fbpx
קידום אורגני לעסקים
תוכן עניינים

קידום אורגני לעסקים – ככה תגיעו ללקוחות בדרך טבעית!

קידום אורגני לעסקיםאם אתם עצמאים ובעלי עסקים, אתם בטח יודעים כבר שתהליך קידום אורגני לעסקים הוא אחד הדרכים הכי חשובים ליצירת מודעות, חשיפה ולקוחות.

בעזרת קידום אתרים אורגני, ניתן להגיע לקהלים חדשים מדי יום ולהשתמש בתוצאות החיפוש הטבעיות של גוגל ליצירת טראפיק חדש לאתר.

לא משנה אם אתם עסקים קטנים או גדולים ומה התקציב השיווקי שלכם – קידום אורגני הוא שיווק דיגיטלי הכרחי וחשוב שאסור לוותר עליו.

גם אם יש לכם תקציב ענקי ואתם יכולים להרשות לעצמכם יצירת קמפיינים גדולים וממומנים בגוגל או בפייסבוק, עדיין תגלו שקידום אורגני הוא רלוונטי עבורכם.

וגם אם התקציב שלכם הוא מוגבל מאוד ואתם צריכים רק לבחור שירות שיווקי אחד – הקידום האורגני הוא ללא ספק השקעה נכונה, במיוחד לטווח הארוך.

הרבה בעלי עסקים חדשים טוענים ששיווק זה דבר יקר או שאין להם סבלנות עד שהם יגיעו לעמוד הראשון בגוגל-

חשוב להבין ששיווק זה לא קסם, אכן קידום אורגני לוקח זמן, אבל בסופו של דבר הכסף שלכם לא הולך לאיבוד-

אתם בונים את עצמכם ומשקיעים בעסק שלכם, כך שהמחיר אותו תשלמו יחזור אליכם בסופו של דבר.

זה עדיף מאשר קידום ממומן בו אתם משלמים רק על ההווה ועל הופעה מיידית בגוגל.

כי ברגע שתפסיקו לשלם – האתר שלכם לא יהיה, בניגוד לקידום אורגני בו אתם בונים את עצמכם כדי להישאר ולא להיעלם במהירות בה הופעתם.

לגבי המחירים – חשוב לי כבר לציין שעסק שמנסה לחסוך בפרסום, יורה לעצמו בסופו של דבר ברגל.

כי בלי פרסום ושיווק, אף אחד בחיים לא ידע עליכם, וזה מצב שאתם לא רוצים שיקרה.

קידום אורגני לעסקים – או: למה גוגל כל כך חשובה לנו?

אני מניח שאתם לא צריכים אותי כדי להסביר לכם על גוגל, למה היא חשובה ולמה אנחנו רוצים להיות שם.

גם בתור מקדם אתרים ובעל עסק עצמאי, וגם בתור אדם רגיל מהשורה – גוגל היא ממזמן חלק מחיינו היום יומיים:

אנחנו משתמשים בה לפחות פעם ביום, יש לנו אפילו חשבון אימייל בגוגל, אנחנו משתמשים באפליקציית מפות שלה, כותבים או קוראים ביקורות על עסקים בה ועוד.

יש בגוגל כל מה שאנחנו צריכים – מענה לשאלות, מידע, המלצות, מה לא.

בתור בעלי עסקים, הופעת האתר שלנו בתוצאות של גוגל היא חשובה מאוד.

למשל, אם אני מקדם אתרים פרילנסר – ארצה שכשמישהו יחפש נותן שירות כמוני, הוא ימצא אותי.

אותו דבר גם לגביכם – הלקוחות הפוטנציאלים שלכם כבר שם, ואתם רוצים שגוגל תסמוך עליכם כדי שהיא תוכל "להמליץ" עליכם בלב שלם לגולשים.

אז מה עושים בשביל שזה יקרה? למה שגוגל תציג דווקא אותנו בעמודים הראשונים ולא אתרים של מתחרים?

כאן בדיוק נכנס לתמונה הקידום האורגני.

אם אתם רוצים שגוגל תציג אתכם גבוה בתוצאות, אתם צריכים להשקיע בקידום אורגני שכל מטרתו היא לגרום לגוגל "לאהוב" את האתר שלכם ולקרוא אותו בקלות.

הרי בסופו של דבר, לגוגל אינטרס אחד – לא להביא לכם לקוחות, אלא לשרת את צרכי הגולש.

כלומר, גוגל רוצה להתאים את התוצאה הכי מתאימה למה שהגולש חיפש, כדי שהוא יהיה מרוצה וימשיך להשתמש בשירותיה.

בקידום האורגני חשוב להשקיע עבור גוגל, אבל לא רק – בסופו של דבר, מי שאנחנו רוצים שיכנס לאתר שלנו ויבצע את פעולת הקנייה (בין אם זה קניית מוצר או שירות, השארת פרטים וכו') – זה הלקוח האנושי, ולא הרובוט של גוגל.

לכן, קידום אתרים בצורה אורגנית חייב להתבצע על ידי מומחה לקידום אתרים שיודע מה שהוא עושה ויכול לספק זאת עבורכם על הצד הטוב ביותר.

לא עדיף קידום ממומן? ככה ישר מופיעים בגוגל!

אתם יכולים לשאול עוד אלפי מקדמי אתרים ובעלי עסקים קטנים וגדולים – כולם יגידו לכם, כמעט בפה אחד, שעדיף קידום אורגני על ממומן.

גם את הגולשים ואנשים שהם לא בעלי עסקים יעדיפו אורגני – ואני ממליץ לכם לעשות את הניסיון הבא:

תשאלו את בני משפחתם או את חבריכם את השאלה הבאה:

כשאתם מחפשים משהו בגוגל – האם אתם נכנסים לתוצאות האורגניות (הרגילות) או לתוצאות הממומנות (התוצאות בראש הדף עם האייקון "מודעה")?

אתם תגלו במהירות שגם הגולשים נמנעים ממומן, כי הם רואים במודעות משהו פרסומי, ספאמי ותוצאה "לא רלוונטית" שנדחפה להם לתוצאות.

זה כבר פסיכולוגי אצל רוב האנשים פשוט לדלג על התוצאות הממומנות – כמובן שיש המון אנשים שכן נכנסים אליהם, אבל התנועה היא הרבה יותר נמוכה מזה שמקבלים האתרים המופיעים בצורה אורגנית.

עוד חסרונות שתמצאו בקידום הממומן הוא כמו שציינתי בהתחלה – התוצאות הן לטווח הקצר בלבד ולא לטווח הארוך כמו האורגני.

ועוד תופעה מכוערת שאני נחשף אליה כל הזמן היא שמתחרים עושים אחד לשני קליקים כדי "להעיף" אותם מתוצאות החיפוש-

ככה שאתם לא רק משלמים ביוקר, אלא משלמים לחינם.

מה החסרונות בקידום אורגני?

כמובן שלא הכל ורוד בקידום אורגני, וחשוב לי להבהיר זאת לכל לקוח או גולש מתעניין – כי חשוב לי לעשות תיאום ציפיות כבר מההתחלה ולהציג הכל ללקוח, שחור על גבי לבן.

החיסרון המרכזי והבולט הוא שהקידום האורגני לוקח זמן. מה זה זמן? זו שאלה שאין לה תשובה מדויקת:

הרי לאף מקדם אין מניות או קשרים בגוגל, ואי אפשר לדעת בדיוק מתי האתר יהיה בתוצאות הראשונות.

כמובן, יכול לקחת בין חצי שנה לשנה, ובתחומים מסוימים אפילו מעל שנה כדי להופיע בעמוד הראשון.

זה מאוד משתנה ותלוי בכמה גורמים:

כמה זמן האתר שלכם קיים?

האם הוא עבר אי פעם קידום?

אם כן, האם הוא נעשה בצורה נכונה?

האם ההיררכיה באתר בנויה באופן נכון ל-SEO?

האם יש בו תקלות או שגיאות?

ואני יכול להמשיך עם השאלות האלו עוד כמה מאמרים.

לכן, יש לקחת בחשבון שמדובר על תהליך שלוקח זמן ויש להיעזר בסבלנות (תכונה שאנו הישראלים לא בורכנו בה) כדי לקבל תוצאות.

מחפשים מקדם אתרים מומחה? הגעתם למקום הנכון!

אשמח לעמוד לשירותכם ולקדם את האתר שלכם by the book ולהביא אתכם לתוצאות.

מוזמנים להתקשר אלי עוד היום לפלאפון 050-5869056 או לכתוב לי למייל [email protected] ואשמח לעמוד לשירותכם.

מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב print
שיתוף ב email
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button
error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – רק למנויי הניוזלטר!

דילוג לתוכן