fbpx

יתרונות הקידום האורגני בגוגל על פני ממומן – המדריך המלא למתלבט

המדריך הבא שכתבתי לכם על יתרונות הקידום האורגני בגוגל על פני קידום ממומן מתאים לכל מי שיש לו כבר אתר והוא חושב על הצעד הבא-

הפרסום. שבלעדיו, האתר שלכם למעשה לא יגיע לשום מקום, אף אחד לא יידע על קיומו ובטח שלא תקבלו לקוחות חדשים ו”דם חדש” לעסק.

היום האינטרנט כל כך גדול כך שיש בו אפשרויות לא מעטות לפרסום ושיווק העסק שלנו-

בין אם זה בניהול עמוד פייסבוק מקצועי, קידום ערוץ יוטיוב, ניהול עמוד אינסטגרם ועוד.

אך מעל כולם עומד גוגל, מנוע החיפוש המצליח והמחופש ביותר בישראל ובעולם, אליו ניגשים כל הלקוחות הפוטנציאלים שלכם שהם צריכים למצוא עסק כמו שלכם-

כך שעם כל הכבוד לפייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, לינקדאין (והרשימה עוד ארוכה…) – גוגל היא ללא ספק המבוקשת ביותר אצל כל בעל עסק שרוצה נוכחות באינטרנט.

כי להבדיל מהשאר, גוגל היא לא רשת חברתית – היא מנוע חיפוש אליו נכנסים גולשים כדי לקבל מענה לשאלה מטרידה ועד חיפוש בעלי עסקים הנותנים שירות שהם צריכים.

וזו בדיוק הסיבה שצריך להכיר את שתי שיטות הקידום הנפוצות בגוגל: קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן.

מה ההבדל בין קידום אורגני לבין קידום ממומן?

קידום ממומן, כמו שמו, הוא קידום האתר בתוצאות החיפוש של גוגל על ידי פתיחה וניהול קמפיין ממומן.

אם תחפשו משהו בגוגל, תוכלו לשים לב שבתוצאות החיפוש המתקבלות לפניכם, בתוצאות הראשונות יש תווית של “מודעה” בצבע ירוקה –

מה שמדגיש שמדובר במודעה לכל דבר, ובעל האתר פשוט שילם כדי להופיע שם.

ואם תמשיכו לרדת למטה תקבלו את 10 התוצאות האורגניות – שאלו למעשה התוצאות הטבעיות ו”הרגילות”, כלומר אלו שהגיע לעמוד באופן טבעי, מבלי לשלם לגוגל.

אנשים רבים, יכולים לחשוב עכשיו: אה נו, יופי, נשמע טוב הממומן. פשוט משלמים לגוגל ומופיעים איפה שאני רוצה באילו מילים שאני רוצה, מיד בעמוד הראשון, מבלי להתאמץ.

נשמע חלומי ויותר מדי טוב בשביל להיות אמיתי, לא? אז לפני שאתם “רצים” לפתוח לקמפיין או לחפש מקדם אתרים מומחה שיעשה זאת עבורכם:

יתרונות הקידום האורגני בגוגל על פני ממומן

היתרונות של הקידום האורגני

חשוב שתדעו שיש לא מעט חסרונות לקידום הממומן, ובמדריך הבא אדגיש בפניכם את היתרונות של הקידום האורגני על פני הממומן-

שלמעשה יבהירו לכם את החסרונות של הממומן ואת הסיבה שכדאי לכם לא לחפש קיצורי דרך ולבחור בתהליך קידום אתרים על “טהרת האורגני” בלבד:

אורגני זה השקעה לטווח הארוך

אני מניח שכשפתחתם את העסק שלכם, והחלטתם לפנות אל בונה אתרים מקצועי לבניית אתרכם, החלטתם שאתם לוקחים את העסק ברצינות.

ולכן, אתם כאן בשביל להישאר, ולא בשביל לדחוף את העסק לכמה שנים בלבד ואז לעשות משהו אחר.

לכן, אם אתם רוצים לרוץ עם העסק שלכם קדימה לעוד שנים רבות, הקידום האורגני יביא אתכם לשם:

כי מי שמשקיע על קידום ממומן בלבד דואג בעיקר לטווח הקצר ולהווה: להביא גולשים כאן ועכשיו.

בעוד בקידום האורגני, אתם בונים את העסק שלכם לעוד הרבה שנים קדימה:

אתם משקיעים בתוכן איכותי באתר, באופטימיזציה שלו, בנראות, בחוויית הגלישה, בקישורים החיצוניים ועוד-

וכל אלו למעשה עוזרים לחזק ולבנות את המותג שלכם, לחזק את הקשר עם קהל היעד שלכם ועוד.

כך תוכלו לשמור על מיקומי האתר שלכם לאורך שנים, בעוד כאשר תפסיקו את הקמפיין הממומן בגוגל – תיעלמו באותה מהירות בה עליתם.

גולשים מעדיפים אורגנית

וכדי להוכיח את זה, אני תמיד ממליץ לגולשיי לבצע מחקר קטן: לשאול חברים או בני משפחה, ואפילו את עצמם, האם הם נכנסים לתוצאות הממומנות או לאורגניות?

90 ומשהו אחוז יגידו לכם שהם מיד עוברים לתוצאות האורגניות ומדלגים על הממומן, כי הם רואים בהם משהו פרסומי, על גבול הספאמי.

כן כן, הגולשים לא פראיירים – הם יודעים מתי דוחפים להם מודעה ומתי לא.

אתרים שמקודמים אורגנית מגדילים את המכירות

הכניסות שהאתר שלכם יקבל באופן האורגני, יהיו יותר איכותיות מכניסות שתקבלו במודעה הממומנת, שהם בדרך כלל אנשים שעושים השוואות מחירים.

