fbpx

בניית אתר לחברת סטארטאפ לא חייב להיות שירות יקר!

בניית אתר לחברת סטארטאפאתם בטח כבר יודעים כמה נוכחות דיגיטלית היא דבר חשוב, וכך גם בניית אתר לחברת סטארטאפ, שהוא כרטיס הביקור שלכם באינטרנט.

בין אם אתם צריכים אתר תדמית או אתר מכירות, על דבר אחד אין בכלל ספק: אתם צריכים אתר.

הרי כל חברת סטארטאפ שמכבדת את עצמה, בין אם היא גדולה או קטנה, ותיקה או צעירה, היא אתר המציג את המוצר או השירות שלה:

ככה תוכלו להציג אותו, לספר על החברה עצמה, על למה כדאי לגולש לקנות אותו, איך המוצר ישפר את חייו ואיך ניתן בכלל לקנות אותו או להזמין אותו ממכם.

למען האמת, בתור בונה אתרים, מבחינתי אתר לחברת סטארטאפ לא שונה מבניית אתר לכל מקצוע אחר:

כי בסופו של דבר, לי תמיד חשוב, ואני מניח שגם לכם, שהאתר יהיה יפה, מהיר, קל לשימוש בדגש על חווית משתמש ושונה מאתרים אחרים.

בדרך כלל מה שכן שונה באתרים של חברות סטארטאפ הוא שהם מתמקדים במוצר ומספקים עליו כל מיני נתונים, סרטונים, תמונות מכל הצדדים, יתרונות ובידול מאחרים ועוד.

וכמו שהשקעתם רבות בפיתוח חברת הסטארטאפ, במוצר או בשירות שלכם, ככה חשוב לכם שהאתר ייראה-

כי האתר הוא המראה של החברה, וכמו שאיכות המוצר הייתה חשובה לכם, ככה גם האתר צריך להיראות:

הגולש צריך להבין כבר מהשנייה הראשונה שהוא נכנס לאתר שלכם, שאם האתר כזה יפה ואיכותי – אז בטח ובטח שהמוצר או השירות שלכם.

אפיון בניית אתר לחברת סטארטאפ

כאן מתחיל השלב הראשוני של לפני בניית האתר – כי לפני שבונים אתר, חשוב לתכנן מראש איך האתר ייראה, מה המסר שאתם רוצים להעביר, מה המטרות שלכם וכו’.

אני קורא לזה גם שלב תיאום ציפיות בין בונה האתר, שהוא אני, לבין הלקוח, שזה נציג החברה או בעל חברת הסטארטאפ.

בשיחה שלנו, בין אם תתקיים דרך הזום או הסקייפ או בין אם בבית קפה, אוכל להבין טוב יותר את העסק שלכם כדי שהאתר יתאים לכם כמו כפפה ליד-

הכל בשביל שתגיעו להישגים שאתם מצפים להם דרך בניית האתר הזה, שהוא גם נכס דיגיטלי שחשוב להשקיע בו ולטפח.

מה המטרה של בניית האתר?

ככה אוכל לדעת אם אתם צריכים אתר פשוט או “תדמיתי”, לבין אתר מכירתי עם חנות.

יש המון חברות סטארטאפ, ולכל אחת מטרה אחרת:

חברה אחת מעוניינת בגיוס כספים, השנייה בהצגת המוצר שלהם לצורך נוכחות באינטרנט ולהראות רציניות, ואתר שלישי למשל רוצה למכור את המוצר דרך האתר.

גם אם אתם חושבים שהרעיון שלכם הכי טוב בעולם, ויש לכם מוצר מעלף שאנשים רק יראו אותו וכבר ירצו לקנות אותו – אתם עדיין צריכים אתר שיעביר את זה לגולש, כי המוצר לבדו לא יכול להחזיק את האתר.

הכוונה שלי היא שהמוצר לא יכול לדבר בעד עצמו אם האתר לא “משרת” את המטרה שלשמה הוא נבנה.

מה מטרות השיווק שלכם?

אתם בטח יודעים שהאתר הוא רק “השלד” של השיווק – כי ברגע שהאתר שלכם יושק ויעלה לאוויר, צריך להתחיל לקדם אותו.

רק בעזרת קידום אתרים אורגני או ממומן (שאלו 2 שיטות הקידום בגוגל) תוכלו להעניק למוצר ולחברה שלכם חשיפה ולעורר מודעות.

לכן כבר לפני שמתחילים לבנות אתר, חשוב לשאול את עצמכם: מה אתם מתכוונים לעשות עם האתר לאחר שיהיה לכם אתר?

האם אתם מתכוונים להשקיע רק בבניית קמפיין בגוגל דרך קידום ממומן? אם כך, יכול להיות שדווקא בניית דף נחיתה ידבר אליכם יותר.

או האם אתם מתכוונים לקדם אותו אורגנית, כדי שגולשים יגיעו אליו עצמאית דרך חיפוש מילות מפתח קשורות ורלוונטיות אליכם בגוגל?

בגלל שאני מקדם אתרים, אני כבר מההתחלה דואג שהוא ידבר לגוגל ויהיה מותאם אליו ב-100%, מהתכנון הראשוני של האתר ועד שהאתר מוכן.

ככה אתם בעצם גם חוסכים זמן, וגם חוסכים כסף:

כי לא תצטרכו להשקיע אחר כך עוד כסף בביצוע אופטימיזציה של האתר (שזה מה שרוב בעלי האתרים צריכים לעשות לאחר שהם מקבלים את האתר שלהם), וגם לא תצטרכו לבזבז זמן על התאמת האתר לקידום –

כי כבר מההתחלה האתר שלכם יתאים לקידום, לא תצטרכו לסדר אותו או להתאים אותו לגוגל: רק נותר לשווק ולדחוף אותו קדימה.

כשמדובר בסטארטאפ – צריך אתר בהתאם

כל סטארטאפ דוגל בחדשנות, ביצירתיות, בפתרון בעיה ובמקוריות-

לכן, גם האתר של החברה צריך להיות כזה.

וכאן בדיוק נכנס לתמונה בונה אתרים שהוא לא “רק” בונה אתרים, אלא גם מישהו שחושב מחוץ לקופסה, שמשקיע בעיצוב ומתאים את סגנון האתר לקווי החברה.

כמו שהמוצר חדשני – כך האתר צריך להיות חדשני. כי כמו שאמרתי, האתר הוא המראה של חברת הסטארטאפ, וברגע שהגולש נכנס אליו, יש לכם שניות בודדות לתפוס את תשומת ליבו ולגרום לו להישאר ולגלוש.

זו הסיבה שאסור לבזבז זמן: הגולש צריך להבין שהוא נכנס לאתר חדשני, מקורי ומלהיב, כזה שהוא בחיים לא נכנס אליו, אתר שהוא לא ראה עוד כמוהו.

כמובן שקשה מאוד היום “להמציא את הגלגל”, ונדמה שכל דבר היום כבר מישהו אחר עשה, אבל ברגע שבונים את האתר בצורה כזו שהוא מתחבר למוצר – השמיים הם הגבול.

למה כדאי לכם להפקיד את בניית האתר שלכם דווקא אצלי?

בונה ומקדם אתרים

בגלל שאני גם בונה אתרים וגם מקדם אתרים, אתם מקבלים הכל במחיר אחד:

גם אתר חדש, וגם אתר שמותאם לגוגל עם אופטימיזציה מלאה על כל הדפים – כך שלכם נשאר רק להתחיל לקדם אותו.

או במילים אחרות: All in one!

אני פרילנסר

ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלי, לכן כשאני בונה אתרים אני מרגיש כמו שאני בונה אתר לעסק שלי.

זה בניגוד לחברות גדולות, שהאתר נבנה על ידי כמה אנשים, עובר ידיים ולא באמת משנה לאתרים אם תהיו מרוצים, כי מבחינתם ההצלחה שלכם היא הצלחת החברה, ולא שלהם אישית.

יצירתי

בתור בעל עסק בעצמי, שיש לו מספר פרוייקטים ועסקים באינטרנט, אני יודע כמה חשוב להיות שונה ומיוחד מאחרים.

לכן אני תמיד דוגל בכך שכל אתר צריך להכניס את הגולש לעולם של בעל העסק, לגרום לו לרצות עוד ועוד ולהתרשם מהאתר עד כדי כך שהוא לא ישכח אותו.

לבנות אתרים זה בין הדברים שאני הכי אוהב לעשות – מבחינתי זה ממש אמנות, כי אני יוצר יש מאין.

לכל אתר יש אופי אחר, ולכן אין אתר שדומה לאתר שני – אני נהנה כל פעם מחדש ללמוד דברים חדשים, להבין מה הלקוח רוצה ולספק לו את זה, אבל גם לתת את הטאץ’ האישי והמגניב שלי.

יחס אישי

אצלי תקבלו לא רק שירות מקצועי, אלא יחס אנושי ואישי.

כי לא מספיק רק לספק שירותי בניית אתרים – צריך גם להיות בן אדם, ובזה אני מאמין יותר מכל.

תוכלו לשאול אותי שאלות, להתעניין, לתקן אותי, להעיר או להאיר לי, לכתוב לי ולהתקשר אלי – ותמיד אענה לכם בסבלנות ובחיוך.

אני זמין תמיד לכל הלקוחות שלי בפלאפון, במייל או בוואטסאפ, בימי ראשון עד חמישי, ולא אשקוט עד שתהיו מרוצים-

אחרי הכל, המוצר שלכם הוא הבייבי שלכם, ואני יודע עד כמה חשוב לכם שגם האתר יענה על הציפיות שלכם ויתאר אתכם, את רוח החברה שלכם ואת המוצר על הצד הטוב ביותר.

מחיר

אני יודע כמה המחיר חשוב – בין אם אתם חברת סטארטאפ גדולה או קטנה, יש לכם לא מעט השקעות:

ואם אתם בתחילת הדרך, לפעמים אתר יכול להיחשב כ”מותרות”, אבל אסור שזה יהיה ככה!

המחיר לא אמור להטריד אתכם, כל מה שעליכם לעשות הוא רק למצוא מישהו אמין שיבנה לכם אתר מקצועי במחיר הוגן ומשתלם.

אני תמיד הצעתי, ואני עדיין מציע, מחירים משתלמים במיוחד לבניית אתר במערכת וורדפרס עם תמורה מלאה למחיר.

בניית אתר וורדפרס הוא השירות המועדף על ידי כל בעלי העסקים הגדולים והקטנים היום, בזכות המערכת הידידותית למשתמש ואפשרויות קידום האורגני הרבות שיש למערכת-

רוצים עוד פרטים או לקבל הצעת מחיר על בניית אתר לחברת סטארטאפ ?

מוזמנים להתקשר אלי לפלאפון האישי והישיר שלי 050-5869056 או כתבו לי למייל [email protected] ואשמח לעמוד לשירותכם ולבנות לכם אתר יפהפה במחיר משתלם!

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button