fbpx
בניית אתרי תדמית לעסקים המוכנים לקידום
תוכן עניינים

בניית אתרי תדמית לעסקים המוכנים לקידום אורגני בגוגל

בניית אתרי תדמית לעסקים המוכנים לקידוםשירות בניית אתרי תדמית לעסקים המוכנים לקידום אורגני יכול לא רק לחסוך לכם כסף, אלא גם זמן – כלומר אתם מקבלים 2 ציפורים במכה אחת.

אם יש לכם עסק, אתם רוצים מין הסתם לקבל נוכחות באינטרנט ופניות מלקוחות.

וכדי להגיע לזה, אתם צריכים קודם כל אתר משל עצמכם – גם ניהול עמוד עסקי בפייסבוק או באינסטגרם הוא נפלא, אבל אתם עדיין צריכים אתר.

למה? פשוט מאוד – אתר הוא נכס משלכם. אתם לא "אורחים" בתוך אתר אחר, ולא נתונים להשפעת האלגוריתם או ל"שגעונות" נוספים של האתר.

כשיש לכם אתר, אתם אדון לעצמכם, אף אחד לא יכול להתערב לכם ואתם בעלים של נכס בו אף אחד לא שם עליו ידיים או לוקח לעצמו "קופון".

מה זאת אומרת קופון? למשל, נגיד ויש לכם "חנות" בתוך אתר (ולא חסר פלטפורמות כאלו – איביי, אמאזון, Etsy וכו') – הם גוזרים עליכם קופון, תשלום, על מכירה ואפילו על אחסון החנות אצלם.

יתרונות בבניית אתר לעסק שלכם

ברגע שאתם בעלים של אתר משלכם, שהוא כולו על העסק שלכם, אתם קודם כל מקבלים על זה כמה יתרונות:

קודם כל, אתם נראים הרבה יותר טוב בפני הגולשים, שהם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם בעצם.

תכנסו רגע לנעליים של הגולשים – מה דעתכם הם יחשבו כאשר הם נכנסים לדף של עסק בתוך אתר? ומה הם יחשבו כשהם יכנסו לאתר שלם של העסק?

הם יבינו שהעסק מכבד את עצמו ואת הגולשים שלו, שיש כתובת לכל בעיה שלא תהיה, שהם רציניים ושגם העבודה / השירות / המוצר שלהם מושקע כמו האתר.

לעיתים, בניית אתרים נראה לאנשים כשירות יקר וכזה שאפשר לחסוך עליו או לוותר עליו – אבל ההיפך זה הנכון!

מה לא שמעתי:

"דף עסקי ברשתות החברתיות זה מספיק", "יש לי כרטיס ביקור דיגיטלי", "אני עובר מפה לאוזן" והרשימה עוד ארוכה.

אבל אם אין לכם אתר – אתם לא קיימים! אז נכון, אולי אם יחפשו ספציפית את השם שלכם בגוגל, יהיו כמה תוצאות מאיזו כתבה שפעם כתבו עליכם או אפילו לעמוד הפייסבוק שלכם:

אבל מה לגבי אנשים שלא יודעים את שמכם או את שם העסק ומחפשים נטו את השירות שלכם? איך הם יגיעו אליכם?

בעולם של היום, החנויות הפיזיות הולכות ונסגרות, או במקביל החנויות עוברות למתכונת דיגיטלית בלבד:

ככה עסקים גם חוסכים בכסף (דמי שכירות למשל) וגם הם מייעלים את עצמם.

ובמציאות של היום, במדינת ישראל בפרט ובעולם בכלל (ראו ערך קורונה…) אי אפשר לדעת מה יהיה מחר, וברגע שאתם תלויים רק בעסק הפיזי ולא בונים לעצמכם שם באינטרנט, קשה לשרוד או להצליח ככה.

מה תעשו אם יהיה סגר נוסף ויגידו לעצמאים שוב לסגור את העסקים? ולמה להיות מוגבלת להרוויח כסף רק בשעות העבודה, כשאתם יכולים בזכות האתר להרוויח כסף גם כשאתם ישנים?!

וזה לא נכון רק לאתרי חנויות – הרי גם אם אתם לא צריכים בניית אתר וורדפרס עם חנות איקומרס, אתם עדיין מוכרים שירות / רעיון / מוצר, והאתר אינטרנט שלכם פתוח 24/7.

אז רגע… מה זה אתר תדמית?