וזה מכיוון שבאתרים שמקודמים אורגנית מעניקים הרבה יותר ערך לגולש מאשר אתרים שמקודמים באופן ממומן:

וזה גם משפיע על הרצון שלהם ליצור אתכם קשר ולהפוך להיות לקוחות שלכם.

תחשבו על זה: בשביל להופיע בממומן אתם לא צריכים להשקיע הרבה למעט חיפוש בונה דפי נחיתה ומישהו שינהל לכם את הקמפיין וזהו:

קיבלתם דף נחיתה ואפשר לממן מבלי להשקיע יותר.

בעוד בשביל להופיע בתוצאות האורגניות, צריך לתת המון ערך, תוכן, חווית גלישה ועוד לגולש, מה שבהחלט נראה לו יותר מקצועי וזה מתבטא גם ביחסי ההמרה.

אורגני עולה פחות ממומן

כן כן, תתפלאו! בקידום ממומן בגוגל אתם לא משלים על הופעתם בתוצאות החיפוש אלא אך ורק על קליקים שהגולש עושה על האתר.

נשמע טוב, לא? הבעיה היא שכל קליק שגולש יעשה לכם על המודעה תעלה לכם לא מעט כסף-

וזה מאוד תלוי במילות המפתח שמנהל הקמפיין שילב בקמפיין, בתחרותיות שלהם, ובתקציב שלכם.

כך שעם תקציב קטן בלבד ליום המודעה שלכם יכולה להיעלם תוך 5 קליקים בלבד ביום אחד.

וזה בניגוד לקידום האורגני – בו אתם לא משלמים כמובן על אף קליק, ולמעשה קליק בקידום האורגני זה דבר מבורך:

זה אומר שהגולש בחר להיכנס לאתר שלכם. ואם בעזרת קידום השארתם אותו בו כמה שיותר, גוגל מבינה שהאתר רלוונטי למה שהגולש חיפש וזה בא לידי ביטוי בקידום האתר לראש תוצאות החיפוש.

האורגני משפר ומשבח את האתר, העסק והבראנד שלכם

כשאתם משקיעים בקידום האורגני של האתר שלכם, אתם למעשה משקיעים בנכס שלכם לכל דבר ועניין-

היום כל אתר הוא נכנס דיגיטלי, וכאשר עושים לו קידום אורגני אתם קודם כל מביאים לעצמכם יתרון על פני המתחרים, אתם מגדילים את שוויו של האתר למקרה ויום אחד תחליטו למכור אותו (מי לא ישמח לקנות אתר שכבר עבר קידום ונמצא במקומות טובים בגוגל?) וגם מחזקים את השם שלכם ושל המותג שלכם-

כי במהלך קידום האתר, שירות חשוב הוא בניית קישורים חיצוניים, שהוא למעשה קבלת קישורים מאתרים אחרים אל האתר שלכם.

זה מצביע לגוגל שאתם מומחים לתחומכם, ואם אתר אחר שהוא חזק בפני עצמו המליץ עליכם – סימן ששווה לקדם אתכם.

קידום אורגני מתאים לכל סוגי העסקים

לא משנה אם אתם בעלי עסק גדול, בינוני, קטן או אפילו עסק שרק היום נפתח-

קידום אורגני מתאים לכולם, ולכל תחום: בין את תופרת או בונת ציפורניים ובין אם אתה מנעולן או בעל קיוסק.

יש בעלי עסק צעירים שיעדיפו להתמקד בפייסבוק, או באינסטגרם שעובד בעיקר על תמונות וסרטונים ולכן הוא נהדר לעסקים שמוכרים בזכות תמונות כמו מעצבי תכשיטים, צלמים או מעצבי תלבושות.

אבל אף רשת חברתית היא לא באמת תחליף לאתר, ובטח שלא נוכחות של אתר בגוגל-

כי גם אם הם יראו אתכם בפייסבוק ובאינסטגרם וירצו לקנות ממכם אונליין או לקרוא יותר אודותיכם – הם עדיין ייגשו לחפש אתכם בגוגל.

וחוץ מזה, אם הם ימצאו אתכם בגוגל זה מאוד משפר את התדמית שלכם ואת הרצינות שלכם, כי הם מבינים שאתם רציניים, שהשקעתם באתר ושלא תיעלמו ביום בהיר “עם הכסף”.

בלי שום קשר, בתור מקדם אתרים אני ממליץ בחום להשתמש ברשתות החברתיות כדי לחזק את העסק והאתר שלכם, אבל עדיין, שוב, זה לא תחליף לאתר אלא בנוסף.

ומה איתכם? כבר התחלתם לקדם את האתר שלכם באופן אורגני?

אז נכון, קידום אורגני לוקח זמן, כי זה תהליך לכל דבר, ואל תשכחו שאף אחד לא “צנח” לפתע ישירות לעמוד הראשון מבלי לעבוד ולהשקיע באתר שלו.

לכן אם אתם לוקחים את העסק שלכם ברצינות ואתם מחפשים מקדם אתרים פרילנסר מקצועי ואמין שילווה אתכם בכל התהליך באופן שקוף וידאג לקדם את האתר שלכם כאילו היה עסק שלו-

אשמח לשוחח אתכם ולהכיר אתכם לעומק, ולצרף אתכם לשורת לקוחותיי המרוצים.

אל תהססו לפנות אלי עוד היום לפלאפון האישי והישיר שלי 050-5869056 ואשמח לעמוד לשירותכם!

אל תשכחו לשמור על קשר ולהמשיך לעקוב אחרי גם בעמוד הפייסבוק שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button