איך תבחרו מקדם אתרים מקצועי לאתר שלכם?
אם אתם כאן, זה אומר שיש לכם אתר (או שרק עכשיו פניתם אל בונה אתרים ואתם בתהליך של יצירת אתר) ואתם שואלים את עצמכם איך תבחרו מקדם אתרים מקצועי.
אחרי הכל, בניית אתרים הוא צעד משמעותי עבור כל בעל עסק שמכבד את עצמו, כי הוא כרטיס הביקור שלכם באינטרנט.
אך עדיין, כדי שאנשים יכנסו לאתר שלכם, יתרשמו מהעבודה שלכם, מהשירות שאתם מציעים ויוכלו לקנות ממכם, הם צריכים לדעת עליו.
וכדי להשיג את זה, האתר צריך לעבור תהליך קידום אתרים אשר יעזור לו להתמקם בתוצאות החיפוש של מילות מפתח מסוימות המתאימות למוצר ולשירות שלכם.
כך למעשה, הגולש הפוטנציאלי יחפש משהו בגוגל, ימצא אתכם, יכנס אליכם לאתר ויתרשם ממה שאתם מציעים או נותנים.
איך עושים קידום לאתר?
המטרה הראשית והעיקרית של כל בעלי עסקים, היא להופיע בגוגל. אחרי הכל, זה מנוע החיפוש הגדול, החזק והמפורסם ביותר בעולם.
כמובן שיש עוד מנועי חיפוש כמו יאהו או בינג, אך אחוז בודד בלבד משתמש בהם.
ובכן, ישנם שני סוגים של קידום: ממומן ואורגני.
ממומן, כמו שמו, הוא קידום בעזרת תשלום לגוגל עבור הופעה מהירה וישירה בראש תוצאות החיפוש תחת המילים המתאימות לעסק שלכם.
קידום אורגני לעומת זאת, זה תהליך טבעי בו האתר מקודם על ידי בן אדם (כמו מקדם אתרים או בעל העסק עצמו במקרים והוא גם מקדם).
באורגני לא משלמים לגוגל אלא מבצעים מספר דברים שעוזרים לאתר להתקדם באופן רגיל, כמו ביצוע מחקר מילות מפתח איכותי, יצירת קישורים, כתיבת תוכן לאתר ועוד.
כמובן שאפשר לשלב בין שניהם, ולכל סוג קידום יש את היתרונות והחסרונות שלו.
אם הקידום הממומן נשמע לכם חלומי (ואפשר להבין – מופיעים ישר בראש התוצאות, מה שיכול לקחת לא מעט זמן באורגני) תגלו שיש לו לא מעט חסרונות:
הרבה אנשים “מדלגים” על המודעות כי הם רואים בזה משהו לא רלוונטי או ספאם, מתחרים שעושים קליקים בכוונה (אתם משלמים על כל קליק), לא כל קליק הופך ללקוח וגולשים רבים יכולים לנטוש את האתר אם הוא לא איכותי או מדבר אליהם.
קידום אורגני אומנם לוקח יותר זמן ולא מביא תוצאות מיידיות, אבל אתם משקיעים למעשה לטווח הרחוק ומקבלים דברים איכותיים בתמורה, והעלויות שלו הרבה יותר נמוכות מהממומן במקרים רבים.
למה לא כדאי לקדם את האתר לבד?
יש כמה סיבות למה כדאי לכם לבחור מקדם אתרים פרילנסר שיעשה את עבודת הקידום למענכם:
קודם כל, עליכם לדעת כיצד לקדם את האתר – הטעות הכי קטנה, אשר יכולה להיגרם מתום לב, יכולה לעכב את התקדמות האתר ואפילו לעצור אותו.
כמו כן, הסיבה השנייה היא זמן – שכידוע, כסף תמיד בא והולך, אך הזמן בעיקר הולך.
במקום להשקיע זמן לקידום תוכלו להקדיש את הזמן כדי להתעסק במה שאתם מומחים בו הכי טוב – לתת שירות.
איך תבחרו מקדם אתרים מקצועי – או: מה עליכם לדעת לפני שסוגרים חוזה מול מקדם?
מכיוון שקידום אתרים הוא תחום רחב ודינמי בעל ביקוש עצום, יש המון חברות קידום ומקדמים פרילנסרים בארץ.
אך לפני שאתם בוחרים מקדם, כדאי לבדוק איתו כמה דברים:
מומלץ להתרשם מהאתר שלו ולקרוא אודותיו, על כמה שנים הוא בתחום, לקרוא תגובות של לקוחות מרוצים ואפילו לבקש המלצות.
גם אמון ותקשורת טובה היא פקטור חשוב לא פחות. על המקדם להיות אובססיבי לעסק שלכם כאילו היה שלו ולספק לכם עבודה טובה עם שירות לקוחות מלא-
כשזה אומר מענה להודעות או מיילים ודיווח על כל מה שנעשה במסגרת קידום האתר.
אני למשל, שולח בכל סוף חודש עבודה דוח מפורט על התקדמות האתר ועל מה שנעשה בו בחודש האחרון-
כך הלקוח יכול להיות עם היד על הדופק, לדעת מה עשיתי ולראות כיצד האתר התקדם כתוצאה מכך.
מעוניינים שאקדם לכם את האתר באופן אורגני או ממומן?
אתם מוזמנים להרגיש נוח ולהתקשר אלי, לספר לי עליכם ועל העסק שלכם, להתעניין בשירותי שיווק ולקבל הצעת מחיר שתתאים לכם כמו כפפה ליד –
ניתן לפנות אלי בפלאפון 050-5869056 או במייל [email protected] – והשמיים הם הגבול.
עוד מדריכים, טיפים והמלצות מעולם הקידום ומעולמי כמקדם בבלוג שלי.