fbpx

איך מקדם אתרים עושה קידום אורגני בגוגל ?

איך מקדם אתרים עושה קידום אורגני ומוביל את האתר לעמוד הראשון? ובכן, בתור מקדם אתרים פרילנסר אני עושה כמה דברים כדי לקדם את האתר.

מטרת כל מקדם אתרים היא לקדם את האתר בתוצאות החיפוש של גוגל, לכן אף מקדם אתרים לא יקדם אתר בתוצאות החיפוש של אתר Yahoo או בינג לדוגמה.

במאמר הבא אפרט לכם כמה דברים שחשוב לשים לב אליהם בקידום האתר בצורה האורגנית (הרי שבתהליך קידום ממומן בגוגל לא צריך את כל הדברים האלו, מספיק רק כרטיס אשראי).

יש לציין שכל פרט כאן הוא שירות שאני מעניק במסגרת חבילת הקידום האורגני שלי.

מחקר מילות מפתח

איך מקדם אתרים עושה קידום אורגנימחקר ביטויי מפתח הוא הדבר הראשוני והחשוב ביותר בתחילת תהליך הקידום האורגני. הרבה אנשים מזלזלים בו, כי זה תהליך שנעשה בדרך כלל רק פעם אחת בתחילת התהליך, אך הוא מאוד חשוב ויקבע את מילות המפתח בהם המקדם מתקדם בתהליך הקידום ושם עליהם דגש.

ניקח את העבודה שלי לדוגמה – בתור מקדם אתרים, אם לא הייתי עושה מחקר ביטויי מפתח בתחילת העבודה ופשוט בוחר להתמקד במילים שנראות לי “הגיוניות” לקידום – יכול להיות שהמילים שנראים לי לגמרי תחרותיים: אף אחד לא מחפש אותם בגוגל.

לכן חשוב לפני שניגשים לקידום לבדוק מה המילים שהגולשים הפוטנציאלים שלכם מחפשים כדי להגיע לעסק כמו שלכם ובכך לעזור לגולשים להגיע אליכם, ולעזור לכם להגיע לגולשים.

כתיבת תוכן לאתר

בניית אתרי וורדפרס מקצועיים לעסקיםכל חברת קידום אתרים או מקדמים עצמאיים יגידו לכם שבלי תוכן – אין קידום. התוכן הוא המלך הבלתי מעורער של האתר, ולהיכנס לאתר מבלי תוכן זה כמו לפתוח ספר ריק מתוכן.

לכן כתיבת תוכן לאתר באופן קבוע הוא תנאי הכרחי מאוד לקידום האתר, אך לא מספיק לכתוב אלא צריך לדעת איך לכתוב בצורה שיווקית, מעניינת וחכמה שתשרת את האינטרסים שלנו.

ולא, זה לא מספיק לכתוב בהתחלה תוכן ואז להפסיק. יפה שהאתר שלכם כבר עם תוכן, אבל הוא לא יהיה רלוונטי ומעודכן אם לא תמשיכו להעלות אליו עוד ועוד תוכן – כך שזה תהליך ללא הפסקה.

אופטימיזציה למנועי חיפוש

חשוב מאוד לערוך אופטימיזציה למנועי חיפוש לכל התוכן שבאתר שלכם, וזה כולל לא רק אופטימיזציה לתוכן עצמו אלא אופטימיזציה לכל דפי האתר, אופטימיזציה פנימית, אופטימיזציה חיצונית, לבנות מפות אתר ולעזור כמה שיותר לרובוט של גוגל לסרוק אתכם כמה שיותר טוב.

עזרו לגוגל, והיא תעזור לכם.

שיווק האתר

כל האמת מאחורי חוזה קידום אתריםחשוב מאוד לבנות לאתר קישורים חיצוניים מאתרים אחרים. ברגע שאתר אחר נותן לכם קישור, מבחינת גוגל זה כמו שאתר אחר ממליץ על האתר שלכם, מה שעוזר לקידום שלו.

חשוב מאוד לבנות קישורים מאתרים שקשורים לנושא האתר שלכם – כלומר, קישור מאתר של צלם חתונות לאתר של מנעולן לא יהיה קשור והגיוני לגוגל, וכאמור בגוגל לא טיפשים בכלל.

קראו עוד על בניית קישורים כאן.

בונוסים

אני מעניק שירותים נוספים ובונוסים ללקוחות שלי במסגרת חבילת הקידום כמו ניהול חשבון בגוגל עסקים, בניית מפות אתר HTML ו-XML, הפקת דוחות מדי חודש הישר למייל בהם אתם רואים את התקדמות האתר ועוד המון הפתעות שלא הרבה מקדמי אתרים אחרים כוללים בחבילות שלהם, וחבל.

התקשרו אלי עוד היום להזמנת שירותי קידום אתרים !

אהבתם את המאמר שלי על איך מקדם אתרים עושה קידום אורגני ורוצים גם אתם להתחיל לדחוף את האתר שלכם?

אתם מוזמנים להתקשר אלי למספר הפלאפון שלי 050-5869056 ואשמח לסייע ולהעניק לכם שירות קידום אתרים !

ניתן גם לשלוח לי מייל לכתובת [email protected] או במילוי הפרטים בעמוד צרו קשר ואחזור אליכם בהקדם.

למידע נוסף על שירותי הקידום שלי ועל שירותי שיווק נוספים היכנסו לבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button