fbpx

קידום אורגני על ידי מקדם אתרים מקצועי – עם תוצאות לטווח הרחוק

קידום אורגני על ידי מקדם אתרים מקצועיקידום אורגני על ידי מקדם אתרים מקצועי זה הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות לעסק שלכם – הרי נוכחות בתוצאות החיפוש של גוגל הוא אחד הדברים החשובים ביותר לכל בעל עסק, קטן או גדול ככל שיהיה.

הדרך להגיע לעמודים הראשונים, בתוצאות “הרגילות” (אלו שלא מופיעים בתור “מודעה” בתחילת התוצאות או למטה, הנעשים על ידי קידום ממומן) היא אחת המטרות המובהקות של כל עסק היום, לא רק בישראל אלא בכל העולם.

למה אתם שואלים? מכיוון שגוגל היא המנוע חיפוש בו כולם משתמשים כדי לחפש דברים, למצוא נותני שירותים, למצוא תשובות לשאלות, לברר דברים וכמובן להגיע אל אנשים כמוך המספקים מוצר מסוים.

הרי אתם לא שמעתם על אף אחד שמחפש משהו ביאהו, כן? כמובן שתמיד יהיו יוצאים מן הכלל, ויכול להיות שאת/ה ממש, זה שקורא את שורות אלו, משתמש ביאהו (אני בספק בעניין) אך עדיין – הרוב משתמשים בגוגל.

זו אחת הסיבות למה קידום אתרים אורגני הוא כה חשוב. לקידום אורגני יש המון יתרונות, אך רק חיסרון אחד – הוא לוקח זמן, וצריך סבלנות, הרי מדובר בתהליך. אך מה, התוצאות הם לטווח הארוך, וברגע שתגיעו להישגים ולמקומות טובים, אתם צריכים עדיין להמשיך לשמור על המקום שלכם כמובן ולהמשיך לקדם, אבל זה הרבה יותר משתלם וזול מקידום ממומן בו אתם בידיים של גוגל.

אז למה לא קידום ממומן?

אני לא אומר שקידום ממומן גרוע ולא מביא תועלת, שלא תבינו אותי לא נכון. אם יש לכם המון תקציב ולא אכפת לכם לפזר כספים על ימין ועל שמאל – יכול להיות ששווה לכם להשקיע בקמפיינים ממומנים באדסנס, המערכת לקמפיינים של גוגל.

אך לעומת הקידום אורגני, בו יש רק חסרון אחד (לוקח זמן, זה תהליך, לא קסם – רומא הרי לא נבנתה ביום), לקמפיין הממומן יש המון חסרונות, והנה כמה מהם (יש עוד, אבל לא רציתי להכביד עליכם):

תוצאות לטווח הקצר בלבד

קודם כל, הקמפיין הממומן הוא לטווח הקצר בלבד. לעומת האורגני, שהוא לטווח הארוך. כלומר, כדי להופיע בגוגל בצורה של מודעה, לא צריך אתר מושקע או מרשים (מה שיכול להפוך לחסרון ברגע שהגולש עושה קליק ורואה כמה האתר לא מושקע…) – צריך רק כרטיס אשראי, ואתם בפנים.

אך ברגע שנגמר לכם התקציב היומי שהקצבתם לגוגל – אתם תיעלמו באותה מהירות שבה הופעתם. אותו דבר גם לגבי התקציב החודשי.

מה שכן, זה טוב למקרים של הקמת אתר חדש, כי הקמפיין הממומן יכול להביא טראפיק (תנועה) לאתר ולהביא לו נוכחות, שתתן לאתר דחיפה על ההתחלה. זה גם טוב במקרים של “מילוי יומן” אם נקלעתם לתקופה שאין עבודה בכלל.

המתחרים גורמים לכם לשלם יותר

לכל עסק יש מתחרים, והמתחרים האלו גם מחפשים את עצמם רבות בגוגל – והם אוהבים מאוד ללחוץ על המתחרים שלהם, ככה הם “מעיפים” אותם מהתוצאות.

כך שיוצא שאתם משלמים על קליקים שנעשו על ידי המתחרים שלכם, ולא על ידי לקוחות פוטנציאלים – אתם גם מפסידים כניסה וחשיפה של גולשים אמיתיים וגם אוכל לכם את התקציב.

באורגני לעומת זאת, כל קליק הוא מבורך – גם של מתחרים, כי זה מראה שזה עניין אותם והאתר שלכם רלוונטי לתוצאה שאנשים חיפשו.

המחיר לקליק יקרים

אם חשבתם שלשלם לגוגל זה יותר זול מלשלם עבור שירותי מקדם אתרים – טעות בידיכם. המחיר לקליק יכול לעלות במהרה, ועבור ביטויים ממש חזקים אתם תצטרכו לשלם בהתאם, כדי לעמוד בתחרות מול מתחרים חזקים.

לכן, כדאי לקבל תמיכה בניהול הקמפיין על ידי מקדם אתרים פרילנסר המתעסק בקידום שידאג לעקוב אחר הקליקים, עריכת המודעות והקמפיין עצמו.

נ.ב

אם יש לכם עמוד בפייסבוק, תשמחו לגלות שיש גם ניהול קמפיין ממומן בפייסבוק, שהוא מאוד שונה מהקידום הממומן בגוגל.

שווה ללחוץ כאן כדי לקרוא עוד על הקמפיינים שאפשר לעשות ברשת החברתית האהובה.

מתעניינים בקידום ורוצים לקבל הצעת מחיר? צרו איתי קשר!

בעלי עסקים, קטנים או גדולים, הגיע הזמן שתקבלו את הנוכחות באינטרנט שתמיד הגיעה לכם! התקשרו אלי עוד היום למספר הפלאפון האישי שלי 050-5869056 ואדאג להציע לכם את השירות שהכי מתאים לעסק שלכם כמו כפפה ליד – החל מקידום אתר ועד שיווק ברשתות חברתיות !

רוצים שאצור אתכם קשר? מלאו את הטופס בעמוד צור קשר או שלחו לי מייל לכתובת לכתובת [email protected] ואדאג לחזור אליכם תוך פחות מ-24 שעות – בהתחייבות.

עוד עלי, על שירותי הקידום והשיווק שלי ועל לקוחותיי המרוצים – היכנסו לבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button