האמת, בתור בונה אתרים, אני לא מת על המונח הזה "אתר תדמית" שדי שגור בפה של כולם.

הוא מאוד מטעה, כי מה זה תדמית בעצם? זה איך אתם נראים. אז מה, אתר תדמית הוא פשוט להראות את העסק וזהו?

בכלל לא – זה כל כך שנת 2000, בימים שגוגל הייתה עוד בחיתולים ולא לכל אחד היה אתר אינטרנט.

תחשבו על זה – היום כל עסק יכול לפתוח ולהקים אתר, בין אם הוא קטן ובין גדול.

יש כל כך הרבה תחרות בחוץ, בכל תחום ובכל מקצוע – כן, גם בתחום שלי, מקדם אתרים, אבל אחרי הכל אתם כאן באתר שלי קוראים את המדריך הזה, אז סימן שכן עשיתי משהו טוב, לא?

אז בכל תחום יש תחרות, זה נכון, וזה קשה לבלוט, אבל לפי דעתי, אם לעסק שלכם יש תחרות זה דבר מבורך – כי זה אומר שהמקצוע שלכם מבוקש ומחופש בגוגל.

רומא לא נבנתה ביום, ואת זה חשוב לזכור. לכן, כשאתם מבקשים אתר תדמית, לא מספיק רק להציג את העסק שלכם בצורה יבשה – אלא לבנות אותו בדרך שיווקית ומושכת.

ופה נכנס הקטע השיווקי

הרי מה יעזור לכם אתר שיש בו רק מידע יבש וטופס מסכן של צור קשר?

אתם צריכים לעניין את הגולש, להציג בפניו את הסגנון שלכם, לעשות זאת בצורה ייחודית, לחשוב על המיתוג ועל חווית הגולש –

ככה אף אחד לא יוכל להתעלם מכם, וגם אם הוא לא יקנה ממכם באותו רגע, הוא יזכור אתכם ויפנה אליכם בהמשך.

לכן כשאנשים מתקשרים אלי ואומרים לי "אשמח לקבל הצעת מחיר לבניית אתר תדמית" – אני יודע שהם מתכוונים לאתר שהוא לא רק מציג את העסק בצורה תדמיתית, אלא כזה שיגרום לגולש לבצע פעולה ולפנות אליהם.

הרי היום יש 2 סוגי אתרים בעיני האנשים: אתר תדמית, שהוא בעיניהם אתר "ללא חנות", ואתר חנות שהוא אתר בו אפשר לקנות מוצרים.

אבל זה בסדר, לא כל אחד מגיע מהתחום, בדיוק בגלל זה חיפשתם הרי בונה אתרי וורדפרס, לא?

הרי הגולשים שיכנסו לאתר שלכם, לא ירצו לקרוא על הקורות חיים שלכם, מה עשיתם, מי הלקוחות שלכם ואיך פתחתם את העסק.

כמובן שזה מידע חשוב שחייב להיות כתוב באתר, כדי להגדיל את האמינות שלכם בעיני הגולש, כדי שיהיה בטוח שהוא עושה את הבחירה הנכונה כשהוא פונה אליכם – אבל זה לא העיקר!

הוא נכנס לאתר שלכם כי הוא רוצה לקבל מענה לאיזו בעיה שמציקה לו, ולא ספציפית אליכם כי זה אתם.

אתם צריכים לתת לו תועלת, ולאחר מכן לגרום לו להבין שכדאי לו לפנות אליכם כדי שתפתרו לו את הבעיה שלשמה הוא נכנס אליכם.

ופה נכנסת המילה "שיווק" שהיא מאוד חשובה. לא מספיק רק לבנות אתר "תדמית" אלא להניע גולש לפעולה שתביא לכם מכירה.

זו הסיבה שצריך לחשוב מחוץ לקופסה כשבונים אתר, לחדש, לעניין, לייחד אתכם ולחשוב בצורה שיווקית.

למה שירות בניית אתרי תדמית לעסקים המוכנים לקידום הוא חסכוני ומשתלם?

כשאני בונה אתר ללקוח מסוים, אני כמו נכנס ל"דמות" – אני יותר לא מתן כהן מקדם אתרים פרילנסר שגם בונה אתרים, אלא הגולש שלכם.

למשל, אם אני בונה אתר לעורך דין לענייני משפחה – אני מדמיין שאני גבר שמעוניין להתגרש מאשתי וזקוק לליווי.

