fbpx

למה אסור להפסיק תהליך קידום אתרים אורגני? ומה יקרה אם תפסיקו?

ישנן סיבות רבות מדוע למה אסור להפסיק תהליך קידום אתרים אורגני, ובכלל, למה כדאי להתחיל אותו מההתחלה:

קידום אתרים אורגני הוא אחת השיטות להפוך את האתר שלכם למדורג גבוה  במנועי חיפוש כמו גוגל, בינג וכו’-

למרות שאנחנו בישראל משתמשים לרוב בגוגל, שנחשב למנוע החיפוש הפופולרי ביותר בארץ, לכן כשאומרים “קידום אתרים אורגני בתוצאות החיפוש” כמעט 99 אחוז שמדברים על תוצאות החיפוש של גוגל-

אחרי הכל, כולנו יודעים שגוגל הוא אחד האתרים החזקים, הגדולים והשימושיים ביותר בארץ ובעולם, מה שהופך אותו למקור מרכזי לכניסות וחשיפות עבור כל עסק שיש לו אתר.

ישנם מיליארדי חיפושים המבוצעים בגוגל מדי יום וזה אומר שאנשים מקלידים כמעט כל דבר בתיבת החיפוש של גוגל,  מה שהופך אותה לפלטפורמה הטובה ביותר לכל עסק – וכן, גם לעסק שלכם.

למה אסור להפסיק תהליך קידום אתרים אורגני?

אוקיי, אבל נניח והגעתי לעמוד הראשון – אפשר להפסיק את התהליך?

בתור מקדם אתרים פרילנסר, יש לי המון לקוחות עם תקציבים שונים-

יש לי לקוחות עם תקציבים מאוד גדולים שלא מסתפקים רק בקידום אורגני אלא גם עושים קידום ממומן במקביל לצד ניהול עמוד פייסבוק עסקי;

ולעומת זאת, יש לי לקוחות עם תקציב מאוד קטן שבוחרים לעשות רק קידום אורגני או ניהול עמוד פייסבוק / אינסטגרם.

לפעמים, אלו עם התקציבים הקטנים, שואלים אותי אם ניתן להפסיק את תהליך הקידום האורגני משני סיבות:

האחת היא, תקציב – הם לא רוצים להמשיך להשקיע יותר, ולמרות שהם יודעים שזה תהליך שלוקח זמן, הם מעדיפים לקחת “חופשה” מהקידום ומהפרסום, בטח כשמדובר בתקופה קשה כמו בה אנחנו נמצאים (הקורונה).

הסיבה השנייה היא “בעיה של עשירים” – אנשים מרגישים שהם מיצו את הקידום כי הנה, הם ברוך השם מקבלים פניות, האתר שלהם בתוצאות הראשונות והם חושבים שהם יכולים “לפרוש” בשיא.

אבל אם אתם רוצים שהעסק שלכם ישרוד בעולם התחרותי הזה (בחוץ ובאינטרנט) אז אתם צריכים לקחת את קידום האתרים ברצינות ולא להפסיק:

אי אפשר “לנוח על זרי הדפנה”, כי בזמן שאתם עושים את זה, המתחרים שלכם אף פעם לא מפסיקים לקדם את עצמם:

וברגע שאתם “נחים” או מפסיקים, גוגל תראה שהם יותר רלוונטיים ממכם כי הם ממשיכים להעלות תוכן איכותי, לדבר על דברים חדשים שהגולשים מחפשים ועוד-

לכן היא תעדיף לקדם אותם על פניכם, ולאט לאט האתר שלכם יירד בתוצאות האורגניות הטבעיות כי גוגל תראה שלמעשה “אין אף אחד בבית” אצלכם.

אתם צריכים לזכור גם שאף עסק בחיים לא לוקח “חופשה” או “מנוחה” מקידום-

האם מקדונלד’ס אי פעם יצאו לחופשה למרות שבכיף הם יכולים “להפסיק” לפרסם כי אין מישהו שלא מכיר אותם? או קוקה קולה?

