fbpx
איך להביא את האתר למקום ראשון בגוגל
תוכן עניינים

איך להביא את האתר למקום ראשון בגוגל צעד אחר צעד

אין בעל עסק ואתר שלא היה רוצה לדעת איך להביא את האתר שלו למקום ראשון בגוגל-

ומי שיטען אחרת הוא או שקרן, או שפשוט עוד אין לו אתר באינטרנט – וזה בכלל חמור, בטח בעידן של היום-

בו אם אתה לא נמצא באינטרנט, אתה פשוט לא קיים.

לכן אני יוצא מנקודת הנחה שכבר פניתם אל בונה אתרים, שיש לכם אתר ושאתם עכשיו רוצים לקדם אותו בגוגל-

ולא סתם לקדם אותו, אלא בדרך האורגנית כדי ליהנות מתוצאות לטווח הרחוק.

לשם כך במדריך הבא אספר לכם, על קצה המזלג, מה חשוב לעשות באתר שלכם כדי להצליח ולהתחבב על ידי גוגל.

התוכן הוא המלך

זה נשמע נדוש, ואפילו מובן מאליו, אבל שוב חשוב לי לחדד שבלי תוכן אתרי האינטרנט לא שווים כלום:

זה הדבר שממלא את האתר שלכם, זו הסיבה שאנשים נכנסים אליכם מההתחלה וזה גם מה שיגרום לאנשים לחזור.

וכן, גם אם יש לכם אתר שמוכר מוצרים בלבד- אתם עדיין צריכים תוכן אם אתם רוצים קידום לאתר חנות:

בין אם זה במאמרים נלווים או בתיאורי מוצר איכותיים.

פשוט אי אפשר לברוח מזה, ובלעדיו בלתי אפשרי לקדם את האתר.

אחרי הכל, הקידום נשען על תוכן: זה מה שגוגל סורקת בתוצאות החיפוש שלה, וככה אפשר להתקדם בתוצאות:

ככל שהאתר מעניק תוכן איכותי יותר לגולשים שלו, כך גוגל מפנקת אתכם בעלייה בדירוגים:

כ בסופו של דבר אתם צריכים לזכור שגוגל רוצה לתת את התמורה הטובה ביותר לגולש.

ואתר שמעלה תוכן איכותי באופן קבוע, בהחלט עונה על הקריטריונים האלו.

למה כל עסק חייב מקדם אתרים מקצועי?

אופטימיזציה למנועי חיפוש

אז העלתם תוכן, ואפילו תוכן איכותי – וזה נהדר.

אבל רגע… האם התאמתם אותו לגוגל? כאן בדיוק הנושא של האופטימיזציה נכנס לתמונה:

עליכם לעזור לגוגל לעזור לכם ולדאוג להתאים את כל המאמר והתוכן באתר לרובוט של גוגל-

ככה תוכלו לעזור לו לעזור לכם.

איך עושים את זה?

מסבירים לו בבירור מה ההיררכיה בעמוד, מה המילות מפתח שאנחנו רוצים לקדם, איזה תיאור אנחנו רוצים שיופיע בגוגל (במקום שגוגל תבחר במקומנו – שזה ממש לא טוב), נותנים תיאור לתמונות במקרה והתמונה לא תעלה ועוד.

בחירת מילות מפתח ומחקר 

אל תתחילו לגשת לכל הנושא של הקידום לפני שבדקתם וחקרתם לעומק את המתחרים שלכם ואת הענף בו אתם עוסקים.

ולא, אני לא אומר להעתיק מהמתחרים – אלא פשוט להכיר את המתחרים החזקים שלכם, לראות אילו ביטויים הם מקדמים, מה הם עשו באתר שלהם ועוד:

כל זה יעזור לכם כדי להבין איפה אתם נמצאים ומה אתם צריכים לעשות בשביל להצליח.

חשוב לשאוף לעשות מה שהמתחרים עושים – אבל טוב יותר.

בתור מקדם אתרים אני כבר יודע שהלקוחות שלי כמעט בדיוק קולעים למילות המפתח שגולשים מחפשים בתחום שלהם:

אחרי הכל, זה התחום שלהם והם מומחים בו. אך עם זאת, למרות שבעלי העסקים יודעים, עדיין צריך לעשות מחקר רציני ולהבין מה מילות המפתח וביטויי זנב ארוך הפופולאריים בתחום.

וזה, כדי למנוע מצב של ירייה באפלה וקידום ביטויים שאנשים באמת מחפשים בוודאות, ולא כאלו שאנחנו משערים.

חווית משתמש

כמו שאנחנו מכניסים אורחים לבית שלנו ואנחנו רוצים שירגישו נעים ו"בבית"-

כך אנחנו צריכים לנהוג גם כלפי הגולשים שמבקרים אצלנו באתר:

לכן עליכם לוודא שחווית המשתמש באתר שלכם מצוינת:

קל לנווט בו, קל ליצור איתכם קשר, להבין מי נגד מי, האתר רספונסיבי (כלומר, מתאים לנייד. היום כמעט רוב הגולשים מגיעים דרך הנייד) ועוד.

כשתספקו חווית משתמש טובה, גוגל תעריך זאת ותדע לקדם אתכם בתוצאות החיפוש וגם הגולשים עצמם יחזרו להיכנס אליכם שוב.

קישורים לאתר

פה נכנס כבר הקטע של השיווק – חשוב מאוד, אם רוצים שהאתר יתקדם בגוגל, להשיג קישורים חיצוניים מאתרים אחרים.

בעיניי גוגל זה מהווה המלצה: וככל שהאתר יותר חזק ויותר ממוקד ביחס לתחום שלנו, כך ההמלצה יותר טובה.

לכן אחת מפעולות הקידום הבסיסיות והחשובות ביותר היא לדאוג לבניית מערך קישורים חזק וקבוע מדי חודש:

ככה אנחנו עוזרים לגוגל להבין שהאתר שלנו שווה משהו, כי אחרים ממליצים עליו, ושאנחנו לא רק אתר אלא מותג של ממש.

פנו אל מקדם מוסמך

אל תעברו את זה לבד: מדובר בתהליך שלוקח זמן, לכן כל טעות קטנה ככל שתהיה בתהליך הקידום לבד יכולה למנוע מכם להתקדם.

ההמלצה הכי טובה היא לשכור מקדם אתרים פרילנסר שיטפל לכם באתר כך שתוכלו להפקיד את האתר בידיים מקצועיות ולקבל יחס אישי.

כמו כן, התמורה שתקבלו היא רבה: יהיה מישהו שיטפל לכם בכל הנושאים של האתר שציינתי במדריך זה ועוד, לא תצטרכו לבזבז את הזמן על הקידום ותתעסקו אך ורק בניהול העסק ובשירות-

כך שאתם חוסכים גם בזמן, וגם בכסף.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב print
שיתוף ב email
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button
error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

דילוג לתוכן