fbpx

בניית אתרי וורדפרס – האתרים הכי טובים לקידום אורגני בגוגל

בניית אתרי וורדפרסבניית אתרי וורדפרס הם בניית אתרים במערכת שנחשבת להכי טובה לקידום אורגני בגוגל.

הרי כל מי שבונה לעצמו היום אתר, השאיפה שלו היא להרוויח מהאתר בסופו של דבר ושיהווה את תיק העבודות שלו באינטרנט.

היום כל בעל עסק שמכבד את עצמו מחזיק אתר באינטרנט – האתר בעצם הוא כרטיס ביקור דיגיטלי שלנו שיכול להציג את כל היכולות, העבודות שלו, ההמלצות עלינו ועוד במקום אחד שלם שיבהיר לגולש על המקצועיות שלנו, הוותק ועוד.

האתר יכול בעצם לשכנע את הגולש להפוך לגולש – הוא רואה שהאתר מושקע, כתוב יפה ובצורה משכנעת וקלה, שיש המלצות מלקוחות של בעל העסק, שהרבה אנשים עובדים איתו, שקל מאוד ליצור איתו קשר ובכך הוא גם נגיש.

גם אם הגולש לא יצור אתכם קשר בסופו של דבר, תאמינו לי שאת הביקור באתר הוא לא ישכח. כשהוא יצטרך בסופו של דבר את השירות שלכם, הוא יזכור את האתר הנוח והקליל בו הוא גלש ויפנה אליכם.

ואיך מרוויחים מהאתר? בשביל כך צריך שהאתר יקבל חשיפה ובדיוק בשביל זה צריך קידום אתרים אורגני כדי שירים את האתר לראש תוצאות החיפוש בגוגל.

בתור בונה אתרי וורדפרס, זו המערכת המובילה, הפופולארית, הנפוצה והאהובה ביותר היום לכל סוג האנשים שצריכים היום אתרים: כאלו שאוהבים לכתוב בלוגים, כאלו שרוצים אתר שיהיה גם חנות או לבעלי עסקים שרוצים אתר תדמיתי או רק “דף נחיתה”.

היתרון בבניית אתר בוורדפרס היא בכך שהמערכת היא חופשית, נגישה ובעלת קוד חופשי ונקי מה שמאפשר לערוך שינויים, היא קלה מאוד לשימוש וניהול ואין שום הגבלה על מספר התכנים.

שלא כמו במערכות אחרות כמו וויקס שדורשות שאחסון האתר נעשה אצלם, בוורדפרס אתם חופשיים לעשות מה שאתם רוצים, לאחסן איפה שאתם רוצים, לקנות את הדומיין איפה שבא לכם ועוד.

אם אתם מחפשים בעל מקצוע פרילנסר שמומחה לכל מה שקשור לבניית אתרי וורדפרס, אני כאן בשבילכם בשביל לבנות לכם את האתר שתמיד חלמתם עליו.

מכיוון שאני מקדם אתרים, האתר נבנה כבר מההתחלה בהתאם לדרישות של גוגל, מה שבסופו של דבר יגרום לאתר להיסרק במהירות באינדקס של גוגל ועוד בדפים גבוהים.

לאחר שאסיים לבנות את האתר הוא יהיה מותאם ב-100 אחוז לגוגל כך שבמקום לבזבז זמן על התאמתו לגוגל כמו ביצוע אופטימיזציה למנועי חיפוש לתוכן שקיים באתר או הוספת תוכן שיווקי בסיסי – תוכלו מיד להתחיל בתהליך הקידום כך שגם תחסכו זמן וגם תחסכו כסף!

רוצים לדעת עוד על בניית אתרי וורדפרס? מחפשים בונה אתרים פרילנסר? צרו איתי קשר !

אם סיימתם לקרוא את המאמר שכתבתי על בניית אתרי וורדפרס ואתם מחפשים בעל מקצוע פרילנסר שמומחה לכל הנושא של קידום אתרים ובניית אתרי וורדפרס אתם מוזמנים להתקשר אלי למספר 050-5869056 ולצאת איתי ביחד למסע השיווק יד ביד עד להצלחה!

אני מקדם אתרים אשר זמין עבורכם תמיד לכל שאלה ופניה גם במייל שכתובתו [email protected].

אתם יכולים גם למלא את הפרטים שלכם בעמוד צור קשר ואחזור אליכם בהקדם האפשרי!

לעוד מידע עלי, על העבודה שלי ועל המדריכים שלי היכנסו לבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button