בדיעבד הם לא צריכים יותר פרסום – אבל זה ממש לא נכון. הם כן צריכים פרסום:

כשהם ממשיכים לפרסם, הם בעצם שומרים על הרלוונטיות שלהם, הם נשארים בתודעה של האנשים והם מגיעים לעוד ועוד קהלים חדשים תוך כדי שהם שומרים על הקהל שלהם.

ונכון, אומנם אתם לא קוקה קולה או מקדונלד’ס – אבל זו הייתה השוואה קיצונית בשביל להראות לכם שאף אחד לא מפסיק או יוצא למנוחה מקידום אורגני, זה תהליך שברגע שהתחלתם אותו אתם צריכים להיות מחויבים אליו אם אתם רוצים תוצאות לטווח הארוך:

אתם בעצם בונים את השם שלכם ובונים את הקהל שלכם, וברגע שהגעתם למה שרציתם: עליכם לתחזק אותו תוך כדי שאתם מגיעים לעוד קהלים חדשים.

וברגע שאתם מפסיקים – אתם למעשה זורקים לפח את כל מה שעשיתם ועבדתם קשה להשיג.

לסיום, אסכם את זה במשפט מאוד חכם שפעם קראתי באינטרנט, והוא הלך ככה: “בן אדם שעוצר את הפרסום בשביל לחסוך בכסף, הוא כמו אדם שעוצר את השעון בשביל לחסוך בזמן”-

וזה די אומר הכל, לא?

למה קידום אורגני הפכה לשיטה הטובה ביותר לשיווק ופרסום כיום?

ישנן דרכים רבות שבאמצעותן בעלי עסקים יכולים להגדיל את הנראות שלהם באינטרנט, אך רק קידום אתרים בשיטה האורגנית הוא הדרך הטובה ביותר למטרה זו-

כזכור, קידום אורגני זו שיטה טבעית, בה האתר מתקדם ללא צורך בניהול קמפיין ממומן, אלא על ידי עבודה ידנית של מקדם אתרים כמו כתיבת תוכן איכותי, מחקר מילות מפתח, בניית קישורים חיצוניים איכותיים ועוד.

בנוסף, האתר שלכם זקוק לאופטימיזציה נכונה כדי שניתן יהיה לסרוק אותו על ידי בוטים של מנועי חיפוש וזה אפשרי רק כאשר אתם שוכרים מומחים או מומחה לקידום שיעשה לכם את העבודה הזאת.

ואופטימיזציה, למקרה ששאלתם, זה התאמת התוכן לעכבישים (הרובוטים של גוגל אשר סורקים את האתרים באינטרנט) כדי שהם יקראו אותם על הצד הטוב ביותר:

ככה למעשה אנחנו עוזרים לגוגל לעזור לנו להתקדם. כי ברגע שנקל על העבודה של גוגל, היא בעצמה תרצה לקדם אותנו, כי אנחנו חוסכים לה זמן ומשאבים.

זכרו: מאמצי ה-SEO שלכם (ראשי תיבות של אופטימיזציה למנועי חיפוש, שבעברית זה קידום אורגני למעשה) צריכים להיות ממוקדים בלקוחות היעד שלך ובצרכים שלהם-

כלומר כשמקדמים אתר, אני לא חושב על טובת גוגל בלבד אלא באמת על טובת הגולש כמוני, שנכנס כדי לקבל ערך ומידע.

כדי להשתפר, תמיד צריך לעקוב אחר כמה אנשים מבקרים באתר שלכם, לבדוק אילו מילות מפתח הם הקלידו לפני לחיצה על האתר שלכם בגוגל, ואם אתם רואים שהמספרים יורדים אז זה יהיה חכם לעשות כמה שינויים באסטרטגיית ה-SEO שלכם כדי להחזיר את התנועה האבודה ולשפר את חווית המשתמש.