מה הייתי רוצה למצוא באתר כזה של עו"ד? דברים שיביאו לי תועלת וישרתו אותי –

מידע על התהליך, טיפים, מאחורי הקלעים וכל דבר שהוא שונה וייחודי, ויגרום לי "לסמוך" על בעל האתר ולפנות אליו.

כל עסק שרוצה לבנות אצלי אתר יש את הדרישות והבקשות שלו, ואני בן אדם שהוא בכלל מאוד יצירתי (ידעתם שאני גם אמן בשעות הפנאי?) לכן אני אוהב לצאת למסע הזה, וכל פעם לבנות אתר ששונה ב-180 מעלות מהאתר האחרון שבניתי.

חוץ מזה, כמו שהבטחתי בתחילת המדריך, אתם בעצם חוסכים כסף וזמן, ומקבלים 2 ציפורים במכה כאשר אתם פונים לבעל מקצוע כמוני שהוא גם בונה אתרים וגם מקדם:

אתר שעונה לצרכים שלכם

קודם כל, המטרה שלכם בבניית אתר היא לא שתהיה לכם אי שם נוכחות באינטרנט, נכון? הרי אתם רוצים אתר שיוויקי, מושך ומניע לפעולה-

וזה בדיוק מה שאני עושה. אני מאפיין את העסק שלכם לפי שאלות שאשאל אתכם, ואבנה אותו בצורה נכונה וחכמה עם עיצוב מיוחד ומקורי שידגיש אתכם על פני המתחרים שלכם.

האתר מוכן לקידום מהיום הראשון

בגלל שאני מקדם אתרים שעושה קידום אתרים אורגני למחייתי, אני כבר בונה לכם את האתר לפי הדרישות של גוגל, כדי שהאתר שלכם יהיה מוכן לקידום ב-100%.

למה זה טוב? קודם כל – אתם יודעים כמה לקוחות פנו אלי עם אתר שנראה, סליחה על הביטוי, על הפנים מבחינת קידום אורגני?

לשם כך צריך לעשות כל כך הרבה דברים לפני שמקדמים אותו – לערוך כותרות פנימיות, לסדר קישורים פנימיים, לסדר את ההיררכיה, להוסיף פירורי לחם, לפתוח דף מיוחד לרובוט של גוגל עם הנחיות מה לסרוק ועוד ועוד.

ככה יוצא שאנשים מקבלים את האתר שלכם מבונה האתרים אליו הם פנו, אבל אז הם לא יכולים להתחיל מיד לקדם – הם צריכים קודם כל לסדר אותו מבחינת קידום.

בגלל שאני לא רק בונה אתרים אלא גם מקדם, אתם כבר מקבלים את האתר מוכנים לקידום ויכולים מיד לצאת לדרך ולקדם אותו מבלי עיכובים מיותרים!

זה חיסכון גם של זמן במציאת מקדם שיבצע אופטימיזציה, וגם בכסף כמובן.

האתר שלכם לא מחליף ידיים

רוב האנשים פונים אל חברת בניית אתרים או בונה אתרים פרטי שבונה להם אתר – ואז מה הם עושים איתו?

כמו שהם חיפשו מישהו שיבנה להם את האתר, הם עכשיו צריכים שוב פעם להתחיל לחפש מישהו שיקדם.

ולא משנה כמה המקדמים או הבוני אתרים שפניתם אליהם מקצועיים, בסופו של דבר לכל אחד שיטת עבודה ודרכי עבודה שונים.

כך שברגע שאתם נותנים לבעל המקצוע שבנה להם את האתר להמשיך לקדם אותו, אתם מונעים מהאתר לעבור ידיים-

ות'כלס, מי מכיר את האתר יותר טוב ממי שבנה אותו? הוא כבר יודע איך האתר בנוי, איך ההיררכיה שלו מסודרת, מה נעשה בו ומה לא וכו'.

ולכם יש איש אמון שעושה עבורכם הכל! אשמח להיות איש האמון הזה עבורכם-

אני מזמין אתכם להתחיל להתקדם בגוגל ולקבל את החשיפה שתמיד חלמתם עליה:

כל מה שעליכם לעשות הוא לפנות אלי לפלאפון 050-5869056 או במייל [email protected] ואשמח לצרף אתכם לשורת לקוחותיי המרוצים שבנו אצלי אתר ואחר כך המשיכו איתי לקידום האתר בגוגל!

מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב print
שיתוף ב email
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button
error: התוכן מוגן
דילוג לתוכן