להירשם לקורס, להצטרף לרשימת תפוצה על ידי קבלת מתנה למייל, קניית המוצר, השארת פרטים כדי שנציג יחזור אליו (“ליד”) וכו’.

דפי נחיתה VS אתרי אינטרנט

אז רגע – מה אתם צריכים, בניית אתר אינטרנט או דף נחיתה? מה יותר זול? מה יותר משתלם? אם המאמר הזה עשה לכם בלאגן בראש, ואתם חדשים בעולם השיווק והדיגיטל, הרשו לי לעשות לכם סדר בבלאגן:

ההבדל בין דף נחיתה לאתר הוא כמו שציינתי, שאתר מכיל יותר מדף אחד (יש דף הבית, דף אודות, דף צור קשר, דף שירותים, דף המלצות, דף בלוג, פוסטים ועוד ועוד – אלו דוגמאות על קצה המזלג) לעומת דף נחיתה שהוא כאמור רק דף אחד שצריך להיות כמה שיותר קצר (אך עם תוכן איכותי, ארוך ומקצועי), קולע וברור מבחינת המסר אותו רוצים להעביר ואפשרויות רבות ליצירת קשר שיעזרו לגולש לממש את ביצוע הפעולה.

לגולש אין הרבה זמן – עלינו לנצל כל שניה שהוא נמצא אצלנו בדף ולגרום לו להבין בדיוק מי אנחנו, מה אנחנו מציעים לו ולמה כדאי לו לרכוש את השירות שלנו.

גם המטרה של בניית אתרי וורדפרס וגם של בניית דפי נחיתה היא בסופו של דבר להגביר את יחס ההמרה ולמכור.

אך חשוב לציין שדפי נחיתה לא מתאימים לתהליך קידום אורגני מכיוון שמדובר בדף אחד, אין כל כך מה לקדם בצורה אורגנית.

דף נחיתה מתאים במיוחד למי שעושה ובונה קמפיינים ממומנים בגוגל או בפייסבוק – בין אם זה קידום ממומן או בניית קמפיין ממומן בפייסבוק.

כך שאותם אנשים שמתעסקים בממומן ומההתחלה לא מתכננים לעשות קידום אורגני לאתר שלהם, מסתפקים בבניית דף נחיתה.

אך יש הרבה בעלי עסקים שגם משקיעים גם באורגני ועל הדרך משווקים מוצר או שירות ספציפי דרך דף נחיתה מושקע וקמפיינים ממומנים – כל אחד ומה שמתאים לו.

מה אני יכול להציע לכם?

בטח הספקתם להבין שאני בונה אתרים, ולא תתפלאו לדעת שאני גם בונה דפי נחיתה.

אך מה שמייחד אותי מבוני דפי נחיתה רבים אחרים הוא שאני בונה את הדף אך ורק במערכת וורדפרס, בניגוד למתחרים אחרים שלי שבונים דפי נחיתה בכל מיני מערכות אחרות ומגוונות.

כך שאתם מקבלים דף מושקע, יפה, איכותי, וכבר עם כל התוכן השיווקי והמקורי המתאים, אותו גם אני כותב לכם (כי אני מספק שירותי כתיבת תוכן לאתרים) – כך שאתם בעצם חוסכים גם זמן וגם כסף, כי אתם מקבלים דף מוכן לקידום!

בנוסף, היתרון במערכת וורדפרס הוא שבהמשך, אם תתחרטו יום אחד ותרצו אתר, או שיום אחד תתחילו להיות גדולים ותחליטו שהגיע הזמן לבנות אתר – תוכלו להפוך את אותו דף נחיתה לאתר אינטרנט גדול! כך שחצי מהתהליך כבר עשיתם וחסכתם כסף כי התשתית כבר מוכנה!

ומי יודע, אולי בהמשך אוכל גם לשמש בתור מקדם אתרים שלכם והדרך שלנו תהיה ארוכה ביחד… 😉 כי בסופו של דבר, ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלי.

צרו איתי קשר עוד היום ותקבלו דף נחיתה מושקע ומרשים!

התקשרו אלי עוד היום לפלאפון 050-5869056 ואשמח לתת לכם הצעת מחיר הוגנת ושווה שלא תוכלו לסרב לה!

מעדיפים להתכתב? שלחו ומלאו את הטופס בעמוד צור קשר ואדאג לחזור אליכם תוך 24 שעות, או כתבו לי ישירות לאימייל [email protected].

עוד על שירותיי ולקריאה של טיפים, המלצות, מדריכים ועוד – מחכה לכם בבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button