fbpx

מקדם אתרים ממליץ: קידום אורגני או ממומן? המדריך המלא!

מקדם אתרים ממליץ: קידום אורגני או ממומן הוא מאמר שבא לענות על אחת השאלות שלקוחות שואלים אותי הכי הרבה, בעיקר חדשים: מה יותר טוב, קידום אתרים אורגני או קידום ממומן?

ובכן, זה באמת תלוי בעסק – האם הוא גדול או קטן, מה השאיפות שלו, מה התקציב וכו’. אם יש תקציב, ובשפע, קידום אתרים ממומן יכול להיות מצוין.

אבל לרוב, לבעלי עסקים קטנים אין תקציבים גדולים לקמפיינים ממומנים, והבעיה היא גם שהקמפיינים יכולים לעלות לא מעט כסף לבעל העסק בלשון המעטה.

בקידום הממומן מאוד קל להגיע לעמוד הראשון בתוצאות למעלה – פשוט צריך כרטיס אשראי. אך למרות שתהיו בעמוד הראשון ובפסגה, עדיין יהיה על המודעה שלכם סימון “מודעה” בירוק שתבהיר לגולשים ששילמתם בשביל להיות שם, ואצל הרבה גולשים זה פשוט פסיכולוגי כבר לדלג על הפרסומים האלו.

אך מצד שני, סביר להניח שתקבלו תוצאות באופן מיידי וכבר יתחילו לפנות אליכם לעומת קידום אורגני, שלוקח זמן עד שמגיעים לעמוד הראשון – זה יכול לקחת כמה חודשים ואפילו שנה, תלוי במקצוע ובתחרות.

אבל עם הקידום אורגני עלות הפרסום היא נמוכה יותר ואתם מקבלים הרבה יותר בתמורה – במקום לשלם רק על קליקים של אנשים, אתם מקבלים בתמורה שירות כתיבת תוכן לאתר איכותי ומקצועי, שיווק ובניית קישורים, נוכחות בגוגל עסקים, אופטימיזציה למנועי חיפוש ועוד, שתורמים לנראות שלכם ולהתקדמות האתר באופן טבעי בתוצאות מבלי לשלם לגוגל ולפתוח קמפיינים ממומנים.

אחרי הכל, בקידום הממומן סביר להניח שיהיה לכם רק דף נחיתה מסכן ולא מזמין במיוחד. לעומת זאת, הקידום אורגני יעמיד לכם אתר מושקע, מעניין ורלוונטי שלגולש יהיה חשק להתקשר ולהזמין אצלכם שירות.

חשוב לדעת גם שברגע שאתם מפסיקים לשלם לגוגל על הקמפיין הממומן – אתם מיד נעלמים מתוצאות החיפוש במהירות שבה עליתם. אך עם קידום אורגני, וזה יתרון עצום, תמשיכו להופיע בעמוד הראשון גם אם תפסיקו לעשות קידום אורגני – כלומר אתם מגיעים כדי להישאר.

אך כמובן חשוב לזכור שגם על הקידום האורגני צריך כל הזמן לשמור ולעשות, כדי להישאר בראש התוצאות. ברגע שגוגל תראה שהאתר לא מעלה תכנים חדשים, הוא לא מחדש לגולשים והוא בעצם נתקע במקום – האתר יירד בתוצאות החיפוש כי גוגל תעדיף על פניו אתרים אחרים שממשיכים לקדם את עצמם.

האם אפשר לעשות גם קידום אורגני וגם קידום ממומן?

בטח שכן. אם יש לכם תקציב לכך, ואם אתם מבינים את חשיבות הקידום האורגני אך אין לכם סבלנות לחכות חצי שנה-שנה (תלוי בעסק ובתחרות שלו) עד שתראו תוצאות, אפשר לעשות קידום ממומן במקביל לקידום אורגני וההיפך, וכך גם יהיה אפשר להשיג תנועה מהקמפיין הממומן שתתרום לתנועה ראשונית לאתר.

אך כמו כן אני חייב לציין שאפשר לבחור רק בשיטת קידום אחת בלבד, ככה שהכל בסדר אם בחרתם לעשות רק קידום אורגני מבלי קמפיין ממומן וההיפך.

אורגני VS ממומן – יתרונות וחסרונות

מקדם אתרים בגוגל לעסקים קטנים וגדוליםלקידום אורגני יתרונות רבים – אתם לא משלמים על כל מי שעושה לכם קליק – להיפך, זה דבר טוב, כי זה מראה לגוגל שאתם מעניינים ונכנסים אליכם. בנוסף, בתמורה לתשלום אתם מקבלים מגוון עצום של שירותים אשר משפרים לכם את האתר, והתנועה שמגיעה אליו מאוד איכותית.

גם בקידום האורגני אתם משקיעים לטווח הארוך ולא לטווח הקצר, וכך בעצם אתם לא תלויים בחסדי הקמפיין הממומן של גוגל.

גם לאורגני, יש חסרונות, כמו כל דבר בחיים – זה יכול לקחת זמן, תלוי בתחרות של העסק שלכם, וצריך מקדם אתרים מקצועי בעל ידע וניסיון בקידום אתר.

קידום ממומן מתאים לייצור תנועה באופן מיידי, אפשר לפרסם את האתר שלכם גם מחוץ לתוצאות החיפוש באתרים נישתיים שמתאימים לתחום העסק שלכם והוא מתאים למילוי יומן במקרים ואין לכם עבודה.

חסרונות לעומת האורגני יש לו בשפע –

אתם משקיעים רק לטווח המיידי ולא הרחוק וברגע שאתם מפסיקים לשלם אתם נעלמים,

בגלל שאתם מופיעים בתוצאות החיפוש בתור “מודעה” אתם לא בולטים והרבה גולשים עוברים ישר לתוצאות האורגניות,

אתם רק משפרים קמפיינים במקום לשפר את האתר כמו שעושה בונה אתרים ולתת ללקוח הפוטנציאלי שלכם את מה שהוא זקוק לו ולעשות עליו רושם, אתם משלמים על הרבה קליקים שהם לא בהכרח לקוחות וגם המחירים יקרים.

אהבתם את המאמר מקדם אתרים ממליץ: קידום אורגני או ממומן? חכו, יש עוד!

אל תעזבו את האתר שלי מבלי להיכנס לבלוג שלי בו תמצאו עוד המון מדריכים, המלצות וטיפים מעולם הקידום!

מחפשים מקדם אתרים פרילנסר ? הגעתם למקום הנכון! צרו איתי קשר עוד היום ואשמח לצרף אתכם לשורת לקוחותיי המרוצים להם אני מעניק שירותי ניהול עמוד עסקי בפייסבוק, ניהול עמוד אינסטגרם, קידום אתרים אורגני ועוד.

התקשרו עוד היום לפלאפון 050-5869056, או במייל [email protected] או היכנסו לעמוד צור קשר, מלאו את הטופס ואחזור אליכם בהקדם.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button