היתרון הנוסף בשימוש בקידום אתרים אורגני לעסק שלכם הוא שאתם יכולים להתמודד ביעילות עם התחרות באינטרנט ולתת לה “פייט” רציני:

אם המתחרים שלכם אינם משתמשים ב-SEO אז יהיו לא מעט תעבורה אבודה שבה תוכלו להשתמש כדי לקבל הזמנות נוספות מלקוחות שהגיעו דרך מנוע החיפוש-

אבל תמיד יש מתחרים שעושים קידום אורגני, כך שלא תהיו לבד – לכן חשוב לדעת מה הם עושים כדי שאתם תוכלו להיות טובים יותר:

איך התוכן שלהם לעומת שלכם? איך רמת הקישורים החיצוניים שהם מוציאים כל חודש? איזה ערך הם נותנים? אילו ביטויים הם מקדמים? ועוד.

עד כמה קידום אתרים יעיל?

יש שפע של יתרונות שתקבלו על ידי יישום נכון של קידום אתרים אורגני באתר שלכם וזו הסיבה שזה חשוב היום לכל עסק באשר הוא.

זה יכול להביא יותר תנועה לאתר שלכם מה שאומר שיהיה לכם יותר סיכויים להפוך גולשים ללקוחות פוטנציאליים ובכך להגדיל את המכירות שלכם או את הפניות אליכם.

ובלי שום קשר לקידום, תמיד חשוב שהלקוחות הנוכחיים או אלו ששמעו עליכם יוכלו פשוט לחפש את שמכם בגוגל ולהגיע בקלות דרך מנוע החיפוש אל האתר שלכם כדי להתרשם ממכם, לקרוא על שירותיכם או לשכור אותם.

בנוסף, תוכלו להשתמש בשיווק מדיה חברתית כדי לקבל יותר חשיפה באינטרנט – גוגל בעצמה אוהבת מאוד הפניות מרשתות חברתיות.

אבל אם יש לכם תקציב מוגבל, חשוב להשקיע בבניית אסטרטגיית קידום אתרים נכונה שתביא לכם תוצאות לטווח הארוך.

מדוע קידום אתרים טוב יותר ממודעות בתשלום?

ישנם דיונים שונים ורבים על האם קידום אתרים אורגני טוב יותר מאשר מודעות בתשלום והתשובה לשאלה זו היא כן ולא, שניהם יכולים לשמש יחד כפי שהם משלימים אחד את השני.

למעשה, דנתי על השאלה הזו כל כך הרבה באתר שלי, שמספיק רק להריץ חיפוש קטן על זה ותמצאו לא מעט מדריכים שעוסקים בהשוואה בין קידום אורגני לבין קידום ממומן.

אך כדי לענות לכם השאלה בקצרה: עם קידום אורגני אתם משקיעים לטווח הארוך, בעוד קידום ממומן פועל על הטווח הקצר.

קידום ממומן בגוגל יכול לעלות הרבה כסף, שלמעשה “נשרף” לכם רק על קליקים שגולשים עושים עליכם בגוגל:

בעוד קידום אורגני כל הכסף שתשקיעו ילך למטרה טובה: למלא את האתר בתוכן איכותי שיישמש אתכם שנים על גבי שנים ויגרום לגולשים להיכנס מגוגל באופן טבעי, לבנות קישורים מאתרים אחרים, לבצע אופטימיזציה ועוד-

כלומר אתם מקבלים תמורה לכסף שאתם משלמים לטווח הרחוק והארוך, ובונים יסודות של עסק חזק ומצליח באופן נכון, מחושב ובריא.

אז, אתם מוכנים להתקדם בגוגל?

ברור שכן! מוזמנים ליצור איתי קשר עוד היום לקבלת מענה לשאלות נוספות או לקבלת הצעת מחיר משתלמת בהתאם לתקציב שלכם-

התקשרו אלי עכשיו למספר הפלאפון האישי והישיר שלי 050-5869056 ואשמח לעמוד לשירותכם.

מקווה שנהניתם מהמדריך שלי על למה אסור להפסיק תהליך קידום אתרים אורגני ושמצאתם אותו שימושי!

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button