fbpx

מחיר בניית דף נחיתה – למה זה טוב? וכמה זה עולה?

מחיר בניית דף נחיתהמחיר בניית דף נחיתה הוא מאמר שכתבתי עבור כל אותם בעלי עסקים שרוצים נוכחות באינטרנט, אך מתכננים בעיקר לעשות קידום ממומן כדי להגיע ללקוחות.

אחרי הכל, עם דף נחיתה אי אפשר לעשות קידום אורגני, שהוא קידום טבעי שמטרתו להתקדם בתוצאות הטבעיות של גוגל.

וזה כי דף נחיתה לא יכול להתחרות באתרים גדולים המכילים מעשרות עד מאות דפים באתר – הרי לקידום אורגני צריך שירותים שונים כמו כתיבת תוכן, שירות אופטימיזציה ועוד, שמתאימים לאתר ולא לדף בודד.

דף נחיתה הוא דף שאליו הגולש “נוחת”, בדרך כלל מתוך קמפיין ממומן שנעשה בפייסבוק או בגוגל.

המטרה של הדף היא לקדם שירות או מוצר מסוים שלכם. מכיוון שמדובר בדף אחד בלבד, על הדף להיבנות בצורה נכונה וחכמה – הרי לרשות הגולש כמה שניות והוא “מתעייף” ויוצא מהדף. עלינו לתפוס אותו ולגרום לו בעזרת הדף לבצע פעולה ולשכנע אותו שהמוצר שלנו הוא בדיוק מה שהוא צריך.

דף נחיתה – להתחיל בזול, ובהמשך להפוך אותו לאתר

בתור בונה אתרים שבונה אתרי אינטרנט גדולים, אני גם מספק שירותי בניית דפי נחיתה.

אם רק הקמתם את העסק שלכם, ואתם לא בעניין של בניית אתר וורדפרס, אלא יותר בעניין של קמפיין ממומן בגוגל או קמפיין במסגרת ניהול עמוד עסקי בפייסבוק, אין ספק שדף נחיתה הוא בדיוק מה שאתם צריכים.

בגלל שאני מקדם אתרים שבונה אתרים רק במערכת וורדפרס, שנחשבת לטובה ולמקצועית ביותר היום באינטרנט, בה אפשר לעשות הכל – אתרי תדמית, בלוגים, אתרי חנויות ועוד, אפשר לבנות גם דפי נחיתה מושקעים, יפים וממירים.

מה שעוד יותר טוב בוורדפרס הוא שבהמשך, אם יום אחד תתחרטו ותחליטו שאתם רוצים אתר ובא לכם גם להתחיל עם קידום אורגני, תוכלו להפוך את דף הנחיתה שכבר יש לכם לאתר מקצועי על ידי הוספת עמודים ובניית דף בית מקצועי ויפה – ככה אתם גם חוסכים כסף וגם זמן!

לכן, אם אתם מתלבטים בנוגע למחיר, ובין מה יותר כדאי – בניית אתר או דף נחיתה, אתם יכולים להתחיל בקטנה עם דף נחיתה ובהמשך להפוך את הדף לאתר.

רוצים דף נחיתה משלכם? צרו איתי קשר עוד היום!

הרגישו בנוח להתקשר אלי למספר הפלאפון האישי שלי 050-5869056 ואשמח להכין לכם הצעת מחיר המתאימה לעסק שלכם ולמה שאתם צריכים כמו כפפה ליד !

רוצים שאני אחזור אליכם או שמנהלת תיקי הלקוחות שלי תדבר אתכם? מלאו ושלחו את הטופס בעמוד צור קשר ותקבלו מענה תוך פחות מ-24 שעות! ניתן גם לפנות אלי ישירות במייל [email protected].

למידע נוסף היכנסו לבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button