איך לבחור בונה אתרים מקצועי לבניית אתר חדש?
אם אתם כרגע בצומת דרכים ושואלים את עצמכם איך לבחור בונה אתרים מקצועי שיבנה לכם את אתר חלומותיכם-
קודם כל מזל טוב – אתם לקראת צעד חשוב ומשמעותי לקראת הגברת הנוכחות לעסק ולמותג שלכם באינטרנט!
הגיע הזמן שתצטרפו למהפכה הדיגיטלית ותתחילו לקבל לקוחות חדשים גם דרך גוגל, לתקשר בקלות יותר עם הלקוחות שלכם ולמכור גם בזמן שאתם ישנים.
אבל מכיוון שאין לכם עוד אתר באוויר – לא קרה כלום, כי רומא לא נבנתה ביום, וגם המתחרים הגדולים שלכם היו במצב בו אתם נמצאים כעת:
מחפשים בונה אתרים או חברה שתבנה לכם את אתר האינטרנט שעומד להיות כרטיס הביקור שלכם באינטרנט.
אבל רגע- יש כמה דברים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם יוצאים למסע אחר בונה האתרים המושלם:
למה אתם חייבים לקחת בחשבון את נושא קידום האתר לפני בניית האתר, מה זה וורדפרס ואיך באמת בוחרים חברה או פרילנסר לבניית האתר.
למה חשוב לחשוב על קידום ושיווק האתר לפני בנייתו?
בתור מקדם אתרים, חשוב לי שתחשבו מחוץ לקופסה לפני שאתם ניגשים בכלל לנושא של בניית האתר שלכם:
לא מעט אנשים פונים אל חברות בניית אתרים שיבנו לכם אתר, והם נבנים ללא שום חשיבה קדימה על עתיד האתר:
וזה לא באשמת החברה בלבד, אלא כי חברות ובוני אתרים לא מעטים לא מתמחים בשיווק ובקידום, ולכן הם דואגים לבניית האתר בלבד.
וזה בניגוד לחברה או למקדם פרילנסר שהם גם בוני אתרים, שבונים את האתר כבר מחשיבה על העתיד:
לפני בניית האתר, הם דואגים לבצע עם הלקוח תיאום ציפיות ולהבין ממנו עליו ועל העסק שלו, מה השירותים הכי טובים שלו, מי הוא קהל היעד שלו, באילו מילות מפתח הוא היה רוצה להופיע בגוגל ועוד-
כל אלו עוזרים לי, באופן אישי, להבין את העסק טוב יותר ולבנות את האתר בכדי שישרת את העסק על הצד הטוב ביותר.
ואכן – אני כל פעם שמח מחדש לראות איך אתר שאני מיד בונה ללקוח, נסרק במהירות בגוגל וכבר מופיע בתוצאות החיפוש של גוגל תחת מילות מפתח רלוונטיות.
וכך בעצם אני משיג ללקוח החדש שלי פער משמעותי על אתרים חדשים שלא נבנו מבחינת מחשבה על קידום האתר:
הלקוחות שלי גם מרוויחים זמן וגם כסף, כי בניגוד לאחרים שמשיקים אתר ורק אז צריכים לשלם לא מעט כסף כדי “להתאים” אותו לקידום בגוגל, הם כבר מקבלים אתר מוכן-
כל מה שנשאר להם הוא להמשיך לקדם אותו ולהתמיד כדי להמשיך להתקדם.
איך תשתית הוורדפרס תוכל לעזור לכם לקידום האתר?
לאחר שאתם מבינים שיש יתרון עצום לשכירת בונה אתרים שהוא גם מקדם אתרים, אעבור לנושא הבא שחשוב לא פחות להצלחת האתר: וורדפרס.
וורדפרס זה למעשה תשתית, עליה האתר בנוי: אני בטוח ששמעתם על כמה וכמה תשתיות כאלו, המציעות מערכת ניהול ובניית אתרים כמו וויקס או ג’ומלה.
אך ההבדל בין כל התשתיות האלו לבין וורדפרס, הן שמדובר בתשתיות הפועלות על קוד סגור:
כלומר אתם די “שבויים” של המערכת, וכל דבר שתרצו לעשות באתר שלכם תצטרכו לעשות רק תחת מגבלות המערכת, ולשלם לה כדי לקבל אופציות שהן חינמיות לחלוטין בוורדפרס.
וורדפרס לעומתן, היא מערכת קוד פתוח – כלומר רוב הדברים שתרצו לאתר, תוכלו לעשות אפילו בחינם בעזרת התקנת תוספים שונים, ובנוסף אם תרצו לשכור מישהו מקצועי לא תהיו מוגבלים “לשלם” לוורדפרס כמו שקורה במערכות אחרות.
ואם כל זה לא מספיק – אתרי וורדפרס הם מושלמים לקידום, והיום רוב האתרים בארץ לבעלי עסקים קטנים, בינוניים ואפילו גדולים מאוד (קחו למשל את האתר של רשת 13), בוחרים כל פעם מחדש בוורדפרס.
לכן, שירות בניית אתרי וורדפרס הוא הדבר הכי טוב שתוכלו להרשות לעצמכם, ואני ממליץ בחום לא לפזול ולא לחשוב על אף תשתית אחרת-
כי המטרה של כולנו בסופו של דבר, היא מערכת קלה לשימוש, ידידותית למשתמש, עם אפשרויות קידום:
כי בסוף, כולנו רוצים להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל, ומערכת וורדפרס היא הטובה ביותר כדי להשיג את זה, בהתחייבות.
למרות שיש לי לא מעט לקוחות שאני מקדם להם אתרי וויקס או אתרים אחרים מלבד קידום אתרי וורדפרס, אני בונה אתרים אך ורק במערכת וורדפרס-
ואכן, מהניסיון שלי, אני יכול להגיד שגם בניית האתר במערכת וגם קידום אתר וורדפרס הוא הדבר הכי טוב ומבורך שתעשו לעצמכם ולאתר שלכם.
על סמך מה בוחרים בונה אתרים?
ועכשיו, לאחר שהבנתם למה חשוב לפנות אל חברה או פרילנסר שהם גם משווקים לצורך בניית האתר, ואתם יודעים שהאתר שלכם ייבנה בוורדפרס-
הרשו לי לעזור לכם לבחור נכון ולהציג לכם כמה נקודות שכדאי ורצוי לכם לבדוק לפני שאתם בוחרים את בונה האתר שלכם, שהוא למעשה “הבייבי” והנכס שלכם באינטרנט:
מקצועיות וניסיון
זה כמובן תקף לבחירת כל בעל מקצוע באשר הוא, אך למרות שזה יכול להיות מובן מאליו, עדיין חשוב לי לציין זאת כאן:
היום צומחים להם חברות ובוני אתרים כמו פטריות לאחר הגשם, לכן חשוב מאוד לבחור מישהו אמין, מקצועי ועם ניסיון, שמאחוריו היסטוריה של בניית אתרים:
אל תתביישו לשאול ולבקש תיק עבודות או דוגמאות לאתרים שבעל המקצוע בנה, קראו המלצות ובדקו כמה שנים הוא עוסק בתחום-
וזה כדי למנוע מצב שחס וחלילה האדם נעלם או מפסיק לעבוד בזה.
אני בכל אופן, נותן גישה מלאה ללקוח, בין אם זה לניהול האתר, הכלים לסטטיסטיקות שאני מתקין באתר ועד הגישה לאחסון, כי אחרי הכל – זה הנכס שלו, הוא שילם עליו.
לכל לקוח יש טעם שונה: בתור אחד שבנה מאות אתרים, אני נתקל ב-2 סוגים של אנשים:
אלו שלא אכפת להם מהמראה של האתר, ואלו שמאוד אכפת להם, ויש להם אפילו רשימת אתרים שהם רוצים שאקח מהם השראה לצורך בניית האתר שלהם.
שירות ויחסי אנוש
השירות עצמו הוא חשוב בפני עצמו, ואני תמיד נוהג להגיד שלפני שאני מקדם או בונה אתרי אינטרנט אני קודם כל בן אדם-
לכן אני תמיד זמין ללקוחות לכל שאלה או פניה בין אם זה בטלפון, במייל או בוואטסאפ.
כשאני מתחיל לבנות את האתר, אני בונה אותו מתוך שליחות, ואני כמו הופך להיות הלקוח שלו אני בונה את האתר-
לכן אני תמיד משתדל לבנות אותו במחשבה קדימה מבחינת קידום האתר, בודק מה המתחרים המצליחים עושים ושואב מהם השראה, וכמובן דואג לבצע תיאום ציפיות כדי שהכל יהיה ברור וסגור, וכמובן שהלקוח יהיה מרוצה.
מחיר
שימו לב שהמחיר על בניית אתר צריך להיות חד פעמי – הרי זה שירות חד פעמי, לכן אין צורך לשלם כל חודש בחודשו:
כלומר, זו הוצאה חד פעמית ובתמורה אתם מקבלים נכס משלכם באינטרנט, אתר אשר ישמש ככרטיס הביקור שלכם ויביא לכם נוכחות בגוגל.
התשלום הקבוע שעליכם לשלם כל שנה הוא אך ורק לחידוש הדומיין והאחסון של האתר-
וזה נכון לכולם, גם לבוני אתרים בוורדפרס. אחרי הכל, אי אפשר לקנות דומיין (כתובת האתר) ואחסון (כדי שאתר יעלה לאינטרנט, הוא חייב להיות מאוחסן על שרת) לכל החיים:
ההמלצה היא לשלם לשנה, וכל פעם בשנה לחדש אותם.
זה כמו “חידוש זכויות” – ברגע שהחלטתם למשל לא לחדש את הדומיין לאחר שנה, הדומיין יילקח מכם ויוצע למכירה באינטרנט.
בנוסף, אתם צריכים לקחת בחשבון שהאתר צריך לעבור קידום אתרים אורגני כדי להתקדם בתוצאות החיפוש של גוגל –
ובעצם העבודה האמיתית מתחילה כשהאתר באוויר, ושם כבר מדובר בתשלום לפי ריטיינר, כלומר תשלום חודשי קבוע חודש בחודשו עבור הפרסום שלו ושכירת מקדם אתרים.
המחיר על בניית האתר הוא אכן פקטור חשוב בעיני בעלי עסקים ועצמאים רבים, אך קחו בחשבון שגם ככה אי אפשר “לברוח” מהשקעה של פרסום ושיווק העסק שלכם-
זה הלב והדופק של העסק שלכם, ובלעדיו אף אחד לא יידע שאתם קיימים-
או כמו הציטוט המפורסם: “בן אדם שמפסיק לפרסם כדי לחסוך בכסף הוא כמן בן אדם שעוצר את השעון כדי לחסוך בזמן”.
גם אם תגיעו לטופ ותרגישו שאתם יכולים “לנוח” ולהפסיק לשווק ולקדם –
העסק שלכם יילך לאחור כי גוגל תעדיף לקדם מתחרים שכן ממשיכים לקדם את עצמכם ונשארים רלוונטים לגולשים, הלקוחות שלכם ישכחו ממכם והגולשים הפוטנציאלים לא יימצאו אתכם.
אפילו מקדונלד’ס וקוקה קולה ממשיכות לפרסם – אז בטח שגם בעלי העסקים הקטנים והבינוניים חייבים להמשיך לקדם את האתר והעסק שלהם באינטרנט.
אך היום בזכות האינטרנט, הסכומים לא גדולים כמו שהיה בעבר, בימים בהם היה ניתן לפרסם בעיתונים, ברדיו או בטלוויזיה בלבד.
אשמח לבנות לכם את האתר! מוכנים לצאת איתי למסע?
מכיוון שאני גם מקדם וגם בונה אתרים, אתם מרוויחים כפליים:
קודם כל, אתם חוסכים זמן וכסף בבניית אתר ולאחר מכן התאמתו לקידום, אתם חוסכים בזמן אחר חיפוש בונה אתרים ולאחר מכן מקדם אתרים, והאתר שלכם לא נפגע ומקודם על ידי זה שבנה לכם את האתר-
וכך אתם והאתר לא נופלים בין הכיסאות והאדם החדש שיקבל את האתר לא יצטרך “ללמוד” אותו מחדש.
הרי מי מכיר יותר טוב את האתר שלכם מאשר זה שבנה אותו?
וזה מבלי שהזכרתי עוד את היחס האישי שלי והעבודה המושקעת שאני מעניק לכל לקוח ולקוחה – אבל קטונתי מלהעיד על עצמי.
בואו פשוט נדבר – התקשרו אלי עוד היום לפלאפון האישי והישיר שלי 050-5869056 ואשמח להכיר אתכם ואת העסק שלכם, ולצאת אתכם יחד למסע אל הקוסם מארץ גוגל!
הדרך ארוכה ומפתלת, אבל היא יכולה להתחיל היום! אתם רק צריכים לעשות את הצעד ולהתקשר אלי. מבטיח לכם שיהיה טוב!