fbpx
קידום אורגני לתוצאת חיפוש אפס בגוגל
תוכן עניינים

אני רוצה להיות 0: קידום אורגני לתוצאת חיפוש אפס בגוגל

אם אתם מתעניינים לגבי קידום אורגני לתוצאת חיפוש אפס בגוגל הגעתם למקום הנכון ביותר באינטרנט:

במאמר הבא אני הולך לספר ולשתף אתכם בכל מה שחשוב לדעת ולהבין לגבי תוצאות ה-0 שנכנסו לאחרונה לחיינו.

אך האמת היא, שהפיצ'ר הזה קיים כבר משנת 2018, ועם השנים הוא רק הולך ומשתדרג-

כשרק לאחרונה הוא למעשה נכנס לחיינו, לתוצאות החיפוש של גוגל בעברית.

אז מה זה תוצאות אפס בגוגל? למה חשוב להכיר אותן ולהופיע בהן? ורגע – האם הן טובות בכלל בשבילנו, בעלי האתרים, או שלא? הישארו איתי!

אז מה זה תוצאת חיפוש אפס בגוגל?

אתם בטח שמתם לב כבר בעבר שאם הייתם מחפשים משהו ספציפי בגוגל, לפעמים הייתה מופיעה לכם תוצאה שנותנת לכם את התשובה המדויקת:

תשובה שמופיעה כבר בתוצאות החיפוש של גוגל, מבלי שתכנסו לאף אתר שגוגל מציעה לכם.

לא קרה לכם או לא זכור לכם? קחו דוגמה: היכנסו עכשיו לגוגל ותחפשו את המילה "דולר", או את המילה "פסח":

במילה דולר תוכלו לדעת מיד מה ערך הדולר, ובמילה "פסח" למשל תוכלו לגלות מתי התאריך של החג יוצא.

כלומר – עד היום, התרגלנו שכשאנחנו מחפשים משהו בגוגל, מנוע החיפוש מציג לנו בדרך כלל 10 תוצאות של אתרים שעוברים קידום אורגני, הרלוונטיים לחיפוש שלנו-

וזה לצד אתרים נוספים עם תווית "מודעה" שאלו למעשה אתרים שעוברים קידום ממומן.

אז התוצאה האפס היא למעשה תוצאה אורגנית שקודמת ל-10 האתרים המוצגים בגוגל:

מטרתה היא לספק תשובה מהירה לשאלה שהגולש חיפש, במינימום זמן ומבלי שהגולש יבצע פעולה ספציפית ויכנס לאחד האתרים המוצגים בגוגל-

כך למעשה הגולש "נשאר" בגוגל ולא עוזב את מנוע החיפוש שלה.

האם תוצאה אפס טובה או לא טובה לבעלי האתרים?

לאחר שהבנתם מה זה תוצאה אפס, אני בטוח שרצה לכם המחשבה הזו בראש, שזה גרוע ויכול רק לפגוע בנו, בעלי האתרים:

גוגל עד היום נתנה לנו במה, והיום יוצא שהיא סוג של "מתחרה" בנו-

היא "לוקחת" לנו גולשים רבים שיכלו בקלות להיכנס לאתר שלנו, לקרוא את התוכן שלנו ואף להתרשם ולהתקשר שלנו:

כך שהם רק מקבלים את התשובה לשאלה אותה הם רצו לדעת, וממשיכים הלאה, כך שאנחנו מפסידים קליקים וגולשים חדשים.

קחו לדוגמה את אתרי ה-Lyrics בחו"ל שהיו מרוויחים יפה מאוד מהפרסומות באתר שלהם:

הם לא היו צריכים להשקיע כל כך באתר שלהם, חוץ מלפרסם מילים לשירים ולהיטים מוכרים.

אך היום, מספיק לרשום רק את שם השיר בגוגל, מבלי אפילו לצרף את המילה "lyrics" לשם השיר, ומיד המילים שלו קופצות בגוגל, מה שפגע רבות באתרים האלו.

אבל חכו, לא הכל שחור: לפני שאתם קורעים את הבגדים שלכם ורצים להתקשר אל מקדם האתרים שלכם, עצרו-

יש גם יתרונות! כי אם אנחנו נביא את האתר שלנו לתוצאת אפס, נוכל לשפר את נראות העסק שלנו בתוצאות החיפוש של גוגל ואף לגרום לאנשים ללחוץ דווקא על האתר שלנו.

גם אל תשכחו שגוגל לא יכולה להציג את כל התוכן שלנו בתוך תוצאת האפס:

היא בדרך כלל מתמצתת ולוקחת שורות מסוימות מתוך המאמר, כך שאם הגולש ירצה להעמיק ולדעת יותר – הוא יצטרך ללחוץ על התוצאה ולהיכנס לאתר:

כך שאלו שכן ייכנסו אלינו הם אנשים סופר ממוקדים שכבר הביעו עניין ורלוונטיות, ועצם העובדה שהם הגיעו אלינו דרך תוצאה 0 תגרום להם להתרשם מאיתנו.

קידום אורגני לתוצאות חיפוש אפס בגוגל

אוקיי, שכנעת אותי. אז איך מגיעים לתוצאת אפס בגוגל?

לאחר ששכנעתי אתכם שתוצאת אפס היא דבר לא דבר רע שיכול להביא לכם לא מעט קליקים אורגניים איכותיים וממוקדים, הגיע הזמן להבין איך עושים את זה.

אז בתור מקדם אתרים פרילנסר, מיד עם עליית הפיצ'ר בגוגל ישראל, גיליתי שלא מעט דפים באתר שלי ובאתרים אחרים שאני מנהל עבור לקוחות, הגיעו מיד לתוצאות אפס:

כלומר, אם האתר שלכם עובר קידום כמו שצריך, אתם לא צריכים לעשות משהו מיוחד בשביל להגיע לשם.

אבל בכל זאת, כדי לענות לכם על השאלה, להלן כמה דגשים חשובים שכדאי להקפיד עליהם בכתיבת תוכן, שזה נכון לא רק בשביל להגיע לתוצאה 0-

אלא עבור כל מי שרוצה להתקדם בתוצאות החיפוש של גוגל:

כתבו תוכן מושקע, ממוקד ואיכותי

ככל שהתוכן שלכם יהיה יותר איכות, ממוקד, רלוונטי למה שהגולש חיפש ומקצועי – אתם בדרך המלך לתוצאת האפס.

אני יודע שזה נשמע נדוש, ואתם כבר יודעים שהתוכן הוא המלך בכל הקשור לעולם של קידום אתרים (אגב, זה בייל גייטס אמר, לא אני)-

אבל התוכן הוא בעצם הכל באתר – בלעדיו אין לגולש מה לחפש אצלכם, לכן עליכם לדאוג שהוא ייצא מהאתר שלכם מרוצה:

תאמינו לי שזה כבר יגרום לו ליצור אתכם קשר, להזמין את שירותכם או לקנות ממכם –

ואם לא, לא נורא, הוא עדיין יזכור אתכם וסביר להניח שאם תמשיכו לשווק נכון, הוא ימשיך להגיע אליכם ובסופו של דבר הוא יהפוך ללקוח בדרך כזו או אחרת.

וזכרו עוד משפט קטשי שרלוונטי לכאן גם – זו לא הכמות, זו האיכות!

אל תשכחו לבצע אופטימיזציה

בעזרת אופטימיזציה לתוכן, הרובוט של גוגל יכול להבין יותר טוב את הסדר הפנימי של התוכן:

מה הכותרות הראשיות (אותן הוא סורק בתוך תוצאות האפס – לכן נסו למיין אותם לפי נושאים), תוכן פנימי, מילות מפתח, קישורים פנימיים ועוד.

תהיו כמה שיותר ספציפיים

ברגע שהחלטתם לכתוב מאמר על תחום מסוים – כתבו תוכן איכותי המתבסס על התחום הזה באופן בלעדי וספציפי.

כלומר, אל תתחילו להתפזר ולשלב בתוך המאמר תוכן על דברים שלא קשורים לתחום.

על ידי כך אתם עוזרים לגוגל לעזור לכם, ואתם גורמים לזחלן שלהם להבין שאתם לא מתפזרים ואתם יודעים על מה אתם מדברים, לכן גם תוצאת האפס מגיעה לכם.

רוצים להגיע גם לתוצאה אפס, ואפילו לאחת?

מוזמנים להצטרף לשורת לקוחותיי המרוצים ולהתקדם באינטרנט-

התקשרו אלי לפלאפון 050-5869056 ואשמח לעמוד לשירותכם.

מעדיפים לכתוב לי? מלאו ושלחו את טופס צור קשר באתר שלי ואדאג לחזור אליכם.

מוזמנים לסמן לייק בעמוד הפייסבוק שלי ולשמור על קשר!

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב print
שיתוף ב email
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button
error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

דילוג לתוכן