fbpx

בונה אתרי וורדפרס מומלץ לקבלת אתר המוכן לקידום !

בונה אתרי וורדפרס מומלץבונה אתרי וורדפרס מומלץ יספק לכם שירות של בניית אתרי וורדפרס שהם האתרים הטובים ביותר למי שמתעניין בקידום אורגני.

בשביל קידום ממומן, לגוגל לא באמת משנה איזה אתר תבנו מכיוון שאתם רק צריכים להיות בעלי כרטיס אשראי בשביל להופיע בתוצאות, לכן אפשר להכין דף נחיתה פשוט ועד שימוש בדף פייסבוק שבניתם.

אך אם אתם לא רוצים “לממן” את גוגל ולא רוצים לשלם מדי חודש סכומים כבדים על הופעה זמנית בתוצאות של גוגל (מיד לאחר שמסתיים לכם התקציב – אתם נעלמים במהירות שבה הופעתם) אין ספק שתהליך קידום אתרים אורגני הוא מה שאתם צריכים.

בקידום ממומן יש המון חסרונות לעומת הקידום האורגני ובתור מקדם אתרים אני מספר זאת לכל הלקוחות שלי ולמתעניינים:

כשאנשים מחפשים משהו בגוגל, הם באופן פסיכולוגי מדלגים על התוצאות הממונות וממשיכים לתוצאות האורגניות – הם רואים בזה מודעות ספאם או פרסומת לא רלוונטיות למה שהם מחפשים.

עוד חסרון הוא שהמתחרים שלכם נוהגים להקליק עליכם ובכך “להעיף” אתכם מתוצאות החיפוש – מה שמוביל אותנו לעוד חסרון, לא כל קליק עליו אתם משלמים הוא לקוח פוטנציאלי.

חסרון נוסף, אם לא הספיק לכם, זה שאתם בראש התוצאות של גוגל באופן זמני – לא כמו הקידום האורגני שיוביל אתכם לתוצאות טובות מבלי לשלם כל חודש סכומים עצומים לגוגל ושתקבלו תמורה מלאה למחיר:

אם זה שקיבלתם שירותי כתיבת תוכן לאתרים, אופטימיזציה למנועי חיפוש, שיווק ובניית קישורים ועוד.

בקידום אורגני יש חסרון אחד – שזה תהליך ולוקח זמן.

בונה אתרי וורדפרס מומלץ יקר – כמה זמן ייקח לי להגיע לעמוד הראשון?

שאלת השאלות שאני נשאל אולי כל יום. התשובה הזו מורכבת, ומכיוון שהעיסוק שלי הוא לא מדע מדויק, ובגלל שגוגל לא שייכת לאף אחד (ושאף מקדם אתרים אחר לא ינסה לעבוד עליכם על תאריך מסוים או הצלחה מסוימת או על דוד שיש לו במשרדים של גוגל) קשה לשים את האצבע מתי תגיעו לעמוד הראשון.

זה תלוי באתר שלכם (האם הוא אתר וורדפרס ? האם הוא עבר תהליך קידום אי פעם? כמה זמן וותק יש לו? מה נעשה עד היום באתר? האם יש לאתר אופטימיזציה למנועי חיפוש ?) ועוד ועוד.

אל תשכחו שגם בזמן שאתם מקדמים את האתר, אם זה לבד ואם זה באמצעות מקדם אתרים פרילנסר – גם המתחרים שלכם מקדמים את האתרים שלהם.

זה למה אם אין לכם עדיין אתר – אל תתייאשו. רומא לא נבנתה ביום, וגם אתם יכולים להגיע לחשיפה והישגים.

אם תבחרו בונה אתרים שהוא גם מקדם אתרים – תזכו לקבל אתר וורדפרס ראוי ומוכן לתהליך הקידום מיד לאחר השקתו, מה שיחסוך לכם גם זמן וגם כסף!

בזמן שאחרים שמשיקים אתר צריכים לפנות למקדם אתרים שיעבור להם על כל האתר ויכין אותו לקידום – האתר שלכם כבר יהיה מותאם לדרישות של גוגל, יהיה סרוק כבר במילות המפתח התחרותיות והקשות שלכם ומיד יהיה אפשר להתחיל בתהליך הקידום!

צרו קשר עכשיו עם בונה אתרי וורדפרס מומלץ !

עוד אין לכם אתר ואתם יודעים שאתם מתכננים לעשות קידום אתרים מיד לאחר שהאתר יעלה לאוויר?

עוד לא מאוחר להתפרסם ולהצליח – התקשרו אלי עוד היום לפלאפון 050-5869056 או כתבו לי למייל [email protected] ואשמח להעניק לכם את שירותיי.

כמו כן, אם תרצו שאחזור אליכם עם כל הפרטים והעלויות, ניתן למלא הפרטים בעמוד צרו קשר ואחזור אליכם בהקדם.

עוד עליי ועל שירותיי בבלוג